گرافتون فضای کاری پایدار را در خیابان آکسفورد تکمیل می کند

نمای کلین

به‌عنوان معمار، حمایت از حفظ و استفاده مجدد تطبیقی ​​از موجودی ساختمان‌های موجود ما یک جزء ضروری برای چگونگی ساخت بهتر در حال حاضر و آینده است. چگونه ارزیابی می کنیم که چه چیزی برای حفظ مناسب است، چه چیزی باید جایگزین شود و با چه چیزی، از بسیاری جهات، نتیجه یک پروژه را دیکته می کند. با ساختمان بسته ها، محل اقامت خرده فروشی و اداری موجود تجدید و توسعه یافته است. یک پوسته آهکی جدید پورتلند ویت‌بید، که هندسه آن به جهت هر نما پاسخ می‌دهد، محیطی مدرن و راحت در داخل و جلوه‌ای زیبا به بیرون ارائه می‌دهد. یک سری تراس در فضای باز تعبیه شده است و فضاهای رفاهی را برای ساکنان فراهم می کند. این پروژه این بخش از وست اند، به ویژه محل اتصال خیابان آکسفورد و خیابان دوک را احیا می کند، در حالی که محیط ساختمان سلفریج ثبت شده در درجه دوم را بهبود می بخشد.
شلی مک نامارا، کارگردان، معماران گرافتون

برای فضای داخلی، Piercy & Company فضای کاری جدید را طراحی کرده است، که از «تئاتر خرید» سرنخ می‌گیرد و بر روی یک پالت پایه خنثی و گالری مانند با مواد طبیعی لمسی و رنگ‌هایی ساخته شده است که از طریق انتخاب مبلمان جسورانه ارائه می‌شود.

ساختمان Parcels که برای جلب توجه طیف وسیعی از مشاغل و صنایعی که به دنبال یک تجربه فضای کاری درجه یک در بخش پویا از لندن هستند، طراحی شده است، مکان نمادین، طیف متنوعی از فضاهای کاری انعطاف پذیر، و از طبقات بالا، منحصر به فرد را ارائه می دهد. مناظری از پشت بام‌های تاریخی و گلدان‌های دودکش وست اند.
انریکو سانا، مدیر عامل گروه آفیس

دوک استریت پرپرتی معماران گرافتون را برای رهبری بازسازی منصوب کرد، که دیدند ساختمان موجود به ساختار خود بازمی گردد و سپس یک نمای تمیز و تمیز «کلاسیک» به ساختمان سلفریج در مقابل «اشاره می کند». این تمرین همچنین یک طبقه اضافی را اضافه کرده است که از ساختار هیبریدی و سبک وزن CLT و قاب فولادی تشکیل شده است و یک تراس جدید با دید افق را معرفی کرده است.

مواد بازیافتی و استفاده مجدد به شدت در فضای داخلی به چشم می خورد. اصول بیوفیلیک نیز زیربنای فضاها با فضای سبز فراوان در هر طبقه است. نور طبیعی از پنجره‌های تمام ارتفاع و بیرون می‌ریزد، تراس مشرف به خیابان دوک، امکانات رفاهی در فضای باز را به ساکنان ارائه می‌دهد.

داده های پروژه

منبع: جک هابهاوس

هندسه پوسته آهکی جدید Portland Whitbed به هندسه هر نما پاسخ می دهد. عمق این (و وزن حاصل) باید با ظرفیت بار سازه موجود متعادل می شد. لنگه های سنگی پیش ساخته افقی بیان شده به پشت بسته شده و از ساختار موجود از طریق براکت های در آغوش گرفته شده در اطراف ستون های محیطی موجود پشتیبانی می شود. سنگ گوشی به نوبه خود بر روی این لنگه های بیان شده قرار می گیرد.

یکی از ویژگی‌های اصلی این طرح، فضای رویداد چند منظوره با ارتفاع دوگانه است که طبقات چهارم و پنجم را با صندلی‌هایی به سبک آمفی‌تئاتر و دارای یک پله ویژه به هم متصل می‌کند.

محل لندن W1
تاریخ تکمیل مارس 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 5450 متر مربع
مساحت خالص 4460 متر مربع
هزینه ساخت فاش نشده
مشتری ملک استریت دوک، فورا (اکنون بخشی از گروه آفیس)
معمار گرافتون
معمار داخلی Piercy&Company
طراح اصلی ORSA
مهندس سازه الیوت وود
پیمانکار اصلی گالیفورد سعی کنید
مشاور M&E بورو هاپولد
انتشار کربن عملیاتی 588 کیلوگرم CO2/m²
کربن عملیاتی 99 کیلووات ساعت در متر مربع (پیش بینی شده)



منبع

ساختمان Parcels در بالای تونل های راه آهن اداره پست، که زمانی ستون فقرات شبکه ارتباطی لندن بود، در کنار ایستگاه Western Parcels Office، که نام ساختمان را به آن می دهد، واقع شده است. ساختمان Parcels که در ابتدا به عنوان یک دفتر در سال 1957 ساخته شد و اکنون متعلق به ملک استریت دوک است، مجدداً توسعه یافته و به عنوان یک فضای کاری شش طبقه (اکنون با The Office Group ادغام شده است) مجدداً راه اندازی شده است.

منبع: جک هاب هاوس

دیدگاه معمار