استانتون ویلیامز برنده مسابقه مرکز سرطان رویال مارسدن شد

در مقابل، استانتون ویلیامز تلاش می‌کند تا مکان‌هایی ایجاد کند که خوش‌آمد، واقعاً فراگیر باشد و رفاه را ارتقا دهد. این ارزش‌ها کاملاً با ارزش‌های Royal Marsden در ارائه بهترین درمان و مراقبت برای بیماران ما همخوانی دارند.

برنده سلطنتی Marsden آن دو سال پس از آن حاصل شد که Ab Rogers یک Maggie جدید با پوشش سفالی قرمز روشن را در محوطه بیمارستان در ساتون، جنوب لندن، و شش سال پس از اینکه معماران Haptic و دفتر معماری نوردیک مجوز برنامه ریزی برای ایجاد یک تحقیق سرطان 20 هکتاری را دریافت کردند، حاصل شد. مرکز در پردیس ساتون. این طرح که در حال ساخت است، حدود 280000 متر مربع تسهیلات را در “فضای سبز زیبا” ارائه می کند.



منبع گاوین هندرسون، مدیر اصلی استانتون ویلیامز گفت: «ما فرصت همکاری با The Royal Marsden را در این طرح بسیار جاه طلبانه در قلب لندن گرامی می داریم.

این امر به ویژه برای ساختمان‌های پیچیده مراقبت‌های بهداشتی، جایی که الزامات بالینی و فنی بر خصوصیات محیط حاکم است، که اغلب اضطراب را در مورد درمان و مراقبت از بیماران افزایش می‌دهد، مرتبط است.

“… در طراحی مرکز سرطان جدید، ما به دنبال ترویج حس باز بودن و سخاوت، با هدف انحلال “تجربه بالینی” و ایجاد محیطی آرام و با وقار برای کارکنان و بیماران و همچنین برای خانواده‌هایشان خواهیم بود.

شرکت برنده جایزه استرلینگ – که با متخصص مراقبت های بهداشتی JCA کار می کند – از یک لیست نامشخص برای برنده شدن قرارداد تخمینی 2 میلیون پوندی برای اضافه شدن “مهم” به خانه تاریخی بیمارستان تخصصی سرطان در خیابان 203 فولهام انتخاب شد.

استانتون ویلیامز اکنون یک استراتژی بلندمدت برای سایت بیمارستان چلسی ایجاد می کند و طرح های پیشنهادی طراحی برای یک مرکز سرطان 10000 متر مربعی را توسعه می دهد که مسائل پیچیده طراحی بالینی و شهری را در ساختمانی که به بیماران و کارکنان خدمات می دهد و در عین حال موقعیت منحصر به فرد آن را جشن می گیرد، ادغام می کند.

استنتون ویلیامز قبلاً مرکز تحقیقات بیماری‌های نادر در کودکان زاید را در بیمارستان بزرگ اورموند استریت لندن طراحی کرده بود که در سال 2019 تکمیل شد.

رویال مارسدن یک بیمارستان تخصصی درمان سرطان است که در سال 1851 تأسیس شد. این بیمارستان هر ساله حدود 500000 بیمار را درمان می کند و مجموعه ای از ساختمان های تاریخی و جدیدتر را در یک منطقه حفاظت شده در نزدیکی بیمارستان چلسی و وست مینستر و بیمارستان رویال برومپتون اشغال می کند.

کالی پالمر، مدیر اجرایی بنیاد رویال مارسدن NHS Trust گفت: ما تحت تاثیر رویکرد مشترک و مردم محور استانتون ویلیامز قرار گرفتیم.

این پروژه که برای تکمیل در سال 2028 برنامه ریزی شده است، با هدف ارائه یک محیط یکپارچه جدید برای تحقیق، تشخیص، درمان و توانبخشی است.