تاتنهام IKEA تبدیل به مکان عظیم “خام، صنعتی” موسیقی زنده می شود

محل اجرای موسیقی زنده Drumsheds، IKEA سابق در تاتنهام را اشغال خواهد کرد

این ساختمان همچنین دارای دو فضای ثانویه با ظرفیت 5000 نفر است. یکی با یک سیستم صحنه و PA، و یکی “فضای بوم خالی” در سطح دوم. چهارمین اتاق «صمیمی تر» با ظرفیت 1000 برای عملکردهای انحصاری استفاده خواهد شد.

با این حال، این شرکت در حال آماده شدن برای افتتاح یک فروشگاه پرچمدار جدید در فروشگاه سابق Topshop در خیابان آکسفورد لندن است.



منبع

فضای اصلی رویدادها فضای وسیعی به طول 10200 متر است2 اتاق “صنعتی خام” با ظرفیت 15000 نفر. دارای صحنه، PA و اتاق‌های رختکن و رختکن خواهد بود.

این شرکت در حال حاضر در حال توسعه مجدد Printworks، محل باشگاه چاپخانه معروف سابق خود در روترهیت، به عنوان بخشی از بریتیش لند و تعمیرات اساسی ساختمان هاوکینز براون است. این مکان قرار است در سال 2026 بازگشایی شود.

Broadwick قبلا فضاهای برنده جوایزی از جمله Printworks، Magazine و Landing 42 در لندن و Depot Mayfield که محل پروژه انبار منچستر است افتتاح کرده است. همچنین اخیراً دو مکان رویداد دیگر در منطقه داکلندز لندن در Silvertown، Silverworks Island و The Beams افتتاح کرده است.

اما می گوید Drumsheds بزرگترین محل برگزاری آن تا به امروز خواهد بود.

به گفته این خرده فروش سوئدی، تاتنهام IKEA در سال 2005 افتتاح شد اما آگوست گذشته به دلیل “تغییر رفتار خرید” بسته شد.

مکان جدید Drumsheds که قرار است در سپتامبر افتتاح شود، انبار وسیع و خالی را اشغال خواهد کرد که IKEA به مدت 17 سال تا سپتامبر 2022 در آن قرار داشت. این مکان پتانسیل میزبانی موسیقی زنده، دکور فیلم، نمایش مد، و رویدادهای شرکتی را خواهد داشت.

توسعه دهنده می گوید که ویژگی ها و طرح بندی 56500 متر را ترک خواهد کرد2 ساختمان در مریدین واتر دست نخورده، «دسترسی به چاهک های آسانسور قدیمی، جایگاه های بارگیری، کف های گسترده و ماشین آلات را فراهم می کند».

Broadwick که فضاهای سرگرمی زنده را طراحی، می سازد و راه اندازی می کند، اما بیشتر به خاطر سالن های موسیقی رقصش شناخته شده است، انباری که اکنون خالی است را به مجموعه گسترده خود اضافه کرده است.

تغییر کاربری در بحبوحه بازسازی گسترده‌تر آب مریدین واتر توسط شورای انفیلد برای ایجاد 10000 خانه جدید، از جمله دو طرح مسکن توسط HawkinsBrown و HTA که در پاییز گذشته تصویب شد، صورت می‌گیرد.

محل اجرای موسیقی زنده Drumsheds، IKEA سابق در تاتنهام را اشغال خواهد کرد

منبع: هنری وید

منبع: هنری وید

سیمون تریسی، مدیر اجرایی، گفت که طرح تاتنهام «پتانسیل بی‌پایانی برای فیلم‌برداری، نمایش‌های مد، عرضه محصولات و موارد دیگر» ارائه می‌کند و به فضایی برای برندهایی تبدیل می‌شود که به دنبال برهم زدن هنجار هستند.

برادویک می‌گوید این فضاها همگی به «مناطق شکل‌پذیر و هیبریدی می‌شوند که برای اهداف متعدد قالب‌گیری می‌شوند».

Drumsheds به AJ گفت که هیچ معمار خاصی در بازسازی نقش نداشته است زیرا انبار “بسیار مشابه خواهد ماند”. گفته می‌شود که این ساختمان قبلاً برای سه سال مجوز برنامه‌ریزی برای استفاده در عین حال داده شده بود.