محله باغ فلیکس استو شمالی

NFGN به عنوان یک توسعه جدید با کاربری مختلط در مقیاس بزرگ، مکانی خواهد بود که متصل، فراگیر، انعطاف پذیر، سبز و پر جنب و جوش است و مردم را در قلب خود قرار می دهد. شبکه‌های یکپارچه زیرساخت‌های سبز، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، حمل‌ونقل عمومی و تاسیسات، زیربنای جوامع جدید در توسعه برای ایجاد یک محیط منسجم، پایدار و سالم خواهند بود.

“این باید یک چارچوب و اصول روشن از آنچه از توسعه در سطح سایت انتظار می رود، با انعطاف پذیری برای اطمینان از ایجاد رویکردهای دقیق از طریق فرآیند برنامه ریزی، تنظیم کند.

جستجو برای یک تیم طراحی کمتر از یک سال پس از آن صورت می‌گیرد که شورای سافولک ایست اعلام کرد که به دنبال یک تیم طراحی برای تعمیرات اساسی کلبه‌های کلیف‌هاوس و باث تپ تاریخی خود در آن نزدیکی است. این شورا همچنین اخیراً به دنبال معمارانی برای یک پروژه 700,000 پوندی تا 900,000 پوندی پر کردن مسکونی در Elim Terrace در Lowestoft و یک میدان جدید مدنی در کنار ایستگاه راه‌آهن Lowestoft بود.

پیشنهادها 80 درصد از نظر کیفیت و 20 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهند شد. متقاضیان باید بیمه مسئولیت عمومی 10 میلیون پوند، بیمه مسئولیت کارفرما 10 میلیون پوند و پوشش غرامت حرفه ای به ارزش 5 میلیون پوند داشته باشند.

جزئیات مسابقه

برنامه برنامه ریزی کلی برای توسعه در مقیاس بزرگ با کاربری مختلط برای ارائه در پایان سال آینده برنامه ریزی شده است.

عنوان پروژه تیم طراحی محله باغ شمال فلیکستو
مشتری شورای سافولک شرقی
ارزش قرارداد 700000 پوند
مهلت دور اول 4 بعدازظهر، 7 مارس 2023
محدودیت های متقاضیان باید سه نمونه از کارهای انجام شده در پنج سال گذشته ارائه دهند که نشان دهنده مهارت و تجربه در ارائه پروژه های مشابه باشد.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/002978-2023?origin=SearchResults&p=1



منبع

انتظار می رود این طرح جامع که برای ایجاد یک «مکان نمونه جدید و یک جامعه جدید پر رونق در Felixstowe» ایجاد شود، دارای حدود 2000 خانه جدید همراه با خانه های سالمندان، یک مرکز تفریحی، مدرسه ابتدایی، مرکز اجتماعی، قلمرو عمومی و فضای اشتغال باشد.

بر اساس این خلاصه: «در راستای بروشور جوامع باغ 2018 و بر اساس کارهای انجام شده برای طرح محلی ساحلی سافولک 2020 – این طرح جامع باید از توسعه منسجم، هماهنگ و جامع سایت اختصاص داده شده اطمینان حاصل کند.

Felixstowe در حدود 116 کیلومتری شمال شرقی لندن واقع شده است، شهر ساحلی با حدود 24000 ساکن و محل بندر Felixstowe است که بزرگترین پایانه کانتینری در بریتانیا است. امتداد از زمین‌های بازی Eastward Ho تا دوربرگردان A14 Dock Spur – NFGN بخش‌هایی از زمین‌های کشاورزی و یک زمین گلف را در حاشیه شمالی شهرک تغییر خواهد داد.

تیم برنده یک برنامه برنامه ریزی طرح کلی و کد طراحی “جامع، در سراسر سایت” را برای توسعه پایدار جدید در حاشیه شمالی شهر بندری تاریخی سافولک ایجاد خواهد کرد.تصویر شده است).

تحریریه اخبار معماری آریانا