قیمت مخلوط کن برقی بوش Bosch امروز ۱۱ تیر ترب | سناپویان

خرید مخلوط کن بوش یک موضوع بسیار جذاب برای مشتریان است، بنابراین می‌توانید آن را در هر فروشگاه لوازم خانگی خریداری کنید. بسته به جایی که در حال خرید هستید، انتخاب در فروشگاه‌های فیزیکی ممکن است سخت باشد. در هر حالتی که تصمیم به خرید مخلوط کن بوش داشتید، بهتر است با مقایسه ویژگی‌های مخلوط کن‌های مختلف و قیمت‌های آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی جام جم

این مخلوط کن دارای عملکرد پالس می باشد که برای خرد کردن مواد سفت کاربرد دارد. تیغه های این مخلوط کن از جنس ProEdge ضدزنگ  ساخت آلمان است و به سرعت انواع اسموتی و نوشیدنی های خوشمزه را برایتان آماده می کند. پارچ مخلوط کن هم از ظرفیت بالایی معادل 1.5 لیتر برخوردار است و حجم زیادی از نوشیدنی را در خود جای می دهد.

مخلوط‌کن‌های ثابت بهترین محصول برای ورزشکاران و افرادی هستند که سبک زندگی سالمی دارند. همچنین برای کسانی که عادت به پختن وعده‌های کوچک در یک زمان دارند، چنین دستگاهی بسیار مناسب است. نکته قابل توجه دیگر این است که شرکت بوش در طراحی و ساخت مدل MMB43G2B از BPA استفاده نکرده تا به کاربران این اطمینان را بدهد که پلاستیک به کار رفته در آن کاملا بهداشتی و ایمن می‌باشد. ضمنا تمامی قطعات دستگاه به راحتی قابل جداشدن بوده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. بر روی پنل دستگاه یک ولوم چرخشی برای تنظیم میزان سرعت تعبیه شده که دارای 5 سرعت همراه با عملکرد پالس است.

مخلوط کن بوش مدل BOSCH VitaPower MMB6382M

فروشگاه بوش برلین با داشتن بیش از یک دهه سابقه سعی داشته یکی از برترین فروشگاه های حضوری و اینترنتی در کشور باشد. در این مجموعه، تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند و در عین حال لذت خرید آنلاین با پشتیبانی در تمامی مراحل از درب فروشگاه تا آشپزخانه شما فراهم می‌گردد. لازم به ذکر است که برخی مخلوط کن‌های جدید بوش، مجهز به حالت‌های خاصی مثل حالت خرد کردن یخ هستند، بنابراین بهتر است دفترچه راهنمای دستگاه را نیز مطالعه کنید.

  • همچنین می توانید سرویس دوره ای مخلوط کن بوش را به روبراه سرویس بسپارید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.
  • مخلوط‌کن بوش یک دستگاه کاملا بادوام بوده که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است.
  • جرقه زدن مخلوط کن بوش می تواند عوامل متعددی همچون سوختن بالشتک های موتور، معیوب شدن کلید پاور، معیوب شدن آرمچیر و خرابی یاتاقان های موتور داشته باشد.
  • کلیه قطعات دستگاه به جز بدنه اصلی قابل شستشو با ماشین ظرفشویی هستند.
قیمت مخلوط کن برقی بوش Bosch امروز ۱۱ تیر ترب | سناپویان

4- درصورتی که می‌خواهید مواد را پوره کنید، حتما قسمتی را که شامل تیغه‌های مخلوط کن است، ببندید.. خاموش شدن ناگهانی معمولا مشکلی شایع در تمامی لوازم برقی به شمار می رود. همچنین ممکن است انباشته شدن تفاله در قسمت زیرین تیغه ها نیز موجب لرزش مخلوط کن شود.

علت نشت مایعات داخل پارچ مخلوط کن بوش چیست؟

تحریریه اخبار معماری آریانا