توسعه 83 میلیون پوندی AHMM ساختمان سابق کاس تکمیل شد

این دفتر یک ساختمان شش طبقه را در بالای خانه مرکزی 60 ساله در گوشه خیابان وایت چپل و جاده تجاری، روبروی گالری وایت چاپل ساخته است.

طرح های مفهومی قبلی AHMM برای یک طرح برج 20 طبقه بزرگتر، که می توانست شاهد تخریب خانه مرکزی باشد، به نفع حفظ و گسترش ساختمان رها شد.

AHMM از بنای یادبود ریچل وایت‌رید در چهارمین پایه میدان ترافالگار الهام گرفت، که یک جرم موجود را گرفته و آن را در بالا منعکس می‌کند.

دیزاین انجین در سال 2016 برای توسعه طرح جامع برای محل بحث برانگیز ادغام پردیس در هالووی منصوب شد.

عنصر ساخت جدید از نوارهای افقی و ریتم پانل های ساختمان بتنی دهه 1960 تقلید می کند، در تضاد با ساختار فولادی سبک وزن و رنگ های فلزی، الهام گرفته از معماری دهه 60.

دانشگاه متروپولیتن لندن (LMU) ساختمان قدیمی نساجی دهه 1960 را که زمانی مدرسه معماری خود (که قبلاً مدرسه معماری سر جان کاس نامیده می‌شد) و با محبت به نام «آلدگیت باهاوس» شناخته می‌شد، به قیمت 50 میلیون پوند به املاک فریزر فروخت. در سال 2016

خانه مرکزی بازسازی شده اکنون یک “ازاره” را برای یک گسترش اسکلت فلزی شش طبقه با حجم مساوی به پایه و تراس پشت بام شامل یک سطح عقب نشینی در طبقه ششم با یک تراس پیچیده که با یک اثر هنری عمومی از Yinka Ilori مشخص شده است، تشکیل می دهد. از خیابان

معماران همچنین دو ساختمان پرکننده پیشنهاد کرده‌اند: یک ساختمان اداری چهار طبقه که به خانه مرکزی موجود در پاساژ کلیسای سفید متصل می‌شود، و یک ساختمان پنج طبقه دوم در خیابان Manningtree. آنها می گویند که هر دو به واسطه سازی ساختمان با مقیاس شهری مجاور کمک می کنند.

با استفاده از لابی های تجاری دهه 1960 توسط SOM، در داخل مناطق مشترک دارای یک پالت ساده است. لابی های آسانسور دارای سقف لایت باکس هستند که به صورت شبکه ای در مقابل پوشش دیوار فلزی مشکی نمایان شده است.

ساختمان اصلی قبل از الحاق

داده های پروژه



منبع

طرح اداری و خرده فروشی 22538 متر مربعی – که اکنون The Rowe نام دارد – ساختمان شش طبقه اسکلت بتنی موجود را با “تخریب جزئی جزئی” در داخل و حذف پلکان های خارجی متمایز آن حفظ و بازسازی کرد.

محل آلدگیت شرق، لندن
شروع پروژه 2017
تاریخ تکمیل نوامبر 2022
نوع پروژه دفتر
مشتری املاک فریزر
هزینه ساخت 83 میلیون پوند
نوع قرارداد طراحی و ساخت
سطح ناخالص طبقه داخلی 22538 متر2، خالص داخلی (دفتر): 14617 متر2، خالص داخلی (خرده فروشی) 460 متر2
معمار آلفورد هال موناگان موریس
مدیر پروژه برنلی ویلسون فیش
پیمانکار اصلی ساخت و ساز BAM
مهندس سازه گروه رابرت برد
مشاور هزینه برنلی ویلسون فیش
MEP / مهندس آسانسور Sweco
مشاور برنامه ریزی لیچفیلدز
مشاور حمل و نقل حرکت – جنبش
معمار منظر همکاران گرانت

اولین ارتقای خانه مرکزی در سال 2011 توسط Cartwright Pickard انجام شد و شامل سازماندهی مجدد طبقه همکف و زیرزمین برای ایجاد ورودی جدید، گالری، کافه، سالن بدنسازی و فضاهای استودیویی بود.

فروش خانه مرکزی بخشی از طرح بحث‌برانگیز «یک پردیس، یک جامعه» برای انتقال مکان‌های دانشگاه به جاده هالووی در شمال لندن بود که اعتراض دانشجویان، کارکنان و چهره‌های صنعت را در سال 2016 برانگیخت.

یک سال بعد، پس از اینکه LMU ساختمان را ترک کرد و به پردیس کوچکتر خود در خیابان گولستون نقل مکان کرد، AHMM منصوب شد تا برنامه هایی را برای توسعه تجاری در سایت 0.22 هکتار طراحی کند.

در آن زمان، دانشجویان دیپلم معماری در کاس به هیئت مدیره مدرسه نامه نوشتند و تهدید کردند که این موسسه را ترک خواهند کرد مگر اینکه در کمپینی که توسط ریچارد راجرز فقید و دیوید چیپرفیلد حمایت می شد، در پایگاه آلدگیت بمانند.

مول بعداً در اعتراض به انتقال مدرسه از ساختمان استعفا داد.

سال بعد، مرحوم فلوریان بیگل، فیلیپ کریستو و واحد تحقیقات معماری (ARU) طبقات فوقانی را طوری طراحی کردند که آموزش معماری را به درخواست رئیس وقت دانشکده معماری، رابرت مول، شامل شود.

Rowe اکنون 12 طبقه محل اقامت اداری و یک سطح پشت بام متشکل از کارخانه و فضای رفاهی را فراهم می کند.