خانه استعدادهای درخشان توسط دفتر طراحی شهروندان

این طراحی بر پرورش پتانسیل خلاقانه با فضاهای آموزشی، تمرین و تولید متناسب با مشخصات حرفه ای تمرکز دارد. همچنین زمینه های سخاوتمندانه ای برای معاشرت و به اشتراک گذاری کار وجود دارد.

پارتیشن ها با ساختار “جعبه در جعبه” جدا کننده صوتی طراحی شده اند. تخته فرماسل که از خمیر کاغذ بازیافتی ساخته شده است، به جای استفاده از گچ تخته، مقاومت در برابر آتش را ایجاد می کند و عملکرد صوتی بهتری نسبت به گچ تخته دارد. مبلمان نصب شده و شل از جمله میز، میز و صندلی غرفه از مقوا ساخته شده است. دفتر طراحی Citizens طی چندین سال در حال توسعه مبلمان مقوایی بوده و به محصولاتی قوی، پایدار و سبک وزن دست یافته است. با بودجه محدود، کف‌های تخته فیبر لاکی ساده با الگوهای تسلط چیده شده‌اند.

خانه استعدادها یک مرکز خلاق جدید با ارزش 4.1 میلیون پوند است که در استراتفورد، شرق لندن، به عنوان خانه رقص شرق لندن و سازمان ملی موسیقی جوانان UD Music واقع شده است. این شهر توسط صادق خان شهردار لندن در ژوئیه 2022 افتتاح شد.

داده های پروژه

هدف ما ایجاد فضایی حرفه‌ای و آرزومند که هنوز دارای شخصیت و شوخ طبعی باشد، با رویکردی جامع به پایداری در هسته آن بوده است و فضاهای قوی و انعطاف‌پذیر برای استعدادهای آینده فراهم می‌کند.
کیتی مارکس، کارگردان، دفتر طراحی شهروندان

این ساختمان شامل استودیوهای رقص، سوئیت‌های ضبط موسیقی، مکان‌های آموزشی و رویدادهای انعطاف‌پذیر، یک فضای کار مشترک برای هنرمندان و اعضا، و همچنین یک آتریوم مرکزی است که به عنوان فضایی چند منظوره برای رقص مرم و کنسرت‌های غیررسمی عمل می‌کند.

این ساختمان که توسط Citizens Design Bureau Architects طراحی شده است، بخشی از طرح اصلی جزیره Sugar House است که توسط Vastint رهبری می شود، با معماران Waugh Thistleton که پوسته خارجی و هسته های پله را طراحی می کنند.

یک پالت کوچک اما گرم از مواد انتخاب شده با اخلاق پایداری قوی، کیفیت، آرمان و جاه طلبی کار تولید شده و ارزش های آینده هر دو سازمان را منعکس می کند.
کیتی مارکس، کارگردان، دفتر طراحی شهروندان

محصولات منتخب

پارتیشن ها
فرماسل
پارتیشن های صوتی مختلف
در سراسر
fermacell.co.uk

لامپ های هود
Ateljé Lyktan، توسط Form Us with Love
لامپ هود
دفاتر، فضاهای عضویت
ateljelyktan.se

تخته لانه زنبوری مقوایی
دبلیو اچ اسکینر
تخته مجدد
در سراسر (تولید شده توسط پیسی و ویتلی به صورت جداول)
whskinner.co.uk

مرکز جدید استعدادهای جوان و متنوع در شرق لندن را برای تبدیل شدن به نسل بعدی حرفه ای های موسیقی و رقص با فراهم کردن دسترسی رایگان و مقرون به صرفه به امکانات کلاس جهانی به عنوان سکوی پرتاب برای دستیابی به مخاطبان جدید و تقویت همکاری بین هنرمندان جوان و افرادی که در مراحل اولیه زندگی حرفه ای هستند، مجهز می کند. خلاقان و تولیدکنندگان

میز کار پلاستیکی بازیافتی
پلاستیک لبخند
تخته آلبا
آشپزخانه و میز کار
smile-plastics.com

مشخصات

در سایت شروع کنید دسامبر 2020
تکمیل
آوریل 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی
1038 متر مربع
هزینه ساخت
2.3 میلیون پوند
هزینه ساخت در هر متر2
2213 پوند
معمار دفتر طراحی Citizens (پوسته خارجی و هسته های پله توسط واو اینتلتون)
مشتری
UDmusic و رقص شرق لندن
مهندس سازه
کارهای ساده
مشاور M&E Skelly & Couch
نقشه برداران کمیت بریستو، پالس
مدیر پروژه نبض
طراح اصلی دفتر طراحی شهروندان با خدمات ساختمانی PFB
بازرس ساختمان تایید شده باتلر و یانگ
پیمانکار اصلی ITC
مشاور آکوستیک طراحی آکوستیک گیلیرون اسکات
نرم افزار CAD استفاده شده است میکرو استیشن
CO سالانه
2 انتشارات بخشی از سیستم M&E توسط توسعه دهنده طراحی و نصب شده است، بنابراین ما یک ارزیابی پس از اشغال را برای تعیین ارقام در حال استفاده انجام خواهیم داد. پوسته و هسته توسط Waugh Thistleton برای دیدار با BREEAM Very Good طراحی شده است
کربن تجسم یافته/کل زندگی داده در دسترس نیست

طبقات ساختاری داخلی و هسته پله ها از چوب چند لایه ساخته شده است. پارتیشن‌ها و مبلمان غیر ساختاری از مواد طبیعی، بازیافتی و قابل بازیافت ساخته شده‌اند، در حالی که هنوز مشخصات صوتی دقیقی دارند.

زمین های رقص فنری
هارلکین
هارلکین وودسپرینگ
استودیوهای رقص
uk.harlequinfloors.com



منبع

این ساختمان به دو بخش تقسیم می شود:
یک انبار بازسازی شده سه طبقه ویکتوریایی و یک پسوند مدرن، که توسط یک پیوند لعاب به هم متصل شده است. استودیوهای رقص و دفاتر در انبار هستند. در این بخش، پنج استودیوی تولید و ضبط موسیقی، یک اتاق زنده و دو غرفه آواز و همچنین یک فضای بزرگ و قابل انعطاف برای تمرین/رویدادها و یک آزمایشگاه فناوری وجود دارد.