شهر قدیمی کورفو

تیم برنده ارزیابی دقیقی از منطقه 200 هکتاری شهر قدیمی کورفو را انجام خواهد داد که محل استقرار قلعه و برج ناقوس قدیمی ونیزی است و از سال 1997 به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

این مطالعه شامل بررسی توپوگرافی منطقه شهری، مطالعه برنامه ریزی شهری با تمرکز بر مرزهای منطقه، ایجاد سوابق معماری برای 140 ساختمان جدید و به روز رسانی سوابق موجود برای 1500 ساختمان دیگر خواهد بود.

با توجه به این خلاصه: «موضوع مطالعه برنامه‌ریزی شهری ویژه اساساً شهر کورفو که زمانی محصور شده بود، است که تا پایان حکومت ونیزی، در قرن هجدهم، با اشکال برجسته استحکامات توسعه یافت.

عنوان پروژه مطالعه برنامه ریزی شهری ویژه برای شهر قدیمی کورفو
مشتری شهرداری مرکزی کورفو و جزایر دیاپوندیان
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول 10 صبح به وقت محلی، 25 ژوئیه 2023
محدودیت های تیم های متقاضی باید شامل حداقل یک محقق با حداقل 12 سال تجربه به همراه یک مهندس معمار مشاور و یک مشاور حقوقی باشند. زبان مسابقه یونانی است
اطلاعات بیشتر https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:339164-2023:TEXT:EN:HTML&src=0&tabId=1



منبع

جست‌وجوی یک تیم دو سال پس از آن انجام می‌شود که شهرداری لاریسا یونان یک مسابقه بین‌المللی آزاد را برای بازنگری منطقه ۴۲ هکتاری اطراف آمفی‌تئاتر باستانی خود راه‌اندازی کرد.

«شهری که زمانی دیوار کشیده شده بود، مرکز تاریخی شهر مدرن را تشکیل می‌دهد که در جنوب و غرب آن، در داخل جزیره امتداد می‌یابد و از غرب و جنوب به شبکه جاده‌ای موجود و از شمال و شرق به دریا محدود می‌شود.»

داوران این کمیسیون عبارتند از کوسیمبو سوفیا، دمبونوس تئوفانیس، جورجیوس مانزوکیس، نیکولاوس روسی، جورجیوس وولگاریس و کورینا گودلی. پیشنهادات برای تحویل قرارداد 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد.

جزئیات مسابقه

شهر قدیمی کورفو یک شبه جزیره چشمگیر مشرف به قلعه سابق و یک اسکله تفریحی را اشغال می کند. این منطقه در طول جنگ جهانی دوم به طور قابل توجهی بمباران شد و دارای ترکیبی از ساختارهای پس از جنگ 1960 و 1970 همراه با ساختمان های اولیه قبل از قرن بیستم مربوط به دوران اشغال بریتانیا است.

تحریریه اخبار معماری آریانا