چیدانه طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی! | arianarchitects

این متریال ها در برابر تابش نور آفتاب تغییر رنگ نمیدهند و در برابر ضربه و شکستگی نیز مقاوم می باشند. یکی از محبوب‌ترین متریال‌های مورد استفاده برای ساختمان‌های اداری، شیشه است. شیشه با وجود استفاده مکرر در نمای ساختمان‌های اداری و تجاری همچنان محبوبیت خود را از دست نداده است، زیرا تنوع در اجرای آن با توجه به طرح و رنگ شیشه، ابعاد آن و نورپردازی که بر روی ساختمان انجام می‌شود، زیاد است. اگر این مقاله را می خوانید به احتمال زیاد به دنبال انتخاب طراح حرفه ای دفترکار و فضای اداری خود در میان بسیاری از گزینه ها هستید با آرل با این مقاله برای انتخاب آگاهانه همراه باشید…. در ادامه با آرل با نکاتی که نشان می دهد چرا طراحی داخلی اداری بسیار مهم است و برخی از اقداماتی که می توانید برای بهبود فضای اداری خود انجام دهید همراه باشید… طراحی ساختمان اداری کوچک از “معماری خانه چوبی”با هدف نمایش خلاقیت گروه طراحی و ارائه نمونه اجرایی ملموس برای مراجعه کنندگان انجام گردید.

  • شاید شما یک ساختمان کوچک اداری داشته باشید و تصور کنید که به دلیل متراژ کم ساختمان‌تان دیگر نیازی ندارید که برای طراحی و احرای ساختمان هزینه کنید.
  • پوسته دوم در طبقات همکف و نيم طبقه آن ادامه پيدا نمي کند تا بدين شکل حس سبکي در قسمت زير ساختمان ايجاد گردد و ويتريني مناسب براي کاربري تجاري در اين طبقات فراهم گردد.
  • برای یک ساختمان با مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع، آسانسورهای مجزای کالا و مواد ضروری است.
  • در نتیجه یکی از نکاتی که در مورد طراحی نما ساختمان باید به آن توجه شود، نصب پنجره در نمای ساختمان های اداری می باشد.
به عنوان مثال اگر یک ساختمان اداری مربوط به کسب و کارهای حوزه ی معماری می شود بهتر است یک المان خاص که مرتبط با این حرفه می باشد در نما به نمایش درآید. از دیگر نکاتی که در مورد طراحی نمای ساختمان اداری می توان به آن اشاره کرد، متریال به کار رفته در اجرای نما می باشد. در واقع در نمای ساختمان های اداری و اجرای آن بهتر است که متریال های سنتی مانند آجر، چوب و شیشه استفاده شود.

دانلود رایگان پلان های جامع بانک مرکزی

این راه حل ها با اندک تغییرات در مواردی همچون محل قرارگیری، سطح اشغال و جزئیات طراحی قابل تعمیم بر اقلیم های مختلف هستند. یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها استفاده از نمایی بدون پنجره است، در زیر طرحی از ساختمانی که هم نور داخلی را با استفاده از زاویه قرارگیری بلوک‌ها تامین کرده و هم پوششی یکدست و بی‌روزنه از نگاه فرد بیرونی دارد،‌ می‌بینید. معمار با طراحی ویژه و استفاده از رنگی منحصر به فرد، اشکال هندسی، زاویه دادن به قطعات تشکیل‌دهنده نما، متریال منعکس‌کننده نور و ورودی زیبا با الهام از طبیعت و صخره‌ها، نمای اداری خاص و زیبایی خلق کرده است.

http://barbarinemoone.ir

پارتیشن ها می توانند تاثیر بسیاری بر زیبایی و لوکس بودن محیط داشته باشند زیرا هم می توان از پارتیشن هایی به سبک امروزی و مدرن بهره گرفت و هم پارتیشن هایی که فضای کلاسیک را در محیط تداعی می سازند، نصب نمود. اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. در مورد انتخاب رنگ دیوارها توجه داشته باشین که استفاده از رنگ‌های خنثی در تمامی بخش‌ها، فضا رو بی‌روح می‌کنه و برعکس، رنگ‌های شاد و متنوع می‌تونن انرژی مضاعفی به کارکنان تزریق کنن. برای انتخاب متریال بازه گسترده ای از انتخاب ها و گزینه های گوناگون پیش روی ما قرار دارد.

سه نکته کلیدی در بازسازی اداری و دفتر کار

استفاده از سقف کاذب در مجله خبری معماری آریانا فضای داخلی لابی و تعریف ورودی ها، مبلمان مدرن با طراحی به روز ، هم چنین استفاده از گل و گیاه می توانند ایده های خوبی برای دکوراسیون لابی در طراحی ساختمان اداری کارخانه باشند. اختصاص دادن یک فضا برای استراحت و غذا خوردن آن ها می تواند تا حد زیادی راندمان کاریشان را نیز بالاتر ببرد. این فضا باید طوری انتخاب شود که کارمندان را برای لحظاتی از محیط کاریشان دور کند تا بتوانند ذهنشان را آزاد و ریلکس کنند. انتخاب میز و صندلی های راحت و متفاوت از آنچه در طول روز با آن کار می کنند از جمله نکات مهم در طراحی داخلی است که در صورت مبله کردن فضای داخلی ساختمان اداری باید به آن توجه شود. یکی از جذاب ترین طراحی ساختمان های اداری ” شرکت دارویی سیناژن ” می باشد که توسط “گروه معماران مدام” طراحی و اجرا شده است و تمام جذابیت های یک فضای اداری را یک جا فراهم کرده است.

ساختمان اداری تجاری زمرد 11