معماران چه کسی طرح های چوبی 700 خانه ای در لویس را فاش می کند

پروژه مسکن در سواحل اوس از کاست های چوبی ساخته خواهد شد که با الیاف پایه زیستی عایق بندی شده و با دیگر مواد کم کربن و تغییر کاربری تزئین شده است.

یک برنامه برنامه ریزی برای توسعه قرار است این هفته به اداره پارک ملی South Downs ارائه شود و انتظار می رود در اواخر سال تصمیم گیری شود.



منبع

پروژه 430 میلیون پوندی فونیکس برای توسعه‌دهنده Human Nature که توسط Periscope برنامه‌ریزی شده است، با هدف ایجاد بزرگترین محله چوبی بریتانیا در یک سایت قهوه‌ای 7.9 هکتاری در Lewes است.

Human Nature مستقر در Lewes، که توسط مدیران سابق صلح سبز مایکل مانولسون و جاناتان اسمالز تأسیس شد، همچنین با کاترین فرث آروپ، مهندسان محیط زیست آتلیه تن، مهندسان سیل و عمران Expedition و مهندسان چوب ویتبی وود همکاری می کند.

این پیشنهادها همچنین شامل 3,300 متر مربع فضای کاری، هشت میدان و باغ عمومی، 50 کرایه ماشین برقی و وسایل نقلیه باشگاه خودرو در یک مرکز جدید حرکت مشترک، یک مرکز بهداشتی است. توسعه دهندگان نیز قول 15 میلیون پوند برای دفاع در برابر سیل می دهند.

اسملز در تشریح تاریخچه این طرح گفت: «این سایت که نقش مهمی در تاریخ لویس و ساسکس وسیع‌تر ایفا کرده است، پس از سال‌ها بی‌توجهی و چندین تلاش ناموفق توسط مالکان قبلی برای توسعه مجدد آن، از بین رفته است. این شهر – که اتفاقاً خانه من است – مانند هر مکان، سزاوار یک تخیل مجدد متفکرانه و محترمانه است که هم به ساکنان و هم به منظره ای که در آن قرار دارد توجه کند.

از دیگر شرکت‌های طراحی در کنار رودخانه می‌توان به معماران آدام ریچاردز، روش‌های نوظهور الجواد پایک و TDO با کارشناسان پایداری فرهنگ‌های مواد و ساز و برگ محلی رابل اشاره کرد.

مرکز مدنی محله جدید، Foundry Yards خواهد بود که در اطراف سازه‌های صنعتی مقاوم‌سازی شده ساخته شده است که زمانی بخشی از کارخانه آهن‌سازی فونیکس بوده است، که شامل یک غذاخوری اجتماعی، سالن رویداد، اتاق غذاخوری و فضای سازندگان خلاق خواهد بود.

کاوانز، رئیس Human Nature و مدیر اجرایی سابق گروه Places for People، افزود: این طرح‌ها ثابت می‌کنند که پایداری فقط مربوط به محیط‌زیست نیست و مکان فقط مربوط به ساختمان‌ها نیست.

به گفته توسعه‌دهنده، این طرح به طور کامل از انرژی‌های تجدیدپذیر نیرو می‌گیرد و «نماینده یک راه جدید و احیاکننده برای ایجاد مکان، ساختن یک جامعه و ایجاد یک اقتصاد محلی مولدتر برای قرن بیست و یکم است».

«نتیجه یک محله برای همه است که از طریق فضای عمومی سخاوتمندانه، با هوای پاک و انرژی پاک، شغل و آموزش برای جوانان و خانه‌های خوش‌ساخت و زیبا در هر دوره شغلی، سبک زندگی شادتر و سالم‌تری را ممکن می‌سازد.»