پیتر جورج به عنوان رئیس مریدین واتر “در حال بررسی” می رود

گروه کمپین می‌گوید مریدین واتر به بودجه بیشتر از سوی وزارت افزایش سطح، مسکن و جوامع وابسته است و هنوز تصمیم‌گیری در مورد اعطای بودجه لازم وجود دارد.

این اقدام در بحبوحه نگرانی های اقتصادی در مورد پروژه مریدین واتر شورای انفیلد در اپر ادمونتون، شمال لندن صورت می گیرد که در حال حاضر در دست بررسی است.

اعضای کابینه شورا نیز اخیراً از کاهش بودجه‌ای که بر پروژه گسترده‌تر تأثیر می‌گذارد مطلع شدند، پروژه‌ای که هنوز هم انتظار می‌رود فاز اول آن، مریدین یک، در اواخر سال جاری ارائه شود. کار بر روی فازهای مریدین دو و سه در اواخر سال 2023 بر اساس برنامه های فعلی آغاز خواهد شد.

در اوایل این ماه، شهردار لندن دو راه پله را در تمام ساختمان‌های مسکونی جدید با ارتفاع بیش از 30 متر اجباری کرد.

یکی از سخنگویان شورای انفیلد گفت که مدیر توسعه در حال توسعه یک تیم توانمند و مشتاق در مریدین واتر ساخته است.

گروه کمپین گفت: «خروج پیتر جورج به نگرانی‌های ما در مورد مریدین واتر می‌افزاید.»[Meridian Water] به سادگی آنچه وعده داده شده را انجام نمی دهد. شکاف قابل توجهی بین بازاریابی و واقعیت وجود دارد.

طراحی HTA و HawkinsBrown، برای Meridian One در Meridian Water



منبع

شورا هفته گذشته به AJ گفت که حداقل یک مرحله از پروژه، طرح مریدین چهار طراحی شده توسط کاراکوسویچ کارسون، به دلیل تورم هزینه ساخت و ساز “بی سابقه”، انتظار می رود به طور قابل توجهی به تعویق بیفتد.

جورج رهبری پروژه 6 میلیارد پوندی را در نوامبر 2014 آغاز کرد. او برای پیوستن به شورای Ealing به عنوان مدیر استراتژیک آن برای اقتصاد و پایداری، به عنوان بخشی از بازسازی تیم رهبری آن توسط مقامات غرب لندن رفت.

Meridian One توسط HTA Design و HawkinsBrown طراحی شده است.

او به ایجاد یک تیم توانا و مشتاق کمک کرده است، که در نهایت بازسازی متحول کننده ای را به منطقه Upper Edmonton همراه با 10000 خانه و هزاران شغل جدید ارائه خواهد کرد.

این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های مسکن تحت حمایت شورا در کشور، تا حدی از طریق استقراض تامین می‌شود که هزینه آن با تورم افزایش یافته است.

هنگامی که تمام مراحل تکمیل شد، طرح اصلی برنامه ریزی شده توسط معماران کارسون کارسون با هدف ارائه 10000 خانه جدید است. با این حال، اخیراً مشخص شد که مرحله چهارم برای “چند سال” به تعویق افتاده است.

تیم مریدین فور همچنین شامل معماران Maccreanor Lavington، Mary Duggan Architects، Architecture Doing Place، Wallace Liu، Al Jawad Pike، Office Sian و Sahra Hersi است. برای اظهار نظر به آنها مراجعه شده است.

در پی افشاگری‌های مالی اخیر و خروج جورج، سخنگوی گروه کمپین محلی Better Homes Enfield گفت که مقامات محلی نظارت بر امور مالی این طرح را «تعطیل» کرده‌اند و هر کسی که جایگزین جورج شود، برای پیشبرد به یک «رویکرد جدید» نیاز دارد. .

Better Homes Enfield گفت: «حمایت و تصویب اخیر شورا از چندین بلوک برج بلند با پلکان تکی عمیقاً نگران‌کننده بود و نگرانی‌های جدی را در مورد مدیریت این طرح با بودجه عمومی توسط شورا ایجاد می‌کند. هر کسی که نقش پیتر جورج را برعهده بگیرد باید رویکرد جدیدی در پیش بگیرد.

Better Homes Enfield همچنین به تصویب حداقل یک برج در Meridian Water با یک پلکان، علیرغم نگرانی‌های مربوط به ایمنی آتش‌سوزی و بررسی اخیر اعلام شده دولت در مقررات، به عنوان نمونه‌ای از نگرانی‌های گسترده‌تر خود اشاره کرد.

این شورا به AJ گفت: «ما می‌خواهیم برای پیتر در نقش جدیدش آرزوی موفقیت کنیم و از او برای تمام کارهایش در شورای انفیلد، که اخیراً در پروژه مریدین واتر انجام شده، تشکر کنیم.

تحریریه اخبار معماری آریانا