همکاران ناتوان من مدام از من سوء استفاده می کنند

بنابراین تعیین مرزها مهم است. فراتر از این، باید نیازهای همکاران دشوار را شناسایی کنید. وقتی با مدیری کار می‌کنید که دائماً درخواست به‌روزرسانی در پروژه‌ها می‌کند، اما هرگز آنچه را که به اشتراک می‌گذارید، به خاطر نمی‌آورد، بفهمید که آنها به چه رسانه‌ای و تعداد دفعات به‌روزرسانی نیاز دارند تا بتوانید از وظایف خود جلوتر بروید.

نکته کلیدی در اینجا این است که یکنواخت باشید تا رهبر شما بتواند به‌روزرسانی‌های شما را پیش‌بینی کند و به مرور زمان کمی کنترل را شل کند.

سوالاتی که باید قبل از پذیرش هر پیشنهادی در نظر بگیرید ممکن است شامل پرسیدن در مورد سبک رهبری مدیر احتمالی شما باشد. آیا آن‌ها کسی هستند که دوست دارند محصول نهایی را ببینند یا ترجیح می‌دهند که در حلقه‌ها قرار بگیرند و ورودی ارائه کنند؟ نقش ها و مسئولیت های سایر کارکنان تیم چیست و در کجا همپوشانی وجود دارد؟ بینشی مانند این امیدواریم به شما کمک کند از محیطی که مناسب نیست اجتناب کنید.

متیو ترنر مربی AJ یک معمار و مشاور شغلی است که مشاور ساختمان در معماری را اداره می کند. با اطمینان به او ایمیل بزنید [email protected]



منبع

زمانی که برای حرکت شغلی بعدی خود برنامه ریزی می کنید، تا زمانی که در نقش جدید نباشید، هرگز پویایی کار با یک مدیر یا تیم آینده نخواهید داشت. با این حال، می توانید از طریق شبکه همتایان، مربیان، یا شبکه های فارغ التحصیلان خود، اطلاعات داخلی را به دست آورید و در طول فرآیند مصاحبه سوالات عمیق تری بپرسید. اکثر نامزدهای شغلی به ندرت ابتکار عمل را برای انجام این کار به دست می گیرند.

کار در محیطی که احساس می کنید هر روز یک جنگ است می تواند بسیار خسته کننده باشد. پیمایش در تفاوت‌های ظریف شخصیت‌ها و سبک‌های رهبری متفاوت، به‌ویژه زمانی که در «وسط» محل کار قرار دارید، یک مبارزه است.

منظور من از میانه، نقشی در میانه شغلی است که در آن شما قادر به انجام وظایف به طور مستقل هستید، اما به اندازه کافی بزرگ نیستید که در مقابل رهبرانی که می توانند شغل شما را ایجاد کنند یا شکست دهند، بایستید.

شما همچنین باید روی اتحادهای محل کار کار کنید، من تا آنجا پیش می روم که بگویم آنها برای موفقیت شما ضروری هستند. ما می توانیم این اتحادها را بر سر پروژه های مشترک، علایق، زمینه های تخصصی و از طریق تجربیات مثبت – یا منفی – در کار ایجاد کنیم.

من چندین سال برای دو تمرین در ظرفیت قابل توجهی کار کرده‌ام و در نهایت به عنوان فرد مورد علاقه همه به کار می‌روم زیرا دقیق و سخت‌کوش هستم. در حالی که برخی از توانایی‌های من قدردانی می‌کنند، احساس می‌شود که از انگیزه و مهارت من مکرراً استفاده می‌شود. برخورد با افرادی که سازماندهی نشده و ناتوان هستند، بسیار سخت است. اگر ادامه دهم، چگونه می توانم این چرخه را متوقف کنم و دوباره به این پویایی محل کار گیر نکنم؟

واقعیت این است که ما باید به طور مداوم ارتباط برقرار کنیم که دوست داریم در محل کار چگونه با ما رفتار شود. بیان یک نیاز، خواسته یا حد و مرز برای اجرای آن کافی نیست. با گذشت زمان، ما امیدواریم که دیگران به مرزها و ترجیحات ما احترام بگذارند، اما ما باید بتوانیم نیازهای خود را بدون توجه به آن بیان کنیم.

شاید شما گذراً به‌روزرسانی‌های شفاهی داده‌اید، اما آنها همیشه در حال حرکت هستند و هرگز نمی‌توانند یادداشت برداری کنند. در این مورد، ارائه به‌روزرسانی‌های کتبی یک بار در هفته یا قبل از ملاقات با رئیس‌شان ممکن است مفید باشد. اگر دوباره آن اطلاعات را از شما بخواهند، می توانید به سادگی به روز رسانی ایمیل نوشته شده قبلی خود را فوروارد کنید.

ما باید به طور مداوم ارتباط برقرار کنیم که دوست داریم در محل کار با ما چگونه رفتار شود