ما خود را کوچکترین تمرین بزرگ دنیا می بینیم

منبع:A IS FOR ___

بیش از هر زمان دیگری بین شیوه‌های خلاقانه کوچک‌تری که با تمرکز بر آثار هنری عمومی، غرفه‌ها و رویدادهای مشارکت اجتماعی و شیوه‌های بزرگ‌تری که کمتر دقیق هستند و تأثیر زیادی بر شهرها و مناظر ما دارند، به ظاهر با فضیلت باقی می‌مانند، شکافی وجود دارد.

«عملیات نوظهور» در آغاز وجود یک دفتر جدید، دیگر فاز موقتی نبود و به نوعی عملی بود که نیمکت‌های رنگارنگ طراحی می‌کرد، معمولاً در کنار یک پروژه بزرگ توسط یک شرکت بزرگ‌تر و کمتر تخیلی برای یک توسعه‌دهنده تجاری برای کاهش ضربه اعیان سازی.

نام تمرین A برای_
مستقر هاکنی، لندن
تاسیس شد 2021
افراد اصلی دوارت لوبو آنتونز (کارگردان)، جک ویلیام تیلور، کارمو مونتالوائو (دستیار کارگردان)

شما از کجا آمده اید؟
دوارته چندین سال در Herzog & de Meuron در سوئیس کار کرد و جک در Sauerbruch Hutton در برلین کارآموزی کرد. آنها در نهایت به ACME رسیدند، جایی که رابطه آنها به یک مشارکت خلاقانه تبدیل شد. وقتی فرصت راه اندازی یک تمرین جدید پیش آمد، مشخص بود که آنها قرار است این کار را با هم انجام دهند. Carmo امسال پس از 14 سال در Herzog & De Meuron در بازل و لندن و ارائه One Park Drive در Canary Wharf و پردیس Royal College of Arts Battersea به این مجموعه پیوست و به این تمرین در مراحل بعدی طراحی رونق می بخشد.

چه کاری دارید و به دنبال چه نوع پروژه هایی هستید؟
ما بسیار خوش شانس بودیم که با یکی از مراحل طرح اصلی Folkestone Seafront، یک طرح 100 خانه ای درست در لبه آب شروع کردیم که سال گذشته با موفقیت برنامه ریزی کرد.

از سال 2021، ما به 9 نفر تبدیل شده‌ایم، اما هنوز اختلاف زیادی بین اندازه و اندازه پروژه‌هایمان وجود دارد. این چیزی است که ما با آن بسیار راحت هستیم، و به یک معنا نقطه فروش اصلی ما است: یک دفتر کوچک و منسجم، آماده برای مقابله با پروژه های بزرگ و پیچیده. ما دوست داریم خودمان را کوچکترین تمرین بزرگ دنیا بدانیم. البته، ما همچنین از طراحی سازه هایی که سریعتر ساخته می شوند لذت می بریم و بنابراین اخیراً به دنبال پروژه های کوچکتر هستیم.

سایت اینترنتی: www.aisfor.co

بزرگترین چالش های پیش روی شما به عنوان یک استارت آپ و به طور کلی حرفه چیست؟
معماری مانند هر حرفه دیگری با چالش های مشابهی روبرو است: بحران آب و هوا، افزایش نابرابری و بی هدفی عمومی در سراسر جامعه.

طرح بندر فولکستون



منبع

ما واقعاً می خواهیم از کارمان خسته نشویم. از سوی دیگر، بسیار مهم است که با مشتریانی کار کنیم که برای کارهای ما و نحوه انجام آن ارزش قائل هستند و مایلند در مورد چشم انداز ما متقاعد شوند. ما از همان ابتدا درگیر کمک به توسعه همه خلاصه هایمان هستیم. اینجاست که می‌توانیم دوز درست جاه‌طلبی را تزریق کنیم و دستور کار را در مورد ارزش، مکان و پایداری تنظیم کنیم.

چگونه خود را بازاریابی می کنید؟
ما احتمالاً زمان کافی را برای بازاریابی خود صرف نمی کنیم زیرا تمایل داریم تلاش خود را برای ارائه به مشتریان احتمالی یا تلاش برای همکاری با افراد جالب متمرکز کنیم. ما متوجه می‌شویم که طرح ایده‌هایمان و توضیح روش کارمان قوی‌ترین سلاح ماست.

فرصت اقداماتی مانند ما این است که قدم برداریم و دست هایمان را کثیف کنیم، یاد بگیریم با چندین ذینفع، با سیستم برنامه ریزی و بازار درگیر شویم و برخی ساختمان ها را بدون از دست دادن هدف خود طراحی کنیم.

کدام طرحی که در پنج سال گذشته تکمیل شد، بیشتر از همه شما را الهام بخشید؟
ما یک سفر اداری به کپنهاگ و آرهوس ترتیب دادیم و کاملا تحت تاثیر بنادر بازسازی شده هر دو شهر قرار گرفتیم. به نظر می‌رسد دانمارکی‌ها می‌دانند چگونه محله‌های معاصری را طراحی کنند که مفرح است و مردم دوست دارند در آن زندگی کنند.

جاه طلبی های شما چیست؟
ما واقعاً از نظر جاه‌طلبی با یکدیگر صحبت نمی‌کنیم، اما حدس می‌زنم بیشترین انگیزه ما این است که دفتری باشیم که در آن افراد رشد می‌کنند، به چالش کشیده می‌شوند، احساس می‌کنند صدا و نقشی برای بازی کردن دارند. تجربه ما بیشتر در دفاتری بوده است که بسیار فرآیند محور و دانشگاهی هستند، بدون جهت زیبایی شناختی قوی، بنابراین این محیطی است که ما در آن بیشتر احساس راحتی می کنیم. وقتی این اتفاق می افتد، نتیجه معمولاً تازه تر و هیجان انگیزتر است.

از آن زمان، مشتری سه قطعه آخر را که ما در مجموع آنها را Harbor Plan می نامیم و دارای 500 واحد مسکونی و 10000 متر مربع منطقه تجاری خواهد بود، به ما سفارش داد.