هاولز طرح های اولین پروژه استرالیا را فاش می کند

آخرین داده های AJ100 نشان می دهد که هاولز در حال حاضر 156 کارمند دارد و در سال 2022 مبلغ 12 میلیون پوند دستمزد دریافت کرده است.

به این ترتیب، توسعه به عنوان مکمل و مجرای شهر عمل می کند، تجارت محلی را تقویت می کند و به شخصیت پر جنب و جوش اسکاربورو می افزاید.

ویل شوفیلد، مدیر معماری پلاس افزود: طراحی ما به جای تجربه زندگی در جزیره، ساکنان را تشویق می کند تا با جامعه و مشاغل در اسکاربورو ارتباط معناداری برقرار کنند.

این طرح دارای یک پلان چرخی شکل با چهار حجم است که از یک هسته مرکزی تابش می‌کند تا «حضور خیابانی به‌طور بصری محجوب و عقب‌نشینی‌های بیشتر در همه طرف» ایجاد کند.

بازه زمانی آینده هنوز مشخص نیست.



منبع

داو بانسال، شریک Howells گفت که این چیدمان «گردش تهویه متقاطع و خانه‌های دو وجهی» را ارائه می‌کند و بیرونی «در یک نمای مدرن با الهام از هنر دکو پیچیده می‌شود که معماری محلی ساحلی را بازتاب می‌دهد».

طرح پیشنهادی برنامه‌ریزی برای 200 بزرگراه ساحل غربی که برای گروه سرمایه‌گذاری املاک Meadpoint طراحی شده است، یک سری بلوک‌های کم‌مرتبه را با آسمان‌خراشی با 264 آپارتمان یک، دو و سه خوابه جایگزین می‌کند.

با همکاری شرکت بزرگ استرالیایی Plus Architecture، این دفتر که اخیراً تغییر نام داده است، اولین تصویر از طرح های یک برج مسکونی 26 طبقه در اسکاربرو در ساحل پرث را منتشر کرده است.

طبق این رویه، 12 درصد از خانه‌های این طرح – که The Tide نام دارد – به عنوان واحدهای مقرون به صرفه برای استرالیایی‌های شاغل رزرو می‌شوند.

بانسال افزود: «تلفیق چهار عنصر این طرح را با بالکن های سخاوتمندانه تقویت می کند تا امکانات رفاهی خصوصی و سایه های بسیار مورد نیاز خانه ها را فراهم کند.»