منسوجات Hyper Sonic توسط Carnegie Fabrics

نمایشگاه دیزین: برند آمریکایی Carnegie Fabrics مجموعه جدیدی به نام Hyper Sonic را راه اندازی کرده است که طرح های نوآورانه پارچه خود را با راه حل های صوتی ترکیب می کند.

مجموعه Hyper Sonic بخشی از خط جدیدی از Carnegie Fabrics به نام Carnegie Acoustic Solutions است که قصد دارد در کنار زیبایی‌شناسی، عملکرد میرایی صدا را ارائه دهد.

مجموعه Hyper Sonic توسط Carnegie Fabricsمجموعه Hyper Sonic توسط Carnegie Fabrics
مجموعه Hyper Sonic شامل راه حل دیوار و سقف آکوستیک Cypher Panel است

این مجموعه شامل تعدادی محصول است که از مواد آکوستیک Kirei PET Carnegie استفاده می کند، از جمله HyperFly Cloud، که می تواند به تنهایی یا به صورت خوشه ای برای جلوه مجسمه سازی بر روی سقف چیده شود، و پانل Cypher، که دارای نوارهای عمودی است که ایجاد می کند. ظاهری زیبا روی کف یا سقف.

همچنین محصولاتی از نساجی Xorel Artform این برند – یک پلاستیک زیستی بافته شده ساخته شده از نیشکر با قابلیت تجدید سریع و دارای گواهینامه Cradle to Cradle نیز وجود دارد.

مجموعه Hyper Sonic توسط Carnegie Fabricsمجموعه Hyper Sonic توسط Carnegie Fabrics
کاشی آکوستیک سه بعدی Slope نیز وجود دارد که با پارچه Xorel Artform ساخته شده است

این منسوجات با یک بستر آکوستیک ترکیب می‌شود تا محصولاتی مانند کاشی سه‌بعدی Slope را بسازد تا با سطح پارچه‌ای کشیده‌اش ظاهری زیبا ببخشد.

هر دو محصولات Kirei و Xorel Artform در طیف وسیعی از رنگ‌ها عرضه می‌شوند و طراحان می‌توانند به تیم خدمات طراحی آکوستیک داخلی Carnegie دسترسی داشته باشند تا به آنها کمک کند مجموعه‌ای از محصولات را متناسب با پروژه‌های خاص انتخاب کنند.


جزئیات محصول:

تولید – محصول: مجموعه Hyper Sonic
نام تجاری: پارچه های کارنگی
مخاطب: (ایمیل محافظت شده)

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جهانی Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید (ایمیل محافظت شده).

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا