راهنمای انتخاب باتری ماشین بر اساس آمپر خبرگزاری فارس | نکاس باتری

و محصولات آن در انواع خودروهای سواری و خودروهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از شرکت های خوشنام در زمینه تولید باتری است. محصولات این شرکت شامل تولید باطری اسیدی تولید و هم باطری اتمی می باشد. برنا باطری برای انواع ماشین های داخلی و خارجی باطری مخصوص برای آن خودرو را تولید می کند. صبا باتری توانایی تولید طیف گسترده و وسیعی از باتری های مختلف از ظرفیت 7.5 آمپر ساعت تا 200 آمپر ساعت و همچنین توان تولید 5.2 میلیون دستگاه در سال از نوع باتری های سرب اسید و باتری های سیلد می باشد.

  • برای دریافت این مجله تخصصی باتری ماشین آدرس ایمیل یا شماره تماس خود را در بخش عضویت وارد نمایید.
  • در انتخاب باتری مناسب برای خودرو باید به مشخصات فنی خودرو مانند میزان آمپر مورد نیاز در سیستم الکتریکی خودرو، قدرت دینام برای شارژ باتری و فضای موجود برای قرارگیری باتری توجه شود.
  • هر چقدر ظرفیت ذخیره بیشتر باشد و اندازه باتری بزرگ‌تر در نظر گرفته شود، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.هم چنین برند نیز بر روی قیمت باتری تاثیراتی دارد.
  • اما بسیاری از خودروها هم هستند که این ویژگی را ندارند، بنابراین قطعا چراغ‌ها تا زمانی که آن‌ها را خاموش نکنید یا باتری را کاملا خالی نکنند، روشن خواهند ماند.
  • همانطور که باتری خودروی شما کهنه می شود، تحت یک فرآیند طبیعی به نام سولفاته شدن قرار می گیرد.

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری خودرو اضافه میگردد. بله، ارسال و تعویض باتری برای تمامی سفارش‌ها در شهر تهران رایگان می‌باشد. اگر به هر دلیلی زیاد از ماشین خود استفاده نمی‌کنید، شارژرهای قطره‌ای یا سیستم‌های تهویه باتری بهترین انتخاب برای شما هستند.

باتری 74 آمپر اوربیتال وان سیلور ا Sepahan Battery Orbital One Silver 74AH 12V

فروشگاه اینترنتی حافظ باتری به صورت 24 ساعت (شبانه روزی) در تمام ایام سال حتی روز های تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. باتری زیتکس گلد در صورت خرابی توسط شرکت در محل مشتری گارانتی میگردد. با سلام
باتری استاندارد خودروی شما باتری 70 آمپر پایه بلند قطب معکوس می باشد. خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید. اشجع باتری دارای واحد تحقیق و توسعه متشکل از اساتید دانشگاهی و داشجویان دکتری حوزه مهندسی برق و فیزیک و شیمی می باشد و این شرکت تحقیق و توسعه را یکی از ارکان اصلی رشد و تصاحب بازارهای خارجی می داند.

راه‌های افزایش طول عمر

ایزو 9001 مربوط به مدیریت کیفیت و مربوط به مدیریت زیست محیطی می باشد. سرمایه گذار این مجموعه هلدینگ گروه قطعات خودرو عظام از تولید کنندگان بزرگ و خوشنام قطعات خودرو کشور می باشد. سفارش خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال ثبت نمایید.

راهنمای انتخاب باتری ماشین بر اساس آمپر خبرگزاری فارس | نکاس باتری یک خودرو می‌تواند بدون باتری کار کند، اگر دینام به قدری قدرتمند باشد که نیازهای الکتریکی وسیله نقلیه را تامین کند. اما در نهایت باید گفت شروع به حرکت یک خودرو با باتری بسیار راحت‌تر خواهد بود. به عبارت دیگر باید گفت، وقتی خودرو شما روشن باشد می‌تواند به وسیله دینام ادامه دهد اما شروع به حرکت بدون باتری بسیار دشوار است. اگر یک راننده تازه کار باشید، احتمالا خالی شدن باتری یا اصطلاحا خوابیدن باتری ماشین شما برایتان یک چالش بزرگ به نظر می‌رسد! در حالی‌که این یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که هر راننده‌ای ممکن است با آن مواجه شود.

باتری 55 آمپر واریان ا Saba Battery Atomic battery 55A