فضاهای عمومی آرشیو ملی، لندن

پروژه‌های دیگر شامل بازپس‌گیری ماهیت ساختار اصلی (به عنوان مثال، آشکار کردن سقف‌های مخزن اصلی در طبقه همکف، برداشتن تجمعات بعدی) و نصب صندلی‌های جدید برای جذاب‌تر کردن فضا برای بازدیدکنندگان است. همه اینها توسط یک طرح جامع مشخص شده است.

این کمیسیون که قرار است در سال 2028 تکمیل شود، مجموعه‌ای از پروژه‌های معماری، طراحی فضایی و تجربه بازدیدکنندگان کوچک تا بزرگ را پوشش می‌دهد که در ادامه بسته قبلی ارتقاء قلمرو عمومی ارائه شده توسط AOC است. شرکت محلی HTP Architecture قراردادی را برای خدمات تخصصی معمار فنی ساختمان در آرشیو در ماه می برنده شد.

تیم انتخاب شده برای قرارداد 2 میلیون پوندی بر روی طیف وسیعی از پروژه‌ها کار خواهد کرد تا تجربه‌ای را برای بازدیدکنندگان «پررونق و خوش‌آمد» در مجتمع Brutalist 1976 مشرف بر رودخانه تیمز که دارای نسخه‌های اصلی کتاب Domesday و Magna Carta است، ایجاد کند.

در طول هشت سال گذشته، ما یک سالن جدید، فضاهای آموزشی تعبیه‌شده در بخش‌های اصلی ساختمان، و همچنین یک مرکز کاملاً جدید یادگیری Clore که برای پخش و سایر فعالیت‌های یادگیری دیجیتال طراحی شده است، ایجاد کرده‌ایم.

با توجه به خلاصه: “هدف از این تمرین تدارکاتی تعیین یک کار معماری برای همکاری با ما در برنامه فضای عمومی ما است.” از سال 2015، ما در حال بررسی نحوه به روز رسانی ساختمان بروتالیست 1977 و فضای ورودی متصل به آن از سال 1995 هستیم تا بتوانیم بهتر به مردم خدمت کنیم و بهترین تجربه بازدیدکنندگان را ارائه دهیم.

این مجموعه آرشیو رسمی دولت بریتانیا و انگلستان و ولز را در خود جای داده است که قدمت آن به بیش از 1000 سال پیش می‌رسد. موارد نگهداری شده شامل نسخه‌های اصلی کتاب Domesday و Magna Carta، و جعبه ارسال قرن نوزدهمی ویلیام گلادستون است.

عنوان پروژه شریک معمار – برنامه فضای عمومی – آرشیو ملی
مشتری آرشیو ملی
ارزش قرارداد 2 میلیون پوند
مهلت دور اول ظهر، 11 آگوست 2023
محدودیت های برای حداکثر امتیاز، متقاضیان باید نمونه‌هایی از پروژه‌های قبلی را ارسال کنند که هم از نظر نوع و هم از نظر مقیاس «بسیار مرتبط با الزامات اعلام‌شده بایگانی ملی» هستند.
اطلاعات بیشتر https://www.contractsfinder.service.gov.uk/notice/0388855e-f2bc-4514-ba7f-e363b9d76cc1



منبع متقاضیان باید بیمه مسئولیت عمومی 5 میلیون پوندی، بیمه غرامت حرفه ای 5 میلیون پوندی و بیمه مسئولیت محصول 5 میلیون پوندی داشته باشند.

جزئیات مسابقه

آخرین تدارکات مرحله Wto، تیمی را برای ادامه کار طرح اصلی تجدید موجود آرشیو ملی – از جمله ارائه گالری های نمایشگاهی جدید و فاز دوم مرکز آموزشی کلور، انتخاب می کند.

ساختمان 1976 توسط آژانس خدمات املاک دولت بریتانیا طراحی شد و سبک تئاتر ملی دنیس لاسدون را در امتداد رودخانه تیمز تکرار کرد. در دهه 1990، 13500 متر مربع گسترش یافت و AOC سه سال پیش تعمیرات اساسی 10 میلیون پوندی فضاهای عمومی در آرشیو ملی را به پایان رساند.

تحریریه اخبار معماری آریانا