آخرین برج منچستر سیمپسون هاگ بالاخره پس از کوتاه کردن مو تایید شد

با این حال، همان اعضای شورا اکنون به برنامه‌های SimpsonHaugh برای توسعه‌دهنده Select Property چراغ سبز نشان داده‌اند، پس از اینکه معمار ارتفاع ساختمان را یک طبقه کاهش داد.

آنها با هفت رای موافق، سه رای موافق و یک ممتنع، علیرغم درخواست اعتراضی به نمایندگی از انجمن ساکنان رویال میلز در جلسه که از آنها خواسته بود «قاطعانه بایستند» تصمیم گرفتند.

دلیل آن در آن مناسبت این بود که برج 34 طبقه یک طبقه بلندتر از ارتفاع تعیین شده در چارچوب بازسازی استراتژیک حوضه پیکادیلی (SRF) خواهد بود.

این تصمیم – پنج رای موافق در برابر چهار – علیرغم توصیه افسران برنامه ریزی تصویب این طرح اتخاذ شد.

این سایت 0.48 هکتاری در کنار آسیاب Brownsfield در فهرست درجه II* و نزدیک مناطق حفاظت شده Ancoats و Stevenson Square قرار دارد. در حال حاضر برای پارکینگ استفاده می شود و با خیابان گریت آنکوتس و خیابان پورت هم مرز است.

کمیته برنامه‌ریزی و بزرگراه‌های شهر رأی داد که آنها برای دومین بار در ماه گذشته برای دومین بار از توسعه مجوز در خیابان بندر، در نزدیکی محله شمالی، خودداری کنند.

“این طرح ها این مکان مطلوب را با یک محصول عالی که به محیط اطراف خود پاسخ می دهد، پیوند می دهد و Piccadilly، Ancoats و محله شمالی را گرد هم می آورد.”



منبع

آدام پرایس، مدیرعامل Select Property، پس از تصویب شورا گفت: «Select Property برای ارائه برخی از بهترین مسکن‌های ساخت‌وساز شهر مانند Embankment West، محل قرارگیری Laurence Place و Exchange Point، شهرت برجسته‌ای کسب کرده است. اکنون، کار می‌تواند در خیابان پورت آغاز شود، سایتی که مدت‌ها برای سرمایه‌گذاری قابل توجه به تعویق افتاده بود و نوید ارائه بهترین آپارتمان‌هایی را که شهر ارائه می‌دهد، ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش است.

تعداد آپارتمان هایی که با نام تجاری Affinity Living برای اجاره خصوصی خواهند بود، در نتیجه با کاهش 4 واحدی به 481 واحد رسیده است.

211 نامه اعتراض به این پیشنهاد و 34 نامه حمایت وجود داشت. نگرانی های مطرح شده شامل طراحی و مقیاس توسعه و فقدان مسکن مقرون به صرفه بود.

در اوایل سال جاری، SimpsonHaugh مجوز برنامه‌ریزی برای توسعه‌دهنده Renaker را از شورای شهر منچستر برای شش بلوک برج، در دو طرح، بدون مسکن مقرون‌به‌صرفه در محل دریافت کرد.

ارتفاع بلندترین عنصر توسعه اکنون 33 طبقه خواهد بود تا با SRF مطابقت داشته باشد، در حالی که سایر عناصر در 11، 9 و 7 طبقه باقی می مانند.

یک ارزیابی دوام، که به طور مستقل مورد ارزیابی قرار گرفت، نشان داد که این طرح “نمی تواند کمک مالی به سمت مسکن ارزان قیمت را حفظ کند”. با این حال، توسعه دهنده کمک اولیه 1 میلیون پوندی را پیشنهاد کرده است.

این طرح شامل فضای تجاری در طبقه همکف دو ارتفاع، فضای پذیرایی و سوئیت مدیریتی و امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی برای ساکنین خواهد بود.