سازه های آبی | arianarchitects

در این راستا زمینی به مساحت 69 هكتار واقع در كیلومتر 9 آزاد راه ساوه – تهران در محدوده داخل مجتمع صنعتی صفا جهت احداث این شركت تخصیص داده شده است و هم اکنون کارخانه تولید سازه های فولادی این شرکت با مساحت 40،000 متر مربع سالن های سرپوشیده تولید و انبارهای روباز، در حال بهره برداری است. هدف این شرکت تولید سالیانه تن و جذب حدود 400 نفر نیروی مستقیم می باشد. انتخاب نوع مصالح ساختمانی بر کیفیت و روند پروژه تاثیر می گذارد. از مصالح پایه گرفته تا تقویت دیوار، ما به 5 مصالح برتر موجود برای پروژه شما و مزایای آنها نگاهی خواهیم انداخت. یک مهندس یا پیمانکار با تجربه می داند که انتخاب مصالح ساختمانی مناسب به معنای افزایش عمر و استحکام سازه است. برای اجرای این سازه، پی و فونداسیون اجرا می‌شود؛ (همان‌طور که گفتیم، به سازه ای که برای تحمل بارهای سازه ای و توزیع بارها روی زمین ساخته می‌شود، پی می‌گویند.) سپس دیوارها نصب می‌شوند و بعد سقف اجرا شده و پوشش‌های داخلی و خارجی را با مصالح مختلف انجام می‌دهند.

بیش از 20 سال تجربه

با این حال ، مجله خبری معماری آریاناهای دیگری مانند سطوح گوردون یا سطوح Coons وجود دارد. یک گنبد ژئودزیک ممکن است توسط دیوارهای سبک پشتیبانی شود، اما بر خلاف سایر گنبدهای بزرگ می‌توان آن را مستقیما به عنوان یک سازه کامل روی زمین قرار داد. یک گنبد بزرگ ژئودزیکی در ایالات متحده در اکسپو67 مونترال در سال 1967 مورد استفاده قرار گرفت. از جمله کاربردهای طراحی این نوع گنبد می توان به عرصه های ورزشی، تئاتر، گلخانه ها و سالن های نمایشگاهی اشاره کرد. سازه فضایی گنبد ژئودزیک یک ساختار نیمکره ای با پوسته نازک (شبکه-پوسته) است که بر اساس یک چند وجهی ژئودزیک (نوعی چند وجهی محدب است که از وجوه مثلثی تشکیل شده‌ است) ساخته می شود.

تماس با ما

همچنین TStéphane de Chateau در فرانسه سیستم SDC سه جهته ، سیستم Unibat و Pyramitec را اختراع کرد. در نهایت باکمینستر فولر در سال 1961 اختراع خرپای هشت ضلعی را ثبت اختراع کرد. درب فلزی پایون افتخار دارد که در حوزه تولید درب و حفاظ فلزی خدمات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می کند. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان و کادر مجرب متشکل از طراحان و معماران و مهندسین فنی توانسته است لطافت طرح های زیبا را با سختی آهن تلفیق نماید. اگر طراحی سازه برای بناهایی پیشنهاد شود که شکل ظاهری آن به صورت طرح های مدرن و غیر متعارف می باشد، محاسبات باید دقیق تر بوده و مواد ساختمانی از استحکام بالا برخوردار باشند.

  • کلام آخر اجزای ساختمان پارامترهای اساسی ساخت و ساز ساختمان هستند.
  • با توجه به عایق‌کاری چوب‌های مصرفی در ساخت خانه چوبی و همچنین قرار دادن عایق در بین لایه‌های دیوارهای این ساختمان‌، آتش نمی‌تواند آسیبی به چوب برساند.
  • سازه فضاکار از اجزایی شامل گره‌ها، اعضاء بدنه اصلی شامل پروفیل‌ها و تکیه‌گاه‌ها تشکیل شده‌است.
  • انتخاب نوع سازه که تصمیم بسیار مهم و اولین قدم در ساختمان‌سازی است بستگی به شرایط محیطی، اجرایی، فنی و … دارد.
  • هر ذوزنقه ای که از تلاقی نصف النهارها با حلقه های افقی تشکیل می شود توسط یک عضو مورب به دو مثلث تقسیم می شود.

تمام تجهیزات، ماشین آلات، مواد اولیه و نیروی کار فراهم می شود و مراحل اجرای پروژه آغاز می گردد. مهندسین ناظر بر تمام مراحل ساخت به طور دوره ای و روزانه نظارت دارند. در این قسمت، تحلیل چالش ها، مشکلات و ارائه راهکارها بر عهده تیم ناظر قرار می گیرد. پس از عقد قرارداد و پیش ازتولید، سازه مورد نظر توسط واحد طراحی سازه شرکت، در نرم افزار SAP مدل شده و مطابق با آیین نامه های کشور بارگذاری می شود، سپس دفترچه محاسباتی، نقشه های شاپ و فایل مدلینگ جهت ارئه به مراجع ذیربط (نظام مهندسی، شهرداری، دهیاری …) تقدیم کارفرما می گردد.

http://barbarinemoone.ir

سازه صنعتی شامل دو نوع سازه صنعتی سبک و سازه صنعتی سنگین است که در ادامه به آن می‌پردازیم. در این محتوا قصد داریم شما را با دروس مهندسی سازه، بازارکار ، دانشگاه ها و کاربرد های آن آشنا کنیم تادید بسیار خوب و واقعی نسبت به این رشته به دست آورید. در بین رشته های مهندسی، یکی از رشته های بسیار پر طرفدار و پر کاربرد مهندسی سازه می باشد. در ادامه هر یک از انواع سازه ها را به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار می‌دهیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت ویلا گستران طبیعت محور ( وودسازه ) می باشد.