مرکز اوقات فراغت کرانلی

تیم منتخب برای قرارداد تخمینی ۲ میلیون پوندی، یک استاندارد جدید Passivhaus را در پارکینگ Village Way در مرکز دهکده تاریخی واقع در ۱۳ کیلومتری جنوب شرقی گیلدفورد طراحی و ارائه خواهد کرد.

این شامل ظاهر و احساس خیابان بزرگ و اطراف، نشاط بخشیدن به شهر، به حداکثر رساندن فرصت ها برای تعامل بین ساکنان، استفاده حداکثری از فضای باز، امکان برگزاری رویدادهای پاپ آپ و غیره است. آرزوی واضحی وجود دارد که کرانلی به دنبال انجام کارهای بیشتر است. از بازسازی یک مرکز تفریحی.

پیشنهادها 50 درصد از نظر کیفیت و 50 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهند شد. متقاضیان باید غرامت حرفه ای 5 میلیون پوند، بیمه مسئولیت عمومی 5 میلیون پوند و پوشش مسئولیت کارفرما 10 میلیون پوند داشته باشند.



منبع با توجه به خلاصه: “این یکی از مهم ترین ساختمان های جدید در Cranleigh است. به این ترتیب، و همچنین برآورده کردن الزامات به عنوان یک مرکز تفریحی، همچنین مهم است که چگونگی به حداکثر رساندن تأثیر این ساختمان بر زیبایی‌شناسی کلی کرانلی، و همچنین نحوه تناسب آن با بافت آن، به منظور به حداکثر رساندن قلمرو عمومی، در نظر گرفته شود.

این پروژه یک “ساختمان امضای با کیفیت بالا” را ارائه می دهد که تأثیر مثبتی بر قلمرو عمومی محلی دارد و بازدیدکنندگان جدید را به این مرکز جذب می کند. پیشنهادات همچنین باید از تعهد شورا مبنی بر صفر بودن کربن خالص تا سال 2030 حمایت کند.

جدیدترین پروژه یک مرکز تفریحی جدید برای سکونتگاه در محل پارکینگ موجود در کنار مرکز تفریحی کرانلی ایجاد می کند. همچنین ممکن است از برنده تدارکات تک مرحله ای دعوت شود تا در تاریخ بعد روی دو پروژه کوچکتر گسترش به تأسیسات موجود در Farnham و Godalming کار کند.

تسهیلات جدید همچنین باید یک مرکز بهداشتی و رفاهی یکپارچه، بخشی از یک پردیس نوظهور باشد که به دنبال ارتباط بهتر جامعه، بهداشت و سایر تجهیزات در کرانلی است. بنابر این ساختمان جدید یک مرکز حیاتی برای این آرمان گسترده تر را تشکیل خواهد داد.

کرانلی روستای کوچکی با حدود 11000 نفر جمعیت است. مکان‌های دیدنی محلی شامل فروشگاه 130 ساله Manns است که در آن vPPR مستقر در Camden شش سال پیش یک کافه جدید را تکمیل کرد. متحدین و موریسون سه سال پیش مرکز جدید ون هاسلت را در مدرسه خصوصی کرانلی در همان نزدیکی تکمیل کردند.

تحریریه اخبار معماری آریانا