برندگان جایزه استرلینگ برای توسعه مجدد املاک آیلسبری چراغ سبز دریافت می کنند

همچنین گفت که طرح جدید “طراحی با کیفیت بالا را با مصالح و پرداخت های مستحکم و متناسب با زمینه نشان می دهد”، و افزود که “مقیاس، انبوه و ظاهر ساختمان قابل توجه است، اما هیچ تاثیر مخربی بر شخصیت نخواهد داشت.” یا تنظیم هر ساختمان فهرست شده.

این طرح شاهد تخریب 373 خانه موجود و جایگزینی آنها با پنج ساختمان مسکونی و مختلط با ارتفاع بین 5 تا 25 طبقه خواهد بود. معماران دیگری که بر روی این طرح کار می کنند، هاورث تامپکینز، برنده جایزه استرلینگ، در کنار سرگیسون بیتس، شرق و محل انجام معماری هستند.

جان هیوز، مدیر گروه توسعه و معاون مدیر اجرایی در ناتینینگ هیل جنسیس گفت: “ما از تصمیم شورای ساوتوارک برای تایید مجوز برنامه ریزی برای فاز 2B استقبال می کنیم.

یک گزارش برنامه‌ریزی برای این طرح می‌گوید خانه‌های جدید «مدرن پایدار خواهند بود و حداقل استانداردهای فضا را برآورده می‌کنند یا از آن فراتر می‌روند، و همچنین سطح بالایی از جنبه دوگانه را ارائه می‌دهند».

این طرح ها برای فاز 2B بازسازی 20 ساله املاک آیلسبری است که در Walworth، بین Elephant & Castle و Burgess Park قرار دارد. بازسازی توسط شورای ساوتوارک، که با ناتین هیل جنسیس برای فاز 2B همکاری کرده است، رهبری می شود.

اگرچه این یک نقطه عطف مهم است، تعدادی گام دیگر وجود دارد که اکنون باید قبل از شروع ارائه این پروژه برداشته شود. اینها شامل دریافت تایید نهایی از شهردار لندن و نهایی کردن تعهدات برنامه ریزی ما با شورا است.

املاک آیلسبری یکی از بزرگترین مجتمع های مسکونی در اروپا است و در اواسط دهه 1960 در زمینی به مساحت 28.5 هکتار ساخته شد. طراحی شده توسط درک وینچ از بخش معماران شورای ساوتوارک، 2759 آپارتمان آن در بلوک های تخته ای بلند بین چهار تا 14 طبقه چیده شده است.

به دنبال مشاوره گسترده با جامعه، ما احساس رضایت می‌کنیم که این طرح‌ها مسکن جدید بسیار مورد نیاز را برای این منطقه فراهم می‌کند، نیازهای ساکنان فعلی را متعادل می‌کند و در عین حال افراد خارج از منطقه را تشویق می‌کند تا بخشی از یک محله موفق و پررونق شوند.

برای اظهار نظر با Maccreanor Lavington تماس گرفته شده است.



منبع طرح های فاز 2B که در روز سه شنبه (17 ژانویه) توسط شورای ساوتوارک تصویب شد، 614 خانه از جمله مزونت ها و آپارتمان ها در حیاط، خانه های عمارت و یک برج را فراهم می کند. نیمی از خانه‌ها «مقرون‌به‌صرفه» با تقسیم 76:24 بین اجاره‌ای اجتماعی و متوسط ​​تعیین می‌شوند.