استودیو استفنسون همیلتون ریسلی برج 40 طبقه بیرمنگام را طراحی می کند

این توسعه در کنار برج مسکونی 30 طبقه در حال ساخت در جنوب مرکزی، توسط معماران گلنسی نیکولز، که قطعه گوشه ای بین خیابان اسکس و خیابان بریستول را اشغال می کند، قرار خواهد گرفت.

همه خانه ها از یک باغ بزرگ طبیعی و با تنوع زیستی بهره خواهند برد. ترکیبی از باغ‌های دیواری، محوطه‌سازی پلکانی و آب‌نماها مکانی آرام را برای اشتراک‌گذاری و استراحت ساکنان فراهم می‌کند.

این برج 40 طبقه در کنار بلوک های ده و شش طبقه به عنوان بخشی از توسعه Trifecta قرار خواهد گرفت که شامل 550 آپارتمان است.

بسیاری از کارهای اخیر استفنسون همیلتون ریزلی در شهر منچستر، زادگاهش بوده است.

با این حال، در سال 2021، این مرکز فاز اول یک توسعه مسکونی 80 میلیون پوندی را در میدان تبادل بیرمنگام، شامل 603 آپارتمان، تکمیل کرد. مرحله دوم در ژوئن به پایان رسید.

سایت مثلثی شکل در حال حاضر توسط مجموعه ای از ساختمان های کم ارتفاع اشغال شده است که در صورت اجرای طرح، برای توسعه دهنده Ryland Estates، نابود خواهند شد.

معمار ارشد درو لوو گفت: “ما هیجان زده هستیم که طرح های Trifecta را با مردم به اشتراک بگذاریم و معتقدیم که در صورت تایید، این توسعه روح تازه ای به خیابان بریستول و منطقه اطراف خواهد بخشید.”

غول های دیگر عبارتند از Associated Architects که اخیراً تایید شده است اسکله کرزن 41 طبقه و 49 طبقه هاولز Octagon است که در محل است.

این طرح جدیدترین طرح در خط لوله همیشه در حال رشد توسعه های بلندمرتبه پیشنهادی در بیرمنگام است. در اوایل این ماه، کارگاه متروپولیتن برای برج 48 طبقه 2 Snowhill Plaza که قرار است به یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر تبدیل شود، تاییدیه گرفت.

این طرح ها در حال حاضر در حال انجام رایزنی هستند و احتمالاً درخواست برنامه ریزی در اواخر سال جاری ارائه خواهد شد.



منبع

“این منطقه قصد دارد حس واقعی جامعه را القا کند و در عین حال شهر را به طور مثبت سبز کند.”

طبقات همکف ساختمان ها که برای نبش خیابان بریستول و خیابان برومزگرو در نظر گرفته شده است، فضای تجاری و تفریحی را در بر می گیرد.

تحریریه اخبار معماری آریانا