رنگ پلاستیک خرید رنگ پلاستیک ساختمان با تنوع رنگی بسیار بالا | alborzpainting

شرکت تولیدی رنگ ساختمان اکسیر پرگاس در حوزه تولید، اجرا و مشاوره رنگ‌های صنعتی ازجمله رنگ پلاستیک، رنگ‌روغنی ، رنگ اکریلیک و رنگ نما فعالیت می‌کند. این شرکت با استفاده از نیروی مجرب و متخصص و استفاده از فناوری‌های نوین، از جمله مجوعه‌های توانمند ایرانی است که حضور پر رنگی درزمینه صنعت رنگ‌سازی این مرزوبوم دارد. رعایت حقوق مصرف‌کننده، کیفیت بالا، و رعایت استانداردها از اهدافی است که اکسیر پرگاس با تکیه بر نیروی متخصص و متعهدش محقق می‌سازد.

انواع رنگ پلاستیک ساختمان چیست؟

رنگ پلاستیک خرید رنگ پلاستیک ساختمان با تنوع رنگی بسیار بالا | alborzpainting رنگ پلاستیک هم مانند رنگ روغنی و رنگ اکریلیک به تنهایی استفاده نمی شود. برای قابل استفاده شدن رنگ پلاستیک باید آن را با ۴۰ الی ۷۰ درصد آب رقیق کنید. در ابتدا و در صورت امکان می توان مقداری از رنگ را به کمک یک جسم تیز مثل چاقو تمیز کرد. سپس باید یک چهارم فنجان آب لیمو و سه چهارم فنجان الکل را در یک کاسه کوچک مخلوط نمود. پس از مخلوط کردن و یک دست شدن، باید محلول را روی یک پارچه نرم ریخته و روی سطح موردنظر کشید تا رنگ را از آن جدا کند.

  • انواع رنگ پلاستیک در بازار به صورت سفید خام در سایزهای ۴ کیلویی و ۱۲ کیلویی وجود دارد، اما بسیاری از نقاشان ساختمان توصیه می کنند که رنگ پلاستیک به صورت سفید خام اجرا نشود.
  • در مناطقی که تهویه هوا دشوارتر است می توان از بهترین رنگ های پلاستیک استفاده کرد.
  • اعتقاد ما بر این است که افزایش آگاهی تمامی اقشار جامعه به رشد فردی و اجتماعی ما و افزایش فرهنگ کار کمک می کند.
  • این محصول، مناسب مشتریانی است که خواستار رنگی مقرون به صرفه و در عین حال دارای پوشانندگی بالا می باشند.

نسبت معمول اینست که به هر 10 کیلوگرم رنگ، حدوداً 6 کیلوگرم آب اضافه کنید. لیکن در نهایت باید خودتان مقدار رنگ یا آب را اضافه کنید تا به غلظت نقاشی ساختمان ارزان در تهران مورد نظر برسید. سطوحی چون قاب‌های درب و پنجره بهتر است با روزنامه، چسب یا پارچه ضخیم به درستی پوشش داده شوند. در صورت امکان نیز بهتر است کلیدها و پریزهای برق باز شوند؛ اما اگر این امکان فراهم نبود ‌می‌توان آن‌ها را با چسب‌های پهن پوشاند. سطح کف ساختمان، قرنیزها و گوشه‌ها نیز باید به وسیله پوشش‌های مناسب چون روزنامه در لایه زیرین و نایلون ضخیم و یکدست در لایه رویی، پوشانده شوند تا از امکان هر نوع نفوذ رنگ جلوگیری شود. در حین انجام کار ممکن است لکه های ریز و درشت رنگ روی زمین یا شیشه بریزد،اما نگران نباشید رنگ پلاستیک چون با آب مخلوط میشود پاک کردن آن  راحت است .

قیمت انواع رنگ ساختمانی

سقف منازل و مناطقی مانند داخل کمد ها هم با رطوبت و آب، تماسی ندارد و کمتر کثیف می شه. همچنین قیمت رنگ پلاستیک نسبت به سایر رنگ ها مناسب تره و گرما و رطوبت هوا رو به خوبی از خودشون عبور میدن. بنابراین بهترین گزینه برای رنگ آمیزی اون محل ها، رنگ پلاستیک است. رنگ‌های پلاستیک ساختمانی را ‌می‌توان در سه درجه کیفی در بازار پیدا کرد.

رنگ پلاستیک به دلیل خشک شدن سریع، بوی کم و کاربرد آسان، همیشه انتخاب خوبی برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و خارجی است. از این رنگ ها می توان برای کارهای کوچک، چوب اولیه، سنگ تراشی، گچ و سیمان داخلی و پنجره ها نیز استفاده کرد. در بسیاری از موارد برای ساخت تابلوها باید از رنگ های خاصی استفاده کرد که در بازار برای خرید وجود ندارد و باید با دست انجام شود.

مزایای رنگ پلاستیک