فهرست نهایی ابتکار پایداری سال 2023 AJ100 مشخص شد

این رده سال گذشته توسط معماران HLM برای پروژه تحقیق و توسعه Circular Twin برنده شد. برندگان تمام جوایز AJ100 2023 در ماه ژوئن اعلام خواهند شد.

فهرست نهایی جایزه ابتکار پایداری سال 2023 AJ100

  • AECOM برای تأسیسات تحقیقاتی خانه انرژی
  • آلفورد هال موناگان موریس برای خالص صفر در حال استفاده: راهنمایی برای معماران
  • Architype برای EnerPHit از برنامه های مقاوم سازی آگاهانه خبر داد
  • اتکینز برای سفیران پایداری و ابزار طراحی پایدار
  • HawkinsBrown برای مطالعه ارزیابی پس از اشغال در Chobham Manor
  • استفان جورج + شرکای برای ساختمان های بهتر

فهرست نهایی توسط خانه انرژی AECOM، یک مرکز تحقیقاتی در دانشگاه سالفورد برای آزمایش انواع ساختمان‌های داخلی و عملکرد پوششی آن‌ها در شرایط آب و هوایی شبیه‌سازی شده تکمیل می‌شود.

آرکی‌تایپ به‌خاطر روش‌های مقاوم‌سازی مبتنی بر EnerPHit که برای کمک به سازمان‌ها در درک نحوه رویکرد به مقاوم‌سازی املاک ایجاد شده است، در فهرست نهایی قرار گرفته است. این روش با تجزیه و تحلیل 12 ساختمان نماینده با انواع کاربری، سن، ساخت و ساز، ارتفاع و ارزش معماری متفاوت است.

Stephen George + Partners Better Buildings را ایجاد کرده است، یک وب‌سایت منبع باز و استفاده رایگان برای آشنا کردن کودکان دبستانی با پایداری و تجسم کربن در مصالح ساختمانی. این پروژه در کنار معلمان کلاس در مدارس لندن، لیدز و میدلندز ارائه شده است.

اتکینز شبکه ای متشکل از 80 سفیر پایداری ایجاد کرده و یک ابزار طراحی پایدار ایجاد کرده است که شامل جنبه های راهنمایی از BREEAM، WELL و LETI و همچنین دارای اصول طراحی انسان محور است. این در 12 پروژه آزمایشی آزمایش شده است.

هاوکینز براون برای مطالعه ارزیابی پس از اشغال در چوبهام مانور در پارک المپیک ملکه الیزابت در فهرست نهایی قرار گرفته است. این مطالعه که توسط شرکت توسعه میراث لندن انجام شد، به دنبال درک تأثیر اجتماعی گسترده‌تر این توسعه بود، با HawkinsBrown که در تعامل ساکنان پیشتاز است.

حمایت شده توسط

روکا آبی 300dpi



منبع

آلفورد هال موناگان موریس با موسسه طراحی و مهندسی محیط زیست بارتلت برای ایجاد خالص صفر در استفاده: راهنمای معماران همکاری کرد. این راهنما که برای معماران در داخل و خارج از AHMM در نظر گرفته شده است توسط AHMM و Innovate UK تامین شده است.

تحریریه اخبار معماری آریانا