این هفته طراحی 2024 آمریکای شمالی را راه اندازی کردیم

این هفته در Dezeen، ما جدیدترین سری سرمقاله خود را با نام «طراحی آمریکای شمالی 2024» راه‌اندازی کردیم، که وضعیت طراحی مستقل را در سراسر آمریکای شمالی با نشان دادن یک شهر متفاوت در هر هفته مشخص می‌کند.

این مجموعه با تمرکز بر شهرهای سراسر کانادا، مکزیک و ایالات متحده، مجموعه‌ای از طراحان مبلمان و محصولات مستقل را از استودیوهای کوچکی که در این شهرها زندگی و کار می‌کنند، انتخاب می‌کند.

این طرح طراحانی را که مرزهای مواد و فرم ها را پیش می برند و در جوامع طراحی محلی مربوطه خود درگیر هستند، مورد توجه قرار می دهد.

بن دریث، سردبیر آمریکایی Dezeen، این مجموعه را معرفی کرد، که با نمایش ده استودیو که اشیاء منحصربه‌فردی را در دیترویت، میشیگان ایجاد می‌کردند، آغاز شد.

پورتالی در نیویورکپورتالی در نیویورک
پورتال به دلیل “رفتار نامناسب” بسته شد

در شهر نیویورک، یک نصب ویدیویی تعاملی که شهر را به دوبلین ایرلند متصل می‌کرد، این هفته به دلیل رفتار ضعیف این دو شهر به طور موقت تعطیل شد.

این پورتال که توسط هنرمند لیتوانیایی Benediktas Gylys ایجاد شد، قرار بود بخشی از برنامه‌های هفته طراحی NYCxDesign باشد و دارای دو صفحه‌نمایش دایره‌ای است که به‌عنوان «پلی برای فرهنگ‌های سراسر جهان» به‌صورت زنده 24 ساعته بین شهرهای شریک پخش می‌شود.

نایک متامورف پانچونایک متامورف پانچو
نایک یک کت بارانی طراحی کرد که به عنوان یک چادر کمپینگ عمل می کند

در دیگر اخبار طراحی، برند پوشاک ورزشی نایک یک بارانی چند لایه سبک وزن طراحی کرد که می تواند به عنوان یک چادر کمپینگ دوباره پیکربندی شود.

پانچو متامورف دارای رنگ خاکستری دو رنگ است و به عنوان شنل سرپوش دار ضد آب ساخته شده است که می تواند در جلوی آن زیپ بسته شود. برای تبدیل آن به چادر، کاربران پانچو را صاف می‌گذارند و میله‌ها را در لبه‌های مختلف آن قرار می‌دهند و یک چادر یا آفتاب‌گیر ساده ایجاد می‌کنند.

فضای داخلی آدن گرو توسط معماران امیل ایوفضای داخلی آدن گرو توسط معماران امیل ایو
Aden Grove به عنوان برنده Don't Move, Improve معرفی شد! 2024

همچنین در این هفته، یک پسوند کاشی سفالی توسط معماران امیل ایو به عنوان بهترین پروژه بهبود خانه لندن توسط Don't Move, Improve انتخاب شد! 2024.

این پروژه که Aden Grove نام داشت، به عنوان برنده کلی از فهرستی متشکل از 16 پروژه انتخاب شد و توسط هیئت داوران به دلیل استفاده بازیگوش از رنگ مورد تحسین قرار گرفت.

توماس هیترویکتوماس هیترویک
کمپین Humanise توماس هیترویک مدرک «معماری شاد» را راه اندازی کرد

در دیگر اخبار معماری، کمپین Humanise طراح بریتانیایی توماس هیترویک یک مدرک کارشناسی ارشد را در دانشگاه لافبورو راه اندازی کرد که قرار است در پاییز 2025 آغاز شود.

با هدف به چالش کشیدن آموزش معماری مرسوم، امید است که این مدرک نسلی از معمارانی را پرورش دهد که “الهام بخش معماری شادی” باشند.

این هفته، Dezeen همچنین یک قطعه نظری از پروفسور اقتصاد جیسون بار را ارائه داد که در آن او درباره آسمان‌خراش‌ها که علیرغم رپ بدشان، نقش مهمی در موفقیت شهرها دارند، صحبت کرد.

ساختمان بلند در فیلیساختمان بلند در فیلی
یک ساختمان آپارتمانی با روکش فلزی توسط ISA از جمله پروژه های پرطرفدار این هفته بود

پروژه های محبوب این هفته شامل یک ساختمان آپارتمانی با پوشش فلزی لاغر در فیلادلفیا توسط ISA، یک توسعه خانه در لندن توسط Collective Works که تأثیرات اسکاندیناوی و مدیترانه را در هم می آمیزد و یک ترمینال کشتی در ریگا که قرار است توسط معماران زاها حدید تکمیل شود، بود.

جدیدترین لوک‌بوک‌های ما آشپزخانه‌های مینیمالیستی را نشان می‌دهند که در آن مواد دکوراسیون و فضای داخلی با سقف‌های هرمی شکل که عمق چشمگیری ایجاد می‌کنند، فراهم می‌کنند.

این هفته در Dezeen

این هفته در Dezeen جمع بندی منظم اخبار برتر هفته است. در خبرنامه های ما مشترک شوید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا