جیا یی گو از سمت خود به عنوان مدیر مرکز MAK کناره گیری می کند

جیا یی گو، مرکز هنر و معماری MAK اعلام کرد که از سمت کارگردانی کناره گیری می کند. در یک پست اینستاگرامی، طراح معماری، موزه‌دار و مورخ اعلام کرد که این سمت را ترک می‌کند تا فصل جدیدی در حرفه‌اش را به عنوان استادیار معماری در کالج هاروی ماد آغاز کند. او به مدت چهار سال مدیر این مرکز بود که بر سه ملک تاریخی نظارت دارد: خانه شیندلر، آپارتمان مکی و خانه فیتزپاتریک-لند. این مکان ها میزبان نمایشگاه های مختلف و برنامه های اقامتی هستند.

او در این پست از همه همکارانش در مرکز MAK تشکر کرد و در ادامه نوشت که مرکز MAK تحت رهبری او میزبان بیش از 20 نمایشگاه از جمله این نمایشگاه ها بود. خانه شیندلر: 100 سال در ساخت، جستجوی زون و طرح‌های آماده چاپ. گو همچنین نقش مهم خود را در پیشبرد جمع آوری کمک های مالی و تلاش های بشردوستانه مرکز MAK اعلام کرد.

“یک دستاورد بزرگ در زمان من ایجاد موقعیت اختصاصی برای توسعه و جمع آوری کمک های مالی، گسترش زیرساخت های حمایتی لازم برای سازمان بوده است. راه اندازی شورای صدمین سالگرد، شورای رهبری بشردوستانه که از ما به شیوه های ملموس حمایت می کند. و مشارکت با سازمان‌های مبتنی بر جامعه تجربی،” در این پست آمده است.

مرکز MAK قبلاً یک لیست شغلی برای نقش کارگردان منتشر کرده است. از جمله مسئولیت های ذکر شده عبارتند از: جمع آوری کمک مالی و مدیریت مالی، نظارت بر برنامه اقامت، و نظارت بر کارکنان و کارکنان تاسیسات. با توجه به لیست، مدیر به مدیر MAK وین و اعضای هیئت مدیره مرکز MAK گزارش خواهد داد. مرکز MAK به اشتراک گذاشت که به دنبال آغاز کار مدیر جدید در ماه جولای است.

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا