طرح ایلینگ “بیگانه” استانتون ویلیامز علیرغم مخالفت های میراث تایید شد

انگلستان تاریخی به این توسعه اعتراض کرده بود، زیرا به دلیل «سطح بالای آسیب»، «تعیین منطقه حفاظت‌شده را زیر سؤال می‌برد». [the proposal] باعث اهمیت دارایی های میراث می شود.

این طرح همچنین شامل یک حیاط مملو از مغازه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و فضای تفریحی است که بریتیش لند گفت که مسیری را از مرکز شهر تا ایستگاه Ealing برادوی و خدمات الیزابت لاین آن فراهم می‌کند.

برج اداری شامل 30000 متر است2 فضای اداری، از جمله فضای کاری مقرون به صرفه، و همچنین یک مکان جدید برای Ealing Club، یک مکان موسیقی تاریخی، که همچنین بخشی از پیشنهادات است.

این پیشنهادها برای توسعه‌دهنده بریتانیا لند، در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شورا در روز چهارشنبه (26 آوریل)، با سه عضو رد و 10 نفر از آنها حمایت کردند.

جان بال، عضو شورای محلی، در توییتر خود گفت: “من رای منفی دادم زیرا برج در سراسر مرکز شهر و از Haven Green بسیار سرزده خواهد بود.”

ناظر دولتی همچنین این طرح را «کاملاً با شخصیت کم‌مرتبه ویکتوریایی و ادواردیایی حومه شهر ایلینگ» بیگانه خواند و گفت که این طرح نه «این شخصیت را حفظ می‌کند و نه تقویت می‌کند». [and] ظاهر منطقه حفاظت‌شده و به محیط آن آسیب می‌رساند، علی‌رغم تغییراتی که در طرح‌های قبلی که برای اولین بار در سال 2015 رونمایی شد.

بریتیش لند و استنتون ویلیامز می‌گویند که نمای مغازه‌های بازسازی‌شده عمدتاً برای خرده‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و برای امکانات تفریحی مانند سالن ورزشی استفاده می‌شود و امکان ایجاد فضای اداری جدید در بالا وجود دارد.

طرح های استنتون ویلیامز برای زمین 0.6 هکتاری در غرب لندن حدود 4000 متر را مشاهده می کند.2 خرده فروشی طبقه همکف که در گوشه ای ایجاد شده است که به عنوان اتصال Ealing شناخته می شود.

ساختمان های جدید از 10 به 21 طبقه بالاتر از 12 ساختمان حفظ شده در خیابان برادوی 9-16، 25-29 و 35 خیابان برادوی خواهند رسید، در حالی که سازه های موجود تخریب خواهند شد تا راه را برای بقیه طرح باز کنند.

آسیب فقط می تواند باشد به طور معنی داری از طریق کاهش قابل توجهی در قد و مقیاس کاهش می یابد ساختمان های جدید پیشنهاد شده است.

بیش از 200 نفر از مردم نیز نگرانی خود را، عمدتاً در مورد مقیاس و ارتفاع برج اداری، که در منطقه حفاظت شده سبز هاون در مجاورت قابل مشاهده خواهد بود، و همچنین در مورد عدم وجود مسکن ابراز کردند.

بریتیش لند با دفاع از عدم وجود مسکن در این طرح گفت: “نیاز زیادی برای تمرکز بر ارائه مشاغل در ایلینگ برادوی برای کمک به بهبود رفاه بیشتر منطقه وجود دارد.”

سخنگوی توسعه‌دهنده گفت: «این طرح‌ها نشان‌دهنده مهم‌ترین سرمایه‌گذاری در بازار اداری منطقه برای یک نسل و سرمایه‌گذاری است که به تضمین رونق بلندمدت آن کمک می‌کند. ما اکنون به کار با شورا و مقامات لندن بزرگ در مراحل بعدی ادامه خواهیم داد.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا