کتاب طرح: فاطمه مجبیل

سوابق معماری من متنوع است، زیرا مدرک خود را در دو منطقه – خاورمیانه و بریتانیا به پایان رساندم. من در 10 سال گذشته در شهر برادفورد طراحی و معماری را تمرین کرده ام. این مواجهه با فرهنگ‌ها، شهرها و سبک‌های گوناگون، مرا به یک ناظر دقیق از هر کجا که خودم می‌بینم، تبدیل کرده است.

من مجذوب تلفیقی از هنر و معماری شرق و غرب شده ام که به طرز ماهرانه ای بر سبک خودم تأثیر گذاشته است. موضوعات طرح های من معمولاً عناصر معماری و شهری شهرها و ساختمان ها هستند. من هم به صورت زنده و هم از تصاویر آرشیو نقاشی می‌کنم، و همچنین از ابله‌سازی Zentangle و کشیدن هنر گیاه‌شناسی برای استراحت و شارژ کردن لذت می‌برم.

من اغلب وقت خود را برای مطالعه تاریخ یک مکان یا یک سازه قبل از ایجاد یک قطعه تمام شده صرف می کنم. هدف من این است که بسیاری از جذابیت‌های پنهان شهرم، برادفورد را مستند کنم و آثارم را به زبان بصری ساده‌ای که برای مخاطبان وسیع‌تری قابل دسترسی است به نمایش بگذارم.

من از طراحی برای طوفان فکری و کاوش ایده استفاده می کنم. این من را از رکود خلاقانه و بلوک های ذهنی رها می کند و به من این امکان را می دهد که راه حل ها را قبل از تبدیل کارم به نقاشی های دیجیتال به طور کامل بیان کنم. طرحی که با دست کشیده شده است، اصالت را نشان می دهد و فرآیند فکری پشت هر تصویر دیجیتال را نشان می دهد.

من اخیراً جریان کار هوش مصنوعی/هنر ترکیبی را برای نشان دادن کتابی برای کودکان درباره پایداری بررسی کرده ام، با این حال همیشه یک قلم و کاغذ ساده را ترجیح می دهم.

طرح های خود را با ما در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. ما را تگ کنید @architectsjournal و از #sketchbook استفاده کنید

منبع:فاطمه مجبیل

طرح هایی از مکان های دیدنی برادفورد توسط فاطمه مجبیل

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا