دروازه های جنوبی تبس

دیمیتریادو آناستازیا
شهرداری تبای
قبرس 32200
یونان

آخرین مسابقه – که دروازه‌های جنوبی تبس نام دارد – به دنبال پیشنهادهای بلندپروازانه برای بازنگری در رویکرد جنوبی به ارگ ​​تاریخی شهر است. انتظار می رود که پیشنهادها “ناراحتی فعلی در حرکت و نگرش عابران پیاده” را از بین ببرند و “پیکربندی های معماری مدرن، ایمن، راحت و لذت بخش در فضای باز را برای همه شهروندان معرفی کنند.”

برنده کلی جایزه 29980 یورو و جایزه دوم 17730 یورو و جایزه سوم 11820 یورو نیز اهدا خواهد شد. زبان مسابقه یونانی است و آخرین مهلت برای درخواست ها ساعت 15 به وقت محلی، 8 نوامبر است.

چگونه درخواست شود

ایمیل: [email protected]
تلفن: 2262350641 30+



منبع جزئیات تماس

“توسعه مجدد یک مداخله آزمایشی و محرک برای بازسازی شهر تاریخی خواهد بود که در حال حاضر از اشباع مسکونی و ترافیک، زوال فضاهای عمومی و زوال افسرده کننده منظر شهری برای ساکنان و بازدیدکنندگان رنج می برد.”

برای اطلاعات بیشتر آگهی قرارداد را مشاهده کنید

آثار ارسالی بر اساس عملکرد تغییرات پیشنهادی آنها در طرح جاده و توانایی بهبود ارائه کاربری‌های اداری، فرهنگی و تفریحی محلی مورد قضاوت قرار خواهند گرفت. پیشنهادها همچنین بر اساس قدرت ارتباطات جدید ایجاد شده بین منطقه و شهر بزرگتر و استفاده از سایت‌های باستانی معماری نوآورانه در فضای عمومی ارزیابی خواهند شد.

این پروژه آزمایشی – با حمایت موسسه خیریه پایداری Cities in Balance – با هدف تبدیل این منطقه به یک “فضای عمومی، فضای باز و شهری” جدید با اتصالات عابران پیاده بهبود یافته، خودروهای کمتر و شناخت بهتر بناهای تاریخی محلی است.

بر اساس این خلاصه: «مداخله در این منطقه برای ارتقای فضای شهری بسیار مهم است، زیرا در حال حاضر کاربری‌های مهم اداری، تفریحی و فرهنگی را در ساختمان‌هایی با ارزش و سن متفاوت از جمله بناهای تاریخی حفاظت‌شده در خود جای داده است.

تبس یک شهر باستانی با اهمیت باستان شناسی عمده است که ویرانه های قلعه تاریخی کادمیای بالای تپه را در مرکز آن به نمایش می گذارد. این شهرک در ابتدا در دوران میسنی تأسیس شد و بعداً به رقیب آتن تبدیل شد. این اسطوره با چندین اسطوره یونانی از جمله ادیپ، دیونوسوس و هراکلس مرتبط است.

این مسابقه به دنبال پیشنهادهایی با «کیفیت زیست‌محیطی و زیبایی‌شناختی بالا» است تا دامنه‌های جنوبی ارگ قدیمی تبس – معروف به کادمیا – را که اکنون ترکیبی از بناهای تاریخی و ساختمان‌های اداری جدید را نشان می‌دهد، دوباره تقویت کند.

تحریریه اخبار معماری آریانا