قلعه شاه جان، لیمریک

پیشنهادات برای تحویل قرارداد 80 درصد از نظر کیفیت و 20 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهد شد.



منبع

بر اساس این خلاصه: «از طرف شورای شهر و شهرستان لیمریک، Discover Limerick DAC به دنبال ارائه خدمات مشاوره ای برای بررسی، به روز رسانی، گسترش و تکمیل پیش نویس برنامه حفاظت و مدیریت است که قبلاً در رابطه با قلعه کینگ جانز، جزیره کینگ آغاز شده بود. ، لیمریک.

جستجو برای تیم طراحی مدت کوتاهی پس از آن صورت می گیرد که شورای شهر و شهرستان لیمریک مسابقه ای را برای بازسازی و گسترش مرکز میراث آداره اعلام کرد. ماه گذشته، شورای شهر و شهرستان لیمریک یک مسابقه معماری برای 14.5 میلیون یورو مسکن جدید در Pineview Gardens اعلام کرد.

آخرین خرید بر حفاظت از قلعه شاه جان لیمریک متمرکز است که یکی از بهترین قلعه های نورمن در اروپا حفظ شده است. این قلعه مشرف بر رودخانه شانون، یکی از جاذبه های اصلی بازدیدکنندگان است و 10 سال پیش، 5.7 میلیون یورو امکانات بازدیدکننده را دریافت کرد.

در سال 2014، این طرح به یک طرح حفاظتی و مدیریتی ارتقا یافت و برای مدتی توسط یک تیم جداگانه روی آن کار شد. کار بر روی این طرح از آن زمان متوقف شده است.

این مطالعه شامل بررسی وضعیت فیزیکی بافت و محوطه قلعه است. ارزیابی تهدیدها، نقاط ضعف و فرصت های مرتبط با سایت؛ و مشاوره در مورد مدیریت توریست و بهبود تجربه بازدیدکنندگان.

تیم چند رشته ای انتخاب شده برای قرارداد تخمینی 65000 یورو، یک برنامه حفاظتی و مدیریتی برای مکان دیدنی ساحلی که در ابتدا به عنوان قلعه وایکینگ ها ایجاد شد و بعداً توسط پادشاه جان انگلستان در سال 1200 بازسازی شد، تهیه خواهد کرد.

لیمریک سومین شهر پرجمعیت جمهوری ایرلند است. این سکونتگاه تاریخی که با رودخانه‌های شانون و ابی هم مرز است، به‌خاطر منطقه مرکزی گرجستانی‌اش معروف است که دارای بیشترین تمرکز خانه‌های شهری در ایرلند در خارج از دوبلین است.

قلعه شاه جان به عنوان یک بنای تاریخی دولتی است که از سال 1932 در تمام اشکال مختلف آن به مقامات محلی اجاره داده شده است. تهیه یک طرح حفاظتی برای قلعه شاه جان در سال 2011 آغاز شد. پیش نویس طرح حفاظتی تهیه شد.

معماران نیال مک لافلین در اوایل سال جاری یک تجربه جدید راگبی بین‌المللی را در لبه یک منطقه حفاظت‌شده در محله جورجیا لیمریک تکمیل کردند.

تحریریه اخبار معماری آریانا