سقف خانه پورتکالیس هاپکینز با مشکل جدیدی روبرو شد

دهلیز شیشه ای خانه Portcullis در وست مینستر قبل از برداشتن درختان در سال گذشته

منبع: مت براون

سخنگوی مجلس عوام روز سه‌شنبه گفت که در حال بررسی علت نشت اخیر است و بخش مرکزی دهلیز محاصره شده است.

سقف خانه Portcullis فقط ترک خورده و آب در آن می ریزد! pic.twitter.com/e6CH8G9KnI

حوادث در سال های 2005، 2008 و 2014 منجر به نصب یک «فیلم ضد شکستگی» ویژه شد.

این حادثه اولین بار نیست که دهلیز هاپکینز با مشکلاتی روبرو می شود. طبق گزارش اداره حسابرسی ملی در سال 2002، در 12 ماه اول، 7500 نقص باید تعمیر می‌شد.

آنها گفتند: “تیم ها در حال حاضر در حال رسیدگی به یک مشکل با سقف آتریوم در خانه Portcullis هستند.” جلسات کمیته همچنان با تغییر مسیرهای دسترسی برنامه ریزی شده است. امکانات پذیرایی همچنان باز است.

در سال 2016، یک مطالعه نشان داد که حرکات کوچک در سقف باعث ایجاد ترک در پانل های شیشه می شود. مدل‌سازی رایانه‌ای و بیش از 350 نقطه اندازه‌گیری، تغییرات فصلی و نشست در ساختار سقف ساختمان را شناسایی کرد که می‌توانست یک عامل نیز باشد.

این مطالعه که به سفارش تیم املاک استراتژیک مجلس عوام انجام شد، گفت که برای باقیمانده عمر 30 ساله ساختمان به 1.5 میلیون پوند نیاز است و موارد شکستگی به مرور زمان کاهش می یابد.

خانه Portcullis در وست مینستر

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی نشان داد که آب از دهلیز دفتر 22 ساله نمایندگان مجلس و ناظرانی که نشت را تماشا می کردند در حال سقوط بود که بعداً پاکسازی شد.

نمایندگان مجلس، دستیاران و بازدیدکنندگان در وقت ناهار دیروز (11 ژوئیه) هنگامی که جریان آب از یک پانل شیشه ای سقف شیشه ای و روی زمین مشاهده شد، به دویدن فرستاده شدند.

برای اظهار نظر با هاپکینز تماس گرفته شد.





منبع

انگلستان تاریخی قبلاً درخواست‌ها برای فهرست کردن دفتر به سبک کاخ را در مقابل طرح جامع طراحی شده توسط BDP برای منطقه شمالی پارلمان که در ژانویه 2021 به طور نامحدود متوقف شد، رد کرده بود.

تحریریه اخبار معماری آریانا