بریسکو لوران توسعه خانه در املاک “پارک مدرنیست” را تکمیل کرد

کلید بازآرایی این طرح، ایجاد پنج باند فعالیت از جلو به عقب است که با درها، پله‌ها، طرح‌بندی پارکت، ملون‌ها و نوارهای سنگ‌ریزه‌شده در سنگ‌فرش پاسیو مشخص شده‌اند. با کار در این چارچوب، ردپای گاراژ سابق برای تشکیل یک کمد دوچرخه خارجی کم‌عمق، اتاق‌های ابزار و انبار و حمام مهمان دوباره به کار گرفته شد. اتاق ابزار سابق در عقب به فضای زندگی دوم تبدیل شده است، در حالی که فضای جدید غرق شده، منطقه نشیمن را به داخل باغ می‌دهد.

در فضای نشیمن طبقه همکف، کابینت به گونه ای طراحی شده است که حجم زیادی از انبار را در خود جای دهد و با تغییر سطح کف ترکیب شود تا آستانه ای بین فضاهای قدیمی و جدید مشخص شود.

دیدگاه معمار

کارهایی که در سطوح بالا انجام می شود عبارتند از: پسوند زیر شیروانی تک خوابه، دفتر کار در طبقه دوم و حمام جدید.

در سایت شروع کنید می 2021
تاریخ تکمیل نوامبر 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی بازسازی 80 متر مربع (طبقه همکف و دوم)، پسوند 15 متر مربع (طبقه همکف)، پسوند 15 متر مربع (طبقه سوم)، تراس 15 متر مربع (باغ)
ارزش قرارداد 169900 پوند
منابع مالی خصوصی
تدارکات سنتی
مشتری آلیس و الکس فیلیپس
معمار بریسکو لوران
مهندس سازه همکاران ریچارد تانت
پیمانکار اصلی ساخت و ساز LITA
کابینت سازنده و شرکت
پیش ساخته پیش ساخته معماری کمبریج



منبع

بریسکو لوران مأمور شد تا از طریق بازسازی و گسترش طبقه همکف، شکاف بین باغ و راهرو ورودی، گاراژ و اتاق تاسیسات خانه را پر کند.

با الهام از طرح اصلی ورنون، دیوارهای آجری برجسته برای مهمانی در طبقه همکف پیش بینی شده اند تا اتاق های کناری اتاق را ایجاد کنند، با یک تیر پیش ساخته آویزان شده برای حمایت از تیرچه های چوبی ورودی. صفحه‌ای از پنج در تاشو لعابدار، سطحی کم‌عمق را لمس می‌کند که انتهای تیرها و تیرچه‌ها از میان شیشه به سمت باغ دیده می‌شود.

در ضلع شمالی مرز، یک نیمکت کوتاه به خانواده‌های مجاور اجازه می‌دهد تا زمانی را با هم بگذرانند، زبان آن برگرفته از نازک‌کاری اصلی با روکش سفید و قاب مربعی املاک است.

کیفیت ویژه پروژه در ویژگی مشترک طراحی مرز آن نهفته است، که با نزدیک شدن به دیوارهای مهمانی شروع می شود که با قدم زدن در خط ملک ساخته شده اند و به اندازه کافی برای میزبانی بارهای الحاقات همسایه آینده ساخته شده اند. در ضلع جنوبی تراس باغ، یک دیوار کم ارتفاع و حصار باز امکان گفتگو بین همسایگان را با یک باربیکیو که برای خدمت به هر دو باغ قرار دارد، علیرغم یک گام مشخص در سطوح، می دهد. در ضلع شمالی، یک نیمکت کوتاه مرزی را تشکیل می دهد که خانواده های مجاور ممکن است زمانی را با هم بگذرانند. این نیمکت و نرده ها زبان خود را از نازک کاری اصلی املاک می گیرند.

داده های پروژه

مرکزی برای عملکرد فضای نشیمن طبقه همکف، کابینت های ساخته شده توسط Constructive and Co به طرح های Brisco Loran است. این واحدها در حالی که حجم زیادی از ذخیره‌سازی را در کنار دیگ بخار، لوله‌های پایین، تلویزیون، مشعل اتانول زیستی و قفسه‌بندی نمایش می‌دهند، با تغییر سطح کف ترکیب می‌شوند تا آستانه بین فضای قدیمی و جدید را مشخص کنند. با مشاهده از باغ، آنها با مشتری به عنوان اجزای یک قوس پیشانی مورد بحث قرار می‌گرفتند، گویی پرده‌های کشیده شده ثابتی داشتند که مجموعه‌ای از موارد کاربردی را به بال‌ها فشرده می‌کردند.
تام بریسکو، کارگردان، بریسکو لوران

ایجاد پسوند نیاز به حذف چهار پارتیشن و یک پاسیو موجود داشت. شبکه‌ای از شمع‌ها و تیرهای زمینی تقویت‌شده برای پشتیبانی از پسوند بسته شده و گسترش یافته است، که همچنین در سطح پایین‌تری برای ایجاد سقف بلندتر تنظیم شده است.

فیلیپس هاوس در مجاورت گوشه شمالی پارک کریستال پالاس، بخشی از املاک پارک دالویچ وود با «حاشیه پارک» است که توسط معماران آستین ورنون و شرکا در اواخر دهه 1950 طراحی شده است.

تحریریه اخبار معماری آریانا