برنامه هایی برای بازسازی هاوکینز و براون در آکسفورد وست اند

OXWED گفت که این پیشنهادها علفزار موجود Oxpens Meadow را برای باز کردن حاشیه رودخانه گسترش می دهد و همچنین شامل یک آمفی تئاتر عمومی می شود که می تواند به عنوان فضای رویداد استفاده شود. توسعه تا حد زیادی بدون خودرو خواهد بود. این سایت در حال حاضر عمدتاً ترکیبی از زمین خالی و فضای پارکینگ خودرو است.

خانه‌های جدید، مشاغل، فضای تجاری، میدان عمومی با مغازه‌ها و امکانات رفاهی اجتماعی، آمفی‌تئاتر و فضاهای سبز جدید، همه فقط چند لحظه دور از ایستگاه قطار در پایدارترین مکان آکسفوردشایر: ما مشتاقانه منتظریم تا چشم‌انداز و جاه‌طلبی خود را برای این بازسازی زنده کنیم. .

OXWED تخمین می زند که این طرح سالانه 270 میلیون پوند برای اقتصاد آکسفورد به ارمغان خواهد آورد که شامل 24 میلیون پوند پولی است که در مشاغل محلی خرج می شود، بر اساس تحلیل مشاوران برنامه ریزی Quod.

این تیم همچنین شامل معماران منظر Gillespies است. OXWED در صورت دریافت مجوز برنامه ریزی از سال جاری به دنبال همکاری با یک توسعه دهنده برای ساخت این طرح است.



منبع

بر اساس اسناد برنامه ریزی، 82 خانه (35 درصد) از 117 خانه که “مقرون به صرفه” تعیین شده اند، به صورت اجتماعی اجاره داده خواهند شد. از بقیه، 29 خانه “اول” یک تخته برای فروش با تخفیف به خریدارانی که برای اولین بار با درآمد کمتر از 80000 پوند به فروش می رسند و 6 خانه دو تخته دارای مالکیت مشترک خواهند بود.

آمفی تئاتر Oxpens (منبع: OXWED)

کوین مینز، مدیر عامل OXWED، این ارسال را “یک نقطه عطف باورنکردنی هم برای طرح و هم برای آینده West End آکسفورد” توصیف کرد.

او گفت: “این منطقه از آکسفورد، با تاریخچه اجتماعی غنی خود در صنعت و جامعه، برای مدت طولانی نادیده گرفته شده و مورد توجه قرار نگرفته است، اما اکنون این ظرفیت را دارد که واقعاً برای مردم آکسفورد ارائه دهد.

این طرح برای شورای شهر آکسفورد و کالج نوفیلد، در یک سرمایه گذاری مشترک با نام OXWED، شامل 234 خانه یک و دو تخته و 258 اتاق دانشجویی، و همچنین یک آزمایشگاه یا فضای اداری و یک هتل خواهد بود که در زمینی به وسعت 15 هکتار ساخته شده است. در جاده Oxpens، تقریباً نیم مایلی از ایستگاه در غرب شهر.

این هتل دارای 250 اتاق خواب خواهد بود و توسعه شامل 500000 فوت مربع فضای آزمایشگاهی / اداری خواهد بود.