طراحی داخلی ساختمان اداری FNJI ، چین مهندسین مشاور دکتر سرور و همکاران | arianarchitects

به این صورت که کارکنان فعالیت مفید تری در جهت اهداف شرکت خواهند داشت و در ادامه آن کارفرما رضایت بیشتری از روند کاری خواهد داشت. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در مورد بازسازی آپارتمان قدیمی نیز از مشاورین بازسازی پرگاس اطلاعات کسب کنید. میتوانید جهت کم کردن هزینه، بعضی موارد که خیلی ضروری نیستند را حذف کنید. باید نقشه تعمیرات را از قبل تهیه کرده و بعد از تخمین زدن هزینه بازسازی ساختمان، اگر قادر به پرداخت آن نبودید یا هزینه سنگین بود بعضی موارد غیر اساسی را از نقشه حذف کنید.

http://barbarinemoone.ir

هدف از طراحی این پروژه علاوه بر شاخص بودن، ایجاد بنایی مدرن و برجسته است. از این روی در طراحی پوسته اول از سیستم curtain wall استفاده شده است تا بدین صورت از سنگینی نما کاسته شده و نمایی یکپارچه ایجاد گردد. پوسته دوم که متشکل از پروفیلهای آلومینیومی افقی است، در واقع لباسی زیبا برای ساختمان است که علاوه بر تعریف ترکیب نما ساختمان، با کنترل نور ورودی به عنوان یک محافظ عمل کرده و از فضاهای داخلی در مقابل نور و گرما محافظت می کند. پروژة اداري- تجاري زرافشان با مساحتي در حدود ۱۵۰۰ مترمربع در تقاطع خيابانهاي زرافشان و فلامک در شهرک قدس واقع شده است. این بنا دارای هفت طبقه می باشد که طبقات همکف و نیم طبقه آن به کاربری تجاری و پنج طبقه دیگر به فضاهای اداری اختصاص یافته است.

اصول معماری ساختمان اداری بزرگ

اما باید بدانید که مالک آن ساختمان اداری به زودی باید مبلغ زیادی را بابت جریمه به شهرداری بپردازد. استفاده های متمایز در ساختمان نیاز به انواع سیستم خنک کننده و گرمایشی را ضروری کرده است. با این پیش فرض و پس از مشاوره با متخصصان مربوطه ، سیستم خنک کننده این مجموعه با ترکیبی از چیلرهای هوای فشرده سازی و سیستم گرمایشی توسط یک موتور گرمایشی مرکزی مشخص شده است. گاها پیش می آید که در پروسه بازسازی نیاز به تخریب بخش هایی از ساختمان باشد؛ مثلا دیوارهای آشپزخانه ها در برخی مواقع برداشته می شود یا حتی سقف، ستون و دیوار هم تخریب می کنند.

اگزاست فن سانتریفیوژ چه کاربردهایی دارد و هر مدل برای چه کاری مناسب است؟

از عناصر و تجهیزات اضافه در طراحی نمای ساختمان های اداری خودداری شود. در واقع با یک نگاه به ساختمان باید متوجه شد که ساختمان یک ساختمان اداری می باشد. بررسی ها نشان داده که بازدهی یک درصدی در ساعت های کاری کارکنان یک ساختمان اداری سبز، در نمونه هایی مانند ساختمان هلیکون شپارد 1 و یا ساختمان های اداری بریندلی، برابر یک سال مصرف انرژی آن بنا بوده است. کارکنان اداره سبز اوقات کمتری را با تنظیم دمای محیط کار خود تلف می کنند و مشکلات روانی و پریشانی، کمتر بر بازدهی آنان می افزاید. لامپ‌های ال ای دی، وال واشرها، جت‌لایت‌ها، لامپ‌های زمینی و چراغ‌های دکوراتیو از تجهیزاتی هستند که برای طراحی نمای ساختمان اداری به کار می‌روند. این پروژه در شهر تاریخی همدان قرار دارد، شهری که فضای پویا و سیال دارد و با احجام مربع شکل شناخته می شود.

نکاتی که برای طراحی نمای ساختمان اداری باید بدانید

مجله خبری معماری آریانا های سالم که با مصالح طبیعی کار می کنند و از اقلیم طبیعی در ساختمان بهره می برند. به نظر کمتر با مشکالت بیماری روحی در کارکنان و یا دوری از کار مواجه هستند. بیشتر ساختمان های سبز بازدهی خود را با توجه به معیارهای مالی شدید صرف شده در آنها زمانی نشان می دهند. که هزینه های طراحی پایدار برای آنها با کاهش مصرف روزانه در 8 تا 10 سال اول باز می گردد. در برخی ساختمان هایی که به ویژه خوب طراحی شده اند ممکن است هیچ هزینه اضافی ساختمان سازی نباشد همانند لیدز سیتی پارک.

  • بنابراین در ساختمان های اداری لازم است هر از چند گاهی بخش‌هایی از بنا ترمیم بشن، تا فرسودگی اون ها باعث ایجاد خسارت های بیشتر نشه.
  • از نظر شرکت بازسازی و طراحی ساختمان ها چه یک خانه، یک دفتر بزرگ یا یک ساختمان اداری، هر سازه ای باید به خوبی طراحی شود.
  • نمود تکنولوژی در این جداره از طریق باز و بسته شدن هوشمندجداره بر اساس تغییر زاویه نور خورشید انجام می پذیرد.
  • تأثیرات روانشناختی و اجتماعی نیز داشته و بر سلامت روحی کاربران آن بنا نیز اثرگذار است.
تحریریه اخبار معماری آریانا