سفر تحصیلی نیویورک NY-LON ذهن جوانان را به پتانسیل خود در معماری باز می کند

سفر فوراً منعکس کننده امتیاز نیست. از بسیاری جهات اینطور نیست. اما در برخی موارد می تواند.

HomeGrown Plus (HG+) یک سازمان غیرانتفاعی است که توسط نیل پیندر، دریافت‌کننده جایزه سال گذشته AJ Contribution به حرفه‌ای، تأسیس شده است. احتمالاً بیشتر به خاطر ابتکارات متعددش که دانش‌آموزان دبیرستانی را از اکثریت جهانی به معماری معرفی می‌کنند، شناخته شده است، اما ما همچنین به دانشجویان دانشگاه و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در سفرشان راهنمایی می‌کنیم.

NY-LON آرزوی رشد در سال‌های آینده را دارد و دانش‌آموزان بیشتری را در خود جای می‌دهد، علاوه بر مؤسسه پرت شهر نیویورک، با مدارس ارتباط برقرار می‌کند و یک پای لندن را ایجاد می‌کند که در آن دانشجویان نیویورک و لندن محیط‌های فرهنگی غنی پایتخت بریتانیا را کشف می‌کنند.

سازماندهی برای خارج کردن 10 دانش آموز 21 ساله و بالاتر به مدت 9 روز کار ساده ای نیست، پس چرا این کار را انجام می دهیم؟

به مرور زمان ما می خواهیم با قاره نیز ارتباط برقرار کنیم و شهرهای اروپایی را با راه آهن کاوش کنیم. اما برای انجام این کار به کمک شما برای رسیدن به هدف تامین مالی جمعی نیاز داریم.

دنیس آستین مدیر عامل HomeGrown Plus و یکی از بنیانگذاران Daab Design Architects است.



منبع در طول اعصار، سفر یک سطح ایده آل بوده است، فرصتی برای دیدن، مشاهده، و یادگیری از فرهنگ ها و محیط های مختلف. در این زمینه، از این نظر که کسانی که توانایی پرداخت هزینه سفر را ندارند، این تجربیات را از دست می‌دهند نیز یک استثنا بوده است.

NY-LON 23 از 15 تا 24 ژوئیه اجرا می شود. آخرین مهلت ارسال درخواست ها 21 آوریل است.

NY-LON یک بازگشت نوستالژیک به سفرهای Eurorail و خوابگاه های پر از کک نیست. این پاسخی است به نیاز پس از کووید برای بیرون آمدن و به اشتراک گذاشتن تجربیات با دانشجویان دیگر که توسط متخصصان این حوزه هدایت می شوند. این یک برنامه شبکه‌سازی و تغییر دهنده زندگی است که به دانش‌آموز اجازه می‌دهد تا محیط اطراف خود را بررسی کند و تجربیات زندگی را جمع‌آوری کند که می‌تواند در سفر خود به سمت معمار شدن استفاده کند.

زیرا ما احساس می کنیم که سفر در توسعه یک معمار حیاتی است. همیشه بوده، همیشه خواهد بود. ما همچنین احساس می‌کنیم که دانش‌آموزان اکثریت جهانی باید خود را با یک سری «کدها» تطبیق دهند: کد زبان. کد “نحوه انجام درست نقاشی”؛ نحوه ساخت کد مرجع معماری؛ و غیره

ما NY-LON را کمتر به‌عنوان «پاداش» برای عملکرد خوب می‌بینیم، و بیشتر راهی برای دستیابی به دانش‌آموزانی می‌بینیم که دارای ترکیبی از اعتماد به نفس هستند، اما همچنین نسبت به ادامه تحصیل، احساس تردید به خود دارند. این راهی است برای کمک به این که استعدادها در اکثریت جهانی از بین نرود.

این هفته برای ما در HomeGrown Plus یک هفته هیجان انگیز بود زیرا ما در حال راه اندازی فراخوان خود برای برنامه های کاربردی برای NY-LON 23 هستیم.

بهبود نمایندگی در محیط ساخته شده به چیزهای زیادی نیاز دارد، اما سفر و ایجاد اعتماد عناصر حیاتی هستند. اساس برنامه سفر ما ایجاد حس طول عمر و سازگاری است.

NY-LON سال گذشته مجموعه‌ای از چیزهای آینده بود، نوعی “آزمون” که ما با موفقیت از آن عبور کردیم. ما NY-LON را در پاسخ به نرخ بالای فرسایش برای دانشجویان غیرسنتی در معماری توسعه دادیم. ما انتخاب کرده‌ایم که بر روی دانش‌آموزان قسمت 1 تمرکز کنیم، به‌عنوان راهی برای برانگیختن دوباره اشتیاق آن‌ها برای محیط ساخته‌شده و تقویت این واقعیت که صدایشان مهم است.

من هم مانند بسیاری دیگر، سفرهای انفرادی اروپا را دوست دارم، از خوابگاهی به هاستل دیگر می‌پرم و روزهایم را در جستجوی ساختمان‌هایی برای طراحی می‌گذرانم. می‌دانم که سفر از من انسان بهتر و معمار اندیشمندتری ساخت.

تحریریه اخبار معماری آریانا