بررسی بهترین مارک کباب پز بررسی کباب پز های ارزان 1401 | villasaze

تجربه نشان داده کباب و مواد غذایی گریل شده با مدل‌های گازی و زغالی معمولا عطر طعم خاص‌تری دارند؛ اما در عوض کار کردن با کباب پز برقی ساده‌تر است. کباب‌پز مدل G9000 یکی دیگر از انواع کباب‌پزهای روگازی است که در ادامه ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم. برای استفاده از این محصول باید قسمت شعله‌گیر را مستقیما روی شعله اجاق گاز قرار دهید. هنگامی که آن را روی شعله قرار دادید، باید شعله کاملا و به طور مستقیم داخل سوراخ شعله‌گیر قرار بگیرد. وجود لعاب بر روی این برنرها باعث افزایش طول عمر و مانع از زنگ زدن آن‌ها می‌شود.

کباب پز ضیافت مدل تابش 2020 ایستاده

این کباب پز ضیافت یک سیخ گردان برقی دارد که یکی از امکانات مورد توجه در این مدل کباب پز می‌باشد که تنها روی این مدل ارایه شده است و البته باید موتور سیخ گردان را به سیخ‌ها متصل کنید تا کارایی داشته باشد. طراحی این کباب پز آپارتمانی به گونه ای است که عصاره مواد غذایی روی حرارت ریخته نشود و مشکل ایجاد دود در منزل پیش نیاید، طراحی به شکلی است عصاره گوشت یک سیخ روی سیخ بعدی و در نهایت به داخل سینی ریخته می‌شود. این کباب پز آپارتمانی برای کباب کردن انواع گوشت قرمز، ماهی و … مناسب و طراحی آن به گونه ای است که گوشت از بغل روی سینی نمی ریزد و از آنجایی که گاز یا دود از خود متصاعد نمی‌کند برای استفاده در منزل مناسب است.

کباب پز زغالی:

این مدل کباب پز هم با گاز شهری و هم با گاز مایع قابل خرید کباب پز استفاده می‌باشد. با خرید این محصول به صورت همزمان می‌توانید ۸ سیخ کباب را طبخ کنید. همانطور که می‌دانید ریختن کمی روغن در ظرف فلزی باعث ایجاد دود و بوی بد می‌شود. برای این منظور در قسمت زیرین این مدل کباب پز سینی تعبیه شده است که با ریختن کمی آب درون آن می‌توانید از ایجاد این بوی نامطبوع جلوگیری کنید. جابه جایی و حمل این محصول تا حدودی مشکل است، چون نسبت به نمونه‌های قبلی جای بیشتری را اشغال می‌کند.

  • در حال حاضر با کمک کباب پزهای خانگی مختلف این کار آسان تر شده است.
  • طعم کباب با کباب پز گازی آپارتمانی تقریبا مشابه کباب رستوان‌ها می‌باشد، اگرچه طعم آن مشابه کباب ذغالی در کبابی‌های معروف شهر نیست، اما طعم نامطلوبی هم ندارد.
  • هنگام خرید، گریلی تهیه کنید که به راحتی تمیز شود و به کمترین میزان آب برای شستشو نیاز داشته باشد.

بررسی بهترین مارک کباب پز بررسی کباب پز های ارزان 1401 | villasaze کباب‌پز ذغالی همانطور که از اسمش پیداست با ذغال یا چوب خشک کار می‌کند و با توجه به دود زیادی که زمان طبخ کباب تولید می‌کند گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهای بسته نیست. حتما قبل و بعد از استفاده از کباب پز برقی آن را کاملا تمیز و ضدعفونی کنید این کار علاوه بر اینکه در تامین سلامت شما و افراد خانواده تان نقش دارد موجب می شود که کباب پز مدت بیشتری قابل استفاده باشد. قبل از خرید محل قرار گیری و استفاده ار باربیکیو یا همان کباب پز را در نظر بگیرید تا بدانید که کدام مدل آن را باید بخرید. نکته دیگری که در مورد گریل کباب پز برقی باید به آن دقت کنید پرتابل و متحرک بودن صفحات آن است، از این طریق شما می توانید از این صفحات برای نگه داشتن سیخ های کباب استفاده کنید. از مهم ترین مزیت های کباب پز برقی ایمنی است، با وجود این وسیله کاربردی دیگر نیاز نیست نگران بروز حوادثی که به دلیل روشن بودن آتش رخ می داد باشید.

از ویژگی های این محصول می توان به اندازه دقیق و یکسان شعله ها، کیفیت ساخت و قیمت مناسب آن اشاره کرد. اگر به دنبال کباب پزی با قیمت اقتصادی هستید، این کباب پز می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. ” کباب پز مدل گازی” با استفاده از گاز شهری کار کرده و دارای بدنه ای از جنس استیل با ابعاد ۵۰x۴۰x۲۰ سانتی‌متر است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به چدن های مناسب، اندازه مناسب و کنترل دما آن اشاره کرد. اکثرا این مدل را در سایز‌های بزرگ در رستوران ها دیده‌ایم و این دیدگاه برای ما وجود دارد که کباب پزهای ایستاده مناسب آپارتمان نیستند، اما یکی از بهترین کباب پزهای آپارتمانی، کباب پز های ایستاده هستند که می‌توانید آن را در بالکن خود قرار دهید.

سیخ کباب حیدری مدل استیل کد 04 بسته 6 عددی