ساکنان هوو از طرح‌های برج «گودزیلا» انتقاد می‌کنند

این برنامه 390 اعتراض در پورتال برنامه ریزی شورای شهر برایتون اند هوو دریافت کرده است – در مقابل فقط 4 نظر موافق.

انجمن برایتون همچنین با طرح «به شدت تهاجمی» مخالفت کرده و استدلال می‌کند که این طرح «احساس بزرگی و ارتفاعی را ایجاد می‌کند که به‌شدت خارج از مقیاس به نظر می‌رسد و یک رابطه بصری بیش از حد با مسکن‌های کم‌مرتبه موجود در سمت شمالی کینگزوی ایجاد می‌کند».

این طرح ها جایگزین یک طرح موافقت شده برای یک طرح مسکونی شش طبقه با کربن صفر در سایت توسط ZEDfactory در فهرست کوتاه جایزه استرلینگ در سال 2003 می شود.

پیتر ریو، رئیس انجمن ساکنان کینگزوی و وست هوو، گفت: “این پیشنهاد نامشخص، غیرمنتظره و ناخواسته است.”

اداره مستقر در همپشایر طرح هایی را برای 135 خانه و فضای تجاری در یک ساختمان واحد شامل یک برج 20 طبقه و دو برج 10 طبقه ارائه کرده است. این ساختمان در کنار رودخانه آردور در جاده Kingsway A قرار دارد که برایتون و شورهام را به هم متصل می کند.

مکان سایت



منبع

با این حال، طرح HGP، برای توسعه هم افزایی، با مخالفت ساکنان محلی مواجه شده است که به جرم و ارتفاع آن اعتراض دارند. آنها می گویند که این رویکرد آنها به فضای کنار دریا را دیوار خواهد کرد و خانه های آنها را مشرف و تحت الشعاع قرار می دهد.

برای اظهار نظر با معماران HGP و Synergy Developments تماس گرفته شد.

وی افزود که در صورت تصویب، این طرح «سابقه فاجعه‌باری برای پیشرفت‌های آینده در امتداد Kingsway ایجاد می‌کند، که به ناچار منجر به ایجاد دیواری پیوسته از ساختمان‌های بین 10 تا 20 طبقه در امتداد کل ساحل غربی هوو و مناطق حاشیه بندر می‌شود».

“حضور بیگانه یک آسمان خراش سایه افکن در بالای قفس در میان یک بلوک تقریباً پیوسته و بزرگ از آپارتمان هایی با طراحی نامتجانس، بهتر برای صحنه فیلم گودزیلا است.”