اتاق معماری آکادمی سلطنتی پیتر باربر سرزنده ترین اتاق برای سال هاست

عکاس: ای جی

باربر، که سال گذشته به عنوان یک آکادمیک سلطنتی انتخاب شد، اتاق بزرگ وستون را به رنگ سبز آرسنیکی رنگ آمیزی کرد و «ساخت و ساخت» را به عنوان موضوع انتخاب نمایشگاه خود انتخاب کرد.

نمایشگاه تابستانی آکادمی رویال هنر تا 10 آگوست 2023 ادامه دارد



منبع

ترکیب خوبی از فلس ها نیز وجود دارد، از قطعات بزرگی مانند بلوط قرمز دو ابلیسک طراح اوگاندایی Jonah Luswata. برج های مهتاب (2021) به مجموعه ای از مدل های ظریف کوچک از جمله مدل کاغذی معماران جان کاتین از خیابان موقتی که تمرین طراحی شده در Elephant and Castle.

به این ترتیب، این کمتر نمایش ثابتی از مدل‌های بی‌نقص، طرح‌های تکمیل‌شده و طرح‌های ارائه‌شده به من است، و بیشتر ترکیبی لذت‌بخش از مواد و اشیاء از منسوجات تا سرامیک، مدل‌های خشن تا طرح‌های خط‌نوشته است. ، و طیفی از قطعات و باب های رضایت بخش از ساخت و جزئیات ساختمان ها.

تمرکز بر ساختن نیز بر روی مواد تمرکز می کند. طیف وسیعی از جزئیات و عناصر ساختمانی 1:1 وجود دارد که بسیاری از آنها از مواد طبیعی استفاده می کنند، از نمونه اولیه آهک و کنفکریت توسط جاناتان تاکی دیزاین گرفته تا بلوک های خاکی فشرده توسط معماران جیانی بوتسفورد، آفتابگیرهای عصایی بافته شده توسط مهندسان وب یاتس، و یک دال کریت شکر از نیکلاس گریمشاو. و تمام رنگ‌های غالب و قهوه‌ای این مواد طبیعی به نوبه خود از نظر بصری به رنگ سبز آرسنیکی از پایه‌ها و دیوارها پینگ می‌کنند.

عکاس: ای جی

با توجه به تمام محدودیت‌های قالب نمایشگاه تابستانی، این همه باعث می‌شود یکی از پر جنب و جوش‌ترین و جالب‌ترین نمایش‌های اتاق معماری برای سال‌ها باشد.

این حس دگرگونی تقریباً دگرگونی در عنصر بلند دیگری نیز یافت می‌شود که گوشه‌ای از گالری را برش می‌دهد: خرپایی که با یک تنه درخت باریک ساخته شده است که توسط دانشجویان در برنامه طراحی + Make MA انجمن معماری ساخته شده است.

یک قرقره حکاکی شده به عنوان پانگولین از پروژه جدید کالج آکسفورد متعلق به معمار دیوید کوهن و یک مفصل پروانه ای که برای سالن غذاخوری کالج هومرتون فیلدن فاولز توسط کارگاه سازه طراحی شده است – دومی یکی از چندین اتصال دهنده و اتصال دهنده نمایش است که با EM Forster هماهنگ است. الهام گرفته از موضوع “فقط اتصال” بخش هنری اصلی نمایشگاه تابستانی.

شیشه‌ای از کتاب‌های طراحی در امتداد یک دیوار قرار دارد که حاوی نقاشی‌های آزاد است که بیشتر بر احساس اکتشافی نمایش تأکید می‌کند. از طرح EEL از خانه‌های تجربی نرم گرفته تا آبرنگ‌های فیونا مک‌دونالد از مت + فیونا و مطالعه شهری توسط پیتر باربر، یکی از معدود آثار او که در نمایش گنجانده شده است.

عکاس: ای جی

امسال نیز چندین قطعه پارچه وجود دارد، از جمله طرح دوخته شده Spatial Stitching: مجلس مجمع (1)، شهر لحاف توسط آنا راسل و از همه جالبتر، طرح گلدوزی شده هیترو توسط بن استرینگر.

تعداد قابل توجهی از قطعات سرامیکی گنجانده شده است، مانند کلاچ پر جنب و جوش اشیاء سیاه و سفید Bjork Haraldsdóttir، با عنوان مبهم خانه لوکریان اوپونتی و نمونه اولیه کاشی های اسمبل از آنهایی که در پروژه Art on the Underground در سال 2017 در ایستگاه Seven Sisters استفاده شدند.

نمایشگاه‌های دیگر مانند متیو دالزیل و رافائل جونز حس تقریباً دگرگونی قدرتمندی دارند. همسایگی چند گونه ای، یک شیء عجیب و غریب و بدون مقیاس لانه مانند. قطعات تحقیقی شامل ریخته‌گری ظریف جسمونیت لورا مارک سابق AJer است، مانند یک حفاری کوچک باستان‌شناسی، که از دیواری در حیاط Walmer طراحی شده توسط پیتر سالتر، که او نگهبان آن است، ریخته می‌شود. حتی برخی از معماران و طراحان با نام‌های بزرگ‌تر، قطعات گمانه‌زنی تازه‌ای را ارائه کرده‌اند، مانند آثار توماس هیترویک که به‌طور لذت‌بخشی پرداخت نشده است. مطالعه برای شهر عمودی.

به طور کلی، کمتر احساس خشک و دقیق و بیشتر احساس از تفکر کثیف و آزمایش ایده های پشت ساختمان ها – کارهای در حال پیشرفت وجود دارد. این یک احساس پروتئینی است که به خوبی با گنجاندن دو اثر هنری سر به فلک کشیده توسط مرحوم فیلیدا بارلو، یکی از هموطنان RA، که در ماه مارس اندکی پس از اینکه او و باربر آثار خاصی را برای گنجاندن انتخاب کردند، درگذشت.

سایر قطعات بافتی و موقت شامل مدل‌های مطالعاتی SEALAB برای طرح مسکن در احمدآباد و سه‌گانه‌ای با لایه‌های فراوان و کلاژ شده، به نام پرورش تاب آوری؛ عمان / زامبیا / فلسطین توسط Lori Micu. مکمل معمولی از نقاشی‌های زیبا از جمله آبرنگ پرتقالی است. کیث و خویشاوند توسط آنا لیو؛ طرح اسکچ معماران تاکرو شیمازاکی از سرسرای تئاتر حیاط و کلاژ نسبتاً شگفت انگیزی از پلان های ترسیم شده توسط آنگوس تیلور: نقشه مطالعه کورایل بوستی، داکا، بنگلادش.

عکاس: ای جی

عکاس: ای جی

تحریریه اخبار معماری آریانا