مرکز میراث آدره، شهرستان لیمریک

با توجه به خلاصه: هدف کلی توسعه و احیای سایت مرکز میراث آداره است تا اطمینان حاصل شود که این تسهیلات پتانسیل گردشگری را به حداکثر می‌رساند و در عین حال یک مرکز اجتماعی برای فعالیت‌ها و رویدادهای محلی در روستای آدره ایجاد می‌کند. هدف این پروژه ارتقاء و افزودن به امکانات موجود به منظور استفاده بهینه از ساختمان و محوطه اطراف آن است.

هدف این پروژه افزایش پیشنهاد بازدیدکنندگان و «تبدیل آدره به یک مرکز گردشگری برای منطقه محلی است و در عین حال تسهیلاتی را فراهم می‌کند که می‌تواند توسط جامعه محلی استفاده شود». انتظار می رود که پیشنهادات بهینه سازی بهره وری انرژی زیست محیطی را انجام دهند و در عین حال ارتباطات ساختمان را با محیط اطراف آن افزایش دهند.

انتظار می رود تیم طراحی یکپارچه برنده برای شغل مرکز میراث آداره دارای تخصص های معماری، مهندسی، نقشه برداری کمی و طراحی تفسیری باشد. پیشنهادات برای تحویل قرارداد 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد.



منبع

پیشنهاد می‌شود ساختمان موجود را مدرن‌سازی و گسترش دهیم تا درآمد بالقوه ملک را با پیشنهادهای خرده‌فروشی گسترده و رستوران بزرگ‌تر افزایش دهیم. ساختمان موجود نیاز به بازسازی و تجسم مجدد دارد تا حس باز بودن بیشتر و بهینه سازی دید، رابط و کارکرد محل سکونت در دهکده را فراهم کند و در عین حال عملکرد انرژی و بهبود بصری ساختمان را نیز بهبود بخشد.

آخرین مسابقه بر ارتقا و گسترش مرکز میراث دهکده متمرکز است که یک مکان برجسته در کنار پارکینگ اصلی شهرک را اشغال می کند. این رقابت پس از آن برگزار می شود که معماران نیال مک لافلین یک تجربه جدید راگبی بین المللی را در لبه منطقه حفاظت شده در محله جورجیا لیمریک تکمیل کردند.

تیم برنده مجتمع دو طبقه بازدیدکننده موجود روستا را که در دهه 1990 ساخته شد و در حال حاضر میزبان یک مرکز اطلاعات توریستی، نمایشگاه های تاریخی، واحدهای خرده فروشی، یک رستوران و امکانات رفاهی عمومی است، ارتقا و گسترش خواهد داد.

در اوایل این ماه، شورای شهر و شهرستان لیمریک یک مسابقه معماری را برای 14.5 میلیون یورو مسکن جدید در Pineview Gardens اعلام کرد.

آداره یک روستای کوچک با 1100 نفر جمعیت است که در رودخانه مایگ در حدود 10 کیلومتری جنوب غربی لیمریک واقع شده است. این شهرک یک مقصد گردشگری مهم است و 109 سازه حفاظت شده را در خود جای داده است که 76 مورد آن در فهرست فهرست ملی میراث معماری ایرلند ثبت شده است.