گرینوی دفتر قرن نوزدهمی را در سنت جیمز بازسازی می کند

این پروژه پیچیده شامل بازسازی داخلی و خارجی گسترده و گسترش حیاط شماره 9 میسون، برای ایجاد فضای اداری عالی معاصر در میان گالری‌های هنری در قلب سنت جیمز است.

زمانی که ما در 9 میسون یارد را گرفتیم، ساختمانی قدیمی و فرسوده قرن نوزدهمی با صفحات کف تقسیم‌بندی ناکارآمد، با سقف آسفالتی غیرقابل دسترس پر از گیاهان بود. تنها ورودی از طریق کوچه ای تاریک و کثیف بود که مغناطیسی برای رفتارهای ضد اجتماعی بود. این ساختمان هیچ نماهای فعالی نداشت و خود را به عنوان یک گاراژ بدون هوا در طبقه همکف، پر از کپک به حیاط میسون نشان داد. در حالی که محل پر کردن گوشه ساختمان محتاطانه بود، وضعیت بد آن به ویژه در مقابل گالری مکعب سفید درخشان برجسته بود. این ساختمان، همانطور که بود، از حیاط میسون و منطقه حفاظت شده سنت جیمز وسیع‌تر بود. همچنین از همسایه شماره 13، کلوپ شبانه “The Scotch of St James” که به عنوان محل ملاقات نخبگان راک لندن در دهه 1960 شهرت داشت، جایی که جیمی هندریکس ناشناس در آن زمان برای اولین بار در شب ورودش به انگلیس اجرا کرد، کم کرد. در سال 1966. دیگر حامیان عادی در آن زمان شامل بیتلز، رولینگ استونز، هو، کینکز، راد استوارت، مودی بلوز و گروه اسپنسر دیویس بودند.

Greenaway با بهبود ورودی اصلی ساختمان که به سمت حیاط میسون می رود، شروع به کار کرد. یک گاراژ فرسوده به ورودی اصلی و پذیرایی گوشه ای شیشه ای به شیشه ای با یک راه پله چوبی سفارشی منتهی به فضای اداری بالا تبدیل شده است.

شماره 9 تاریخ غنی خود را به عنوان استودیوی عکاس مشهور بریتانیایی گرید مانکوویتز دارد که در 9 مارس 1967 از جیمی هندریکس در ساختمان عکاسی کرد. در آن روز مانکوویتز پرتره ای را گرفت که به مهم ترین عکس در تمام دوران حرفه ای او تبدیل شد و احتمالاً مشهورترین پرتره استودیویی هندریکس که تا به حال گرفته شده است، “جیمی کلاسیک”. با چنین تاریخچه ای، ساختمان سزاوار آینده ای پویا بود و بنابراین ما شروع به دمیدن زندگی، نور و کارایی جدید در مکان کردیم.
دانکن گرینوی، کارگردان، معماری گرینوی

دیدگاه مشتری

در سایت شروع کنید آوریل 2019
تکمیل آوریل 2020
سطح ناخالص طبقه داخلی 196 متر مربع
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 245 متر مربع
فرم قرارداد سنتی
هزینه ساخت 615000 پوند
هزینه ساخت در هر متر مربع 3,138 پوند
معمار معماری گرینوی
مشتری متروی دوونشایر
مهندس سازه مشاوره Abstruct
مشاور M&E مشاوره ساختمانی Baqus
QS مشاوره ساختمانی Baqus
مشاور برنامه ریزی RPS
مشاور میراث فرهنگی پروژه های Iceni
مشاور آکوستیک ونتا آکوستیک
مشاور نور طراحی نور آینده
مدیر پروژه قیمت هاوز
طراح اصلی جیم اسلیتر
هماهنگ کننده CDM جیم اسلیتر
بازرس ساختمان تایید شده کنترل ساختمان موافقت
نقشه بردار دیوار مهمانی 2110 مشاوره
مشاور نور روز و نور خورشید RPS
پیمانکار اصلی تحولات بارسکی
نرم افزار CAD استفاده شده است وکتور ورک



منبع

داده های پروژه

پوشش های سفید روشن در داخل و خارج نور را در داخل و اطراف محل گوشه فرورفته، با الهام از مکعب سفید، به حداکثر می رساند. اینها با جزئیات سیاه رنگ در سرتاسر، تضاد با دیوارهای مهمانی آجری و الوارهای تاریخی تعبیه شده، تضاد دارند.

دیدگاه معمار

ساختمان منسوخ شده بود و بازسازی کاملاً شخصیت ساختمان را تغییر داد و آن را بسیار سبک تر و مطبوع تر کرد. مزیت ایجاد تراس پشت بام فرصتی نادر برای فضای بیرونی در مرکز لندن اضافه کرد که پتانسیل اجاره را افزایش داد. لمس طراح یک دیوار لعابدار و همچنین ایده ترک یک دیوار آجری نمایان، مورد استقبال با نتایج زیبایی شناختی عالی بود.
فلیسیتی دوونشایر، مالک ساختمان/توسعه‌دهنده املاک، مترو دوونشایر

در داخل ساختمان پرکننده گوشه، یک دیوار مهمانی آجری نمایان شده است در حالی که دیوار گاراژ موجود در کنار کوچه برداشته شده است و طبقات بالا اکنون بر روی یک ستون دایره ای باریک تکیه دارند.

سقف تخت موجود به یک تراس پشت بام خصوصی با منظره ای از گالری مکعب سفید تبدیل شده است. با همکاری نزدیک با یک تامین کننده تخصصی لعاب، یک نور سقف شیشه ای کشویی تمام عرض اکنون به سرنشینان اجازه می دهد تا از طریق یک پله سفارشی به تراس دسترسی داشته باشند.

تمام دیوارهای داخلی نیز برداشته شده اند و صفحات کف گسترش یافته اند تا یک بال چوبی جدید در بالای یک پسوند موجود در سطح زمین ایجاد شود که شامل WC ها، انبارها و خدمات در طبقه دوم و سوم می شود. دیوارهای لعاب تمام قد نمای بلندی را به بیرون ارائه می دهند.

تحریریه اخبار معماری آریانا