هاولز از طرح هایی برای پردیس علمی بزرگ بیرمنگام رونمایی کرد

هاولز می گوید که سه ماهه نوآوری حدود 4 میلیون متر تحویل خواهد داشت2 از ساختمان های جدید شامل فضای کاری، تحقیق و توسعه، مسکونی، تفریحی و پیشنهادات فرهنگی. همچنین این احتمال وجود دارد که از تقریباً 20 ساختمان موجود، یک چهارم آن قابل بازسازی باشد.

پیش بینی می شود این طرح تا 27000 متر تحویل دهد2 فضاهای آموزشی و بهداشتی برای بخش علم و فناوری، 46500 متر2 فضای فرهنگی و اجتماعی، و همچنین بیش از 2000 خانه جدید – خصوصی و دانشجویی – و 121000 متر مربع فضای تجاری و نوآوری.

راب ولنتاین، مدیر بیرمنگام Bruntwood SciTech، گفت: «ما عمیقاً در مورد آینده بیرمنگام و نقش و مقیاس بالقوه این شهر در پیشبرد رشد صنایع علم و فناوری بریتانیا مشتاق هستیم.

برنامه های هاولز برای خوشه نوآوری بیرمنگام

برنامه های هاولز برای خوشه نوآوری بیرمنگام



منبع

ما معتقدیم چارچوب فضایی که ما ایجاد کرده‌ایم، نقطه‌ای مهم برای شهر است. ما مشتاقانه منتظریم تا همکاری با دانشگاه استون و شورای شهر بیرمنگام را در حمایت از یک خوشه جدید موفق، با تمرکز بر اصول اصلی مکان، افراد و نوآوری، رسمی کنیم.

طرح اصلی هاولز همچنین شامل فضاهای سبز جدید و «مسیرهای سبز» در خیابان‌های موجود مانند جیمز وات کوئینزوی و جاده جنس است که طبق گفته‌های این عمل، دسترسی به منطقه «مثلث آستون» بیرمنگام را بهبود می‌بخشد.

هاولز پشت چندین پروژه بازسازی در شهر است، از جمله یک برج 62 طبقه در خیابان براد، مقر جدید بی بی سی بیرمنگام در اسمیتفیلد-دیگبث، و یک انبار برای HS2.

منبع: هاولز

به گفته معمار، جزئیات بیشتر در آینده به همراه برنامه ریزی کلی یا برنامه ریزی ترکیبی در تابستان 2024 زودتر انتظار می رود.

این طرح ها که ماه گذشته به عنوان بخشی از طرح جدید شهر آینده 2040 برای شورای شهر بیرمنگام رونمایی شد، با هدف ایجاد یک محله نوآوری بیرمنگام (B-IQ) در اطراف محوطه دانشگاه موجود در استون است.

این پیشنهادها که با همکاری شورای شهر بیرمنگام و توسعه دهنده املاک Bruntwood SciTech تهیه شده است، شامل ترکیبی بلندمدت از توسعه استراتژیک است.

هاولز هفته گذشته از طرح های دقیق بیرمنگام برای تغییر مرکز بیرمنگام با مسیرهای دوچرخه سواری و فضاهای سبز جدید قبل از سال 2040، از طرح های مورد حمایت شورای شهر بیرمنگام پرده برداری کرد.

منبع: هاولز

شریک هاولز، گلن هاولز، این چارچوب را به عنوان “جاه طلبی یک بار در نسل برای رشد عادلانه برای بیرمنگام” توصیف کرد.

تحریریه اخبار معماری آریانا