معماری ساختمان اداری تگ آرل | arianarchitects

طراحی و بازسازی ساختمان اداری شما رابطه مستقیم به روحیه کارمندان شما دارد. ساختمان های اداری را نمی توان با کمترین هزینه طراحی کرد از طرفی صرف هزینه ی بسیار بالا نیز در طراحی نمای ساختمان اداری معقول نمی باشد. در پاره ای از موارد کارفرمایان توان پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نما را ندارد و یا تمایلی به این موضوع ندارند. بنابراین بسیار مهم است که در نمای ساختمان اداری از متریالی استفاده شود که قابل شستشو بوده و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

اصول طراحی پلان ساختمان تجاری

پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی مجله خبری معماری آریانا متریال در نمای ترکیبی را مطالعه فرمایید. معماری ماکت تاریخ است و بیانگر احوال انسان هایی که در آن زیست می کنند. امروزه معماری جهان در مسیر معمارانه خویش گام بر می دارد و در پی فردایی بهتر می تازد.

http://barbarinemoone.irپارتیشن ها وزن سبکی دارند و می توان آن ها را به راحتی در محیط نیز نصب نمود. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. بازسازی‌های کلی‌تر، نیاز به تخلیه ساحتمان دارن و طبیهتاً پروژه‌های زمان‌برتری هستن. و در نهایت، با چیدمان نهایی و تمیزکاری، بازسازی رو به پایان برسونین. در این مرحله ارتباط کلی فضاها با یکدیگر و دسترسی های عمودی و افقی بین آن ها مشخص می شود. نوع دسترسی ها، اولویت بندی ها و تعداد و جایگیری باکس های ارتباط عمودی در پلان در این مرحله مشخص می گردد.

  • نورپردازی نمای اداری تکنیک‌های مختلفی دارد و نحوه قرارگیری منبع نور، تعداد منابع، جهت نور و شدت آن، رنگ نور و تغییر این رنگ یا تغییر در شدت و ضعف نور از عواملی است که در زیبایی نورپردازی ساختمان تاثیرگذار است.
  • رنگ قرمز تفکر عملی را ارتقا می‌دهد و همچنین باعث می‌شود شما در نگاه مشتری با اعتماد به نفس به نظر برسید.
  • اين نور براى استفاده كنندگان از فضا بسيار مطلوب است و افراد به واسطه ى اين نور به محض ورود به فضا با انرژى شروع به كار مى كنند.
  • از عناصر و تجهیزات اضافه در طراحی نمای ساختمان های اداری خودداری شود.

پنجره های قدی با ارتفاع چند متر، ترکیب گیاهان مختلف، تبدیل هارمونیک اشکال چند وجهی با سطوح منحنی به یکدیگر، استفاده از همه ی این المان های طبیعی، فضایی مطلوب را به وجود آورده است. استفاده از این المان های طبیعی منجر به ایجاد فضایی مناسب برای خلق ایده های جدید می باشد و این دقیقا فضایی متناسب با نیازهای استفاده کنندگان است، فضایی آزاد و کارآمد. از ما به شما نصیحت که هیچ گاه طراحی نمای مناسب ساختمان اداری خود را فراموش نکنید و آن را به دست هر کسی نسپارید. شاید شما هم شنیده باشید که یک ساختمان اداری بدون طراحی نمایی را اجرا کرده و برحسب اتفاق نمای زیبایی هم ار آب درآمده است. همان‌طور که می دانید از اوایل ظهور کسب و کارهای سازمان یافته در سراسر دنیا ساختمان‌هایی با عنوان ساختمان اداری ساخته شده تا این کسب و کارها بتوانند به راحتی فعالیت داشته باشند. با توجه به فریم های گسترده در ضلع جنوبی واحدهای اداری و توجه به شدت نفوذ نور خورشید به واحدها ، سعی شد از صفحات آلومینیومی مقطعی برای تنظیم نور و ایجاد سایه استفاده شود.

طراحی دفتر اداری TZ در منطقه ای تازه تاسیس شده در محله “تانگژو” شهر پکن قرار گرفته است. امروزه کارخانه های قدیمی و متروکه در پکن، چیزی حدود 40 هزار متر مربع را اشغال کرده اند. لذا این پروژه اولین گام تبدیل محیط صنعتی به محیط اداری و تجاری می باشد. دفتر اداری TZ پروژه جامع با عرصه های اداری، رستوران، سالن نمایش، کافی نت و فضای باز برای برگزاری همایش می باشد. اما همیشه آنطور نیست که بازسازی ساختمان اداری نیاز به زمان زیادی داشته باشد. متخصصین بازسازی شرکت بازسازی پرگاس از شرایط حساس شرکت ها مطلع هستند و خوب می‌دانند زمان برای آنها مانند طلا ارزشمند است.

نمای ساختمان اداری دو طبقه

تحریریه اخبار معماری آریانا