تیم رونالدز مرکز فرم ششم مدرسه غرب ساسکس را تکمیل می کند

داده های عملکرد عملیاتی هنوز از مهندس خدمات در دسترس نیست. این ساختمان تنها سه ماه باز بوده است، اما ساختمان برای جمع‌آوری داده‌ها ماهانه تا سال اول نظارت و بررسی می‌شود



منبع

این طرح شامل یک چهارچوب محوطه سازی شده جدید در قلب مدرسه است که تمرکز بیشتری به ساختمان های آموزشی اطراف می دهد. معماران تیم رونالدز برنده کمیسیون این ساختمان در سال 2019 شدند.

ماهیت سبک وزن روبنای چوبی باعث ایجاد پایه های کم عمق و نواری شد. اشکال سنگین‌تر ساخت و ساز می‌تواند منجر به پایه‌های عمیق‌تر شود و کربن تجسم‌شده را افزایش دهد. افشای روبنای چوبی باعث به حداقل رساندن پرداخت و همچنین کربن تجسم یافته مرتبط می شود.

در سایت شروع کنید سپتامبر 2020
تاریخ تکمیل مارس 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 1258 متر مربع
فرم قرارداد سنتی
هزینه ساخت 4.3 میلیون پوند
هزینه ساخت در هر متر2 3400 پوند (شامل محوطه سازی خارجی)
معمار معماران تیم رونالدز
مشتری ارزش مدرسه
مهندس سازه قیمت و مایرز
مشاور M&E ماکس فوردهام
مشاور آکوستیک رامبول
نقشه بردار کمیت هم افزایی
مدیر پروژه هم افزایی
پیمانکار اصلی دبلیو استرلند

داده های عملکرد زیست محیطی

دیدگاه مشتری

بقیه ساختمان برای به حداقل رساندن راهروها و ایجاد ارتباط بهتر بین فضاهای آموزشی چیده شده است.

ساختمان اسپنسر فوق‌العاده‌ترین ساختمانی است که تا به حال در آن کار کرده‌ام. این ساختمان کاملاً سنت و مدرنیته را در هر دو روش و سبک ترکیب می‌کند. برای قدردانی کامل باید آن را تجربه کرد. فضایی که ساختمان ایجاد می کند استثنایی است. از لحظه افتتاح، دانش آموزان به طور طبیعی بسته به فضایی که در آن زندگی می کنند، به صنعت آرام، همکاری پرانرژی و جامعه پذیری شاد رضایت دادند. نور، آکوستیک و مواد همه در کنار هم قرار می گیرند تا فضاهایی الهام بخش، انرژی بخش و نشاط آور ایجاد کنند. طبقه فوقانی و اتاق مطالعه، به ویژه، اکنون مرکز واقعی مدرسه ما هستند، نمادی از آرزوی تحصیلی. این ساختمان کاملاً با شعار ما صحبت می کند “تا همه چیزی برای تلاش داشته باشند”. من احساس می‌کنم که نوید بخش جدیدی از نوآوری و خلاقیت در Worth است.
آلیس مک نیل، معاون دانشگاهی، مدرسه ورث

مدرسه ورث بخشی از املاک ابی ورث است. این ملک تا 200 هکتار وسعت دارد و شامل جنگل های کشاورزی است. ساختار چوبی متقاطع چند لایه ساختمان اسپنسر بازتاب سازه زیبای کلیسای صومعه درجه دوم در فهرست دهه 1960 است و این به حفظ ارتباط ما با صومعه و میراث بندیکتین کمک می کند.

نمای آن به فضاهای مطالعاتی و اجتماعی شکل ششم بزرگتر در طبقه اول ارجحیت می دهد، رو به شرق به مدرسه با نما که این فضاها را از طریق پنجره های بلندی که تمام طول ساختمان را گسترش می دهد، بیان می کند.

داده های پروژه

در مقابل، کلاس‌های درس در ارتفاعات غربی ارتفاع متوسط‌تری دارند. یک کتابخانه در طبقه همکف و فضای چند منظوره در دو طرف ورودی اصلی قرار دارد. ارتفاع سخاوتمندانه سقف، فضاهای متناسب با نور روز را فراهم می کند.

این سازه از الوارهای متقاطع چند لایه (CLT) در سقف ها استفاده شده است. در داخل، دیوارها گچ کاری شده و با نازک کاری خاکستری و پوشش دیوار ترکیب می شوند تا یک فضای داخلی مقاوم و گرم با عایق صدا و آکوستیک خوب ایجاد کنند.

ساختمان بسیار کم مصرف طراحی شده است. ساخت و ساز CLT و یک پوشش بسیار عایق هم از دست دادن گرما در زمستان و هم افزایش گرما در تابستان را به حداقل می رساند. این طرح همچنین از سیستم گرمایش منطقه ای با زیست توده مدرسه استفاده می کند، در حالی که تمام فضاهای آموزشی به غیر از فضای چند منظوره به طور طبیعی تهویه می شوند. این استراتژی شامل تهویه متقابل و نور سقف در سطح طبقه اول است.

ساختمان جدید همچنین شامل فضاهای اجتماعی و مطالعاتی برای شکل ششم مدرسه در حال رشد است. این ساختمان به گونه ای طراحی شده است که در مقیاس مشابه ساختمان های مجاور که دو طبقه هستند، طراحی شده است.

فضاها به گونه ای طراحی شده اند که نور روز را به حداکثر برسانند و در عین حال بهره خورشیدی را برای ایجاد فضاهای روشن برای یادگیری و کار محدود کنند.

دیدگاه معمار

محاسبات کربن مجسم شده توسط مهندس انجام شد که نشان می‌دهد روبنای چوبی تقریباً 250000 کیلوگرم کربن را در طول عمر طراحی 60 ساله خود ذخیره می‌کند.
بن برلی، معمار پروژه، تیم رونالدز معماران

از نظر بیرونی، مصالح از ساختمان برج فهرست شده مدرسه الهام گرفته شده است، که ساختمان فرم ششم رو به آن است. آجر قرمز با جزئیات فلزی با رنگ طلایی و پنجره هایی با پانل های کرکره تکمیل می شود.

تحریریه اخبار معماری آریانا