جان لوئیس برای ارائه طرح های اصلاح شده برای 800 خانه طراحی شده توسط Assael و LDS

هنگامی که در اوایل سال جاری درخواست های محدوده برای طرح های بروملی ثبت شد، 353 خانه و یک فروشگاه Waitrose جدید در طرح Assael پیشنهاد شد که به 24 طبقه و یک ساختمان کوتاه 14 (اکنون 12 طبقه) افزایش یافت.

طرح محلی شورای غرب لندن دستورالعملی را ارائه می کند که ساختمان های این منطقه باید بین هفت تا 13 طبقه باشد و حداقل 35 درصد مسکن ارزان قیمت را شامل شود.

جان لوئیس گفت: “جاه طلبی ما این است که 35 درصد از املاک مسکن مقرون به صرفه با تمرکز بر تامین کارگران کلیدی باشد.” میانگین نسبت مسکن مقرون به صرفه در خانه های جدید توسعه یافته در انگلستان در سال 2022، 11.4 درصد بود.

را مطبوعات جنوب لندن ایرلند گزارش داد: “پاسخ ساکنانی که ما از آنها پرسیده ایم تا حد زیادی یکسان بوده است: با 24 طبقه، هفت طبقه بزرگتر از بلندترین ساختمان در بروملی (ارتفاعات پریگون همسایه) است و سابقه ای برای یکنواختی بیشتر ایجاد می کند. بلوک های برج بالاتر ما نمی توانیم از این توسعه حمایت کنیم.

جان لوئیس، مدیر اجرایی استراتژی و توسعه تجاری، نینا باتیا، درباره برنامه‌های برنامه‌ریزی قریب‌الوقوع گفت: “ما از نزدیک با جوامع محلی برای درک نیازهای آنها کار کرده‌ایم و اکنون آماده ارائه برنامه‌های برنامه‌ریزی هستیم.”

طرح بروملی اسائل نیز به دلیل نگرانی های مربوط به ارتفاع مورد انتقاد قرار گرفت، جولی ایرلند، عضو شورای لیبرال دموکرات محلی در ژانویه گفت که حزب او از مسکن جدید استقبال می کند، اما ساکنان احساس می کنند این طرح “عظیم” است.

در صورت تصویب این طرح ها، ساکنان هر دو طرح بروملی و وست ایلینگ گزینه هایی برای تصدی کوتاه مدت و بلند مدت خواهند داشت. فروشگاه بزرگ می گوید که خانه ها توسط جان لوئیس مبله خواهد شد.

یک برنامه برنامه ریزی محدوده برای طرح LDS west Ealing، طرح هایی را برای 20 طبقه ترسیم کرد که 428 خانه جدید را در بالای یک Waitrose مرمت شده در خود جای می دهد. پیتر میسون، رهبر شورای ایلینگ، این طرح را در ماه مارس «ناامیدکننده» خواند.

برای برنامه‌های Assael برای فروشگاه Bromley، در جنوب شرقی لندن، این تغییرات شامل کاهش ارتفاع یک ساختمان شانه‌ای 14 طبقه به 12 طبقه در پاسخ به نگرانی‌ها در مورد اندازه است.

جان لوئیس می‌گوید قصد دارد در دهه آینده 10000 خانه اجاره‌ای بسازد و بسیاری از خانه‌های جدید طرح‌های Bromley و Ealing آن‌ها مقرون به صرفه هستند و کارکنان کلیدی بخش دولتی مانند پرستاران یا معلمان را هدف قرار می‌دهند.

این طرح شامل 30000 متر بود2 زیر بنای مسکونی و 946 متر2 گسترش به سوپرمارکت و همچنین “پیاده روی جنگل” جدید. جای پارک خودرو از 200 به 148 کاهش یافت.

حدود 5000 از آن 10000 خانه از داخل مجموعه املاک خود خواهد آمد. این تجارت قصد دارد تا سال 2030 40 درصد از سود خود را از منابعی غیر از خرده فروشی به دست آورد.

در مرحله آماده سازی، شرکت قرار است مدیریت طرح های مسکونی موجود را بر عهده بگیرد. این فروشگاه پس از اعلام استعفای رئیس مسکن کریس هریس در ماه گذشته، گفت که برنامه‌های یک طرح Reading قرار است اواخر امسال رونمایی شود.



منبع

در همین حال، در توسعه LDS در غرب Ealing، یک آجر رنگی متفاوت در جلو، وسط و عقب ساختمان‌های بلندتر معرفی شده است. جان لوئیس گفت که هیچ تغییری در ارتفاع آن ساختمان ها قبل از اجرای کامل انتظار نمی رفت.

جان لوئیس به AJ گفت که چندین تغییر در هر دو پیشنهاد در پاسخ به بازخوردهای دریافتی از ماه مارس ارائه شده است.

این خرده‌فروش می‌گوید پس از ثبت درخواست‌های محدوده در اوایل سال جاری، آماده ارسال درخواست‌های برنامه‌ریزی برای این دو سایت است که توسط Assael Architecture و Lifschutz Davidson Sandilands (LDS) طراحی شده‌اند.