طرح انفیلد به رهبری کاراکوسویچ کارسون در حال بررسی به عنوان هزینه های مارپیچی است

به اعضای شورا گفته شد که گزینه‌های جایگزین برای مریدین چهار از «تورم هزینه بی‌سابقه» پیروی می‌کنند و «کارهای مرحله 3 و 4 RIBA دیگر پیشرفت نمی‌کنند» در مریدین چهار در سال 2022/23.

اما شورایی که تحویل پروژه مریدین واتر را در سال 2018 به عهده گرفت، پذیرفته است که طرح مریدین چهار اکنون “چند سال” به تعویق افتاده و در دست بررسی است.

کاراکوسویچ کارسون به درخواست AJ برای اظهار نظر پاسخ نداد.

شورا در حال کار برای توسعه یک استراتژی تحویل برای فازی است که فشارهای تورمی را در نظر می گیرد که بر کل بخش ساخت و ساز تأثیر می گذارد.

طرح اصلی مریدین آب توسط معماران کاراکوسویچ کارسون



منبع

انفیلد به AJ گفت که به‌رغم تأخیر «چند سال» در مریدین چهار، کاملاً متعهد به ارائه توسعه کلی Meridian Water است.

کاراکوسویچ کارسون در ماه مه 2021 به عنوان بخشی از طرح تنوع و برابری توسط شورا، این شغل را برای طراحی مریدین چهار به همراه گروهی از استعدادهای نوظهور دریافت کرد.

این شورا افزود: طرح گسترده‌تر Meridian Water نیز به دلیل افزایش هزینه‌ها مشمول کاهش بودجه 14.9 میلیون پوندی است.

یکی از سخنگویان شورا گفت: «مریدین واتر یک برنامه بلندمدت بازسازی است و استراتژی‌های تحویل ما مرتباً بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که بهترین نتایج را برای مردم محلی به ارمغان می‌آورند».

تیم مریدین فور همچنین شامل معماران Maccreanor Lavington، Mary Duggan Architects، Architecture Doing Place، Wallace Liu، Al-Jawad Pike، Office Sian و Sahra Hersi است. برای اظهار نظر به آنها مراجعه شد.

طرح اصلی مریدین آب توسط معماران کاراکوسویچ کارسونبا این حال، انتظار می‌رود که کار بر روی مریدین دو و مریدین سه در سال 2023 آغاز شود، در حالی که مریدین وان – طراحی شده توسط HTA و HawkinsBrown – طبق برنامه‌ریزی امسال تکمیل می‌شود.

مریدین واتر قصد دارد 10000 خانه بسازد که 4000 مورد آن مقرون به صرفه خواهد بود، همراه با یک مدرسه ابتدایی جدید، ایستگاه قطار، قلمرو عمومی و 2235 متر.2 فضای اشتغال

موافقت برای این طرح، توسعه 840 مقرون به صرفه و ساخت تا اجاره، در ژوئیه 2022 داده شد و قرار بود کار در سال جاری آغاز شود.

گزارشی که هفته گذشته (8 فوریه) به کابینه شورا ارائه شد، توضیح داد که افزایش هزینه‌های ساخت و ساز به معنای توقف مؤثر برنامه‌ها بوده و اکنون «گزینه‌های تحویل جایگزین» برای مریدین چهار مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

کاراکوسویچ کارسون همچنین در حال برنامه‌ریزی اصلی مریدین دو و سه است، با مجوز برنامه‌ریزی در جولای سال گذشته همراه با مریدین چهار. این سه طرح با هم فاز دوم توسعه گسترده تر را تشکیل می دهند.

تحریریه اخبار معماری آریانا