سامانه رزرو آنلاین اتاق فرار ایران Iran Escape Room طراحی وب سایت سایت ساز آسان | allescape

اسکیپ روم یا اتاق فرار یک بازی پازل (فکری) مبنتی بر واقعیت است، که در آن شما در یک اتاق قفل شده‌ قرار میگیرید و مجبور به حل پازل با دیگر اعضای گروه هستید تا بیرون بیایید. هر سایتی با توجه به اهدافی صاحب آن سایت دارد، امکانات خاص خودش را داشته باشد. ما در این بخش برخی از مهم ترین امکاناتی که سایت اتاق فرار باید داشته باشد را بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید. این محبوبیت بالا باعث شد که در کشور ایالات متحده به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه ساخت اتاق فرار جهشی شدید دیده شود. نمودار زیر نشان دهنده تعداد اسکیپ روم در ایالات متحده مابین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ میلادی است که به خوبی این جهش را نشان می دهد. یک اتاق قفل شده‌ قرار میگیرید و مجبور به حل پازل با دیگر اعضای گروه هستید تا بیرون بیایید.

اسکیپ آنلاین

باید در نظر داشت که این ویژگی در عین حال می‌تواند جذب‌کننده‌ی جامعه هدف وسیعی از طرفداران پر و پا قرص این بازی مدرن و سرازیر شدن آن‌ها به مجموعه تفریحی شما باشد. چیدمان صحیحی از گیشه‌های متنوع می‌تواند این دست از مخاطبان را از طریق سایر گیشه‌ها مانند لیزرتگ به مشتریانی وفادار تبدیل نماید. قابل توجه است که هزینه یک سانس بازی اتاق فرار از بسیاری بازی‌ها بیش‌تر بوده و ماهیتاً یک تفریح لوکس به شمار می‌رود. تیم‌آپ حاصل تلاشی برای ادغام علم و سرگرمی است که تجربه‌هایی مبتنی بر بازی و بازی‌وار سازی هم برای مشتریان بیرونی و نهایی و هم برای مشتریان درونی (سرمایه‌های انسانی) سازمانِ شما خلق می‌کند؛ تجربه‌هایی که تا مدت‌ها با مخاطب همراه شوند و از این طریق بستری برای مشاهده‌گری، درون‌نگری، یادگیری و البته تفریحی متفاوت فراهم گردد.

اتاق فرار دایر و فعال نیازمند تجهیزات و وسایل خاص به خود است که هویت و کاربردهای مختلفی دارد و در این مقاله نگاهی اجمالی به دسته بندی این وسایل خواهیم کرد. برای برقراری ارتباط بین شما و مشتریان این صفحه طراحی میشود که در آن شماره تماس،ایمیل،لوکیشن دقیق و هر آنچه که مربوط به برقراری ارتباط مشتریان به شما است قرار میگیرد تا کاربران بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند و با استفاده از آدرس و لوکیشن شما را پیدا کنند. با استفاده از این سیستم کاربران به راحتی میتوانند تایم مورد نظر خود را رزرو کرده و از طریق درگاه پرداخت امن بانکی هزینه آن را پرداخت کنند.قرار دادن این سیستم در سایت، سایت شما را کامل میکند. زمانی را که آماده برای خدمات رسانی به مشتریان هستید را در این بخش قرار میدهد تا کاربران با توجه به زمان بندی خودشان یکی از زمان ها را انتخاب و رزرو کنند. یکی از آپشن های پرتال مای اسکیپ که به تازگی راه اندازی شده است، سیستم پیشرفته همکاری در فروش مای اسکیپ است. SaaS و یا Software-as-a-Service یکی از راه‌کارهای ارائه‌ی نرم‌افزار با استقرار روی وب‌سرور است.

ديناميات تصميم وبناء غرفة الهروب:

سامانه رزرو آنلاین اتاق فرار ایران Iran Escape Room طراحی وب سایت سایت ساز آسان | allescape اتاق فرار پویا، اتاق فراریست که هیچ وقت گسترش و بهبود آن متوقف نمی شود و همواره میل به رشد و تعالی در آن موج می زند، گرچه اتاق فراری که طراحی و اجرا می شود در همان ابتدا حتی نظر گروه های تست اتاق فرار را هم به خود جلب می کند ولی مالکان اتاق فرار هیچگاه نباید دست از تعالی و بهبود اتاق فرار بکشند. بسته به نوع طراحی اتاق، بعضی جاها آنقدر در زمان ارفاق میکنند تا موفق شوید و بعضی جاها هم مستقیما وارد میشوند و کمکتان میکنند، اما به صورت کلی اتاق فرار هم یک بازیست و اگر موفق هم نشوید صرفا باختید و بلایی سرتان نخواهد آمد یا تا ابد در آن فضا محبوس نمیشوید. اگر توانایی انجام کارهای سفارش داده شده از جانب خریداران رو داری می تونی اقدام به کسب در آمد از پارسکدرز کنی.

طراحی سایت شرکت حسابداری نیکان حسابرس

انجام این کار نیاز به تجربه و تخصص بالایی داشته و تیمی از افراد حرفه ای و خلاق باید بتوانند با در نظر گرفتن جوانب مختلف بهترین سناریو سامانه رزرو اتاق فرار را طراحی کنند. در مرحله طراحی سناریو، ابتدا ژانر مشخص شده و به مرور با تصویرسازی ذهنی با رسم مراحل مختلف بر روی کاغذ نواقص کار برطرف میشود. به جرات میتوانیم بگوییم در سایت های راه اندازی شده با سایت ساز مای اسکیپ، شما هیچ نیازی به ورود به پنل کاربری خود نخواهید داشت و حتی تغییرات سایت خود را نیز میتوانید با ارسال یک پیام به کارشناسان پشتیبانی مای اسکیپ، انجام دهید.

  • سیم کشی , نصب دوربین , ساخت کلید و صفحه ی کنترل بازی (گیم مستر) و آیتم های برقی متناسب با دکور بازی.
  • امروزه بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری به دلیل دسترسی فراگیر اینترنت و مدیریت و به‌روزرسانی راحت‌تر، محصولات خود را روی چنین پلتفرم‌هایی عرضه می‌کنند.
  • منشا اصلی هر خلقی ایده است، نمیتوان هیچ هنر یا صنعتی را یافت که بدون ایده به وجود آمده باشد.
  • سایت اتاق فرار یا اسکیپ روم یکی از سایت هایی است که علاوه بر بازی و سرگرمی اشتغال زایی و کسب درآمد را در پی دارد.
  • اسکیپ روم اختراع ژاپنی‌ها به شمار می‌رود و برای نخستین‌بار در سال ٢٠٠٧ میلادی، اولین اتاق فرار در شهر کیوتو ژاپن آغاز به فعالیت نمود.
تحریریه اخبار معماری آریانا