آرشیو ملی، لندن


تیم انتخاب شده برای قرارداد 500000 پوندی برای طراحی و ارائه یک سری پروژه های سرمایه ای در مجتمع Brutalist 1976 مشرف بر رودخانه تیمز که دارای نسخه های اصلی کتاب Domesday و Magna Carta است، جذب خواهد شد.

این کمیسیون شامل تهیه مشخصات دقیق برای اسناد مناقصه و پشتیبانی از تیم های طراحی با بررسی و ارزیابی مناقصه خواهد بود. انتظار می رود این قرارداد به مدت سه سال با دو گزینه تمدید اضافی 12 ماهه اجرا شود.

با توجه به خلاصه: “هدف از این مناقصه، تامین یک شریک فنی تخصصی خدمات معمار ساختمان برای حمایت از تیم املاک بایگانی ملی در تحویل طیف وسیعی از پروژه های سرمایه ای است.” این پروژه ها از ساخت پارچه تا کارخانه بزرگ مکانیکی را شامل می شود. بنابراین، ما به یک شریک معمار ساختمان نیاز داریم که بتواند طیف وسیعی از پشتیبانی فنی دقیق را ارائه دهد.

“هدف ما همکاری با تامین کننده ای است که منابع اضافی را در صورت نیاز و در صورت نیاز برای تکمیل تیم پروژه های سرمایه ای Estates موجود در بایگانی ملی در زمینه های کلیدی مانند طراحی معماری ساختمان، بازسازی فضا، طراحی منظر، ارزیابی پروژه، فراهم می کند. خدمات نظارت بر پروژه و نقشه برداری.’

ساختمان 1976 توسط آژانس خدمات املاک دولت بریتانیا طراحی شد و سبک تئاتر ملی دنیس لاسدون را در امتداد رودخانه تیمز تکرار کرد. در دهه 1990، 13500 متر مربع گسترش یافت و AOC سه سال پیش بازسازی 10 میلیون پوندی فضاهای عمومی را در آرشیو ملی به پایان رساند.

این مجموعه آرشیو رسمی دولت بریتانیا و انگلستان و ولز را در خود جای داده است که قدمت آن به بیش از 1000 سال پیش می‌رسد. موارد نگهداری شده شامل نسخه‌های اصلی کتاب Domesday و Magna Carta، و جعبه ارسال قرن نوزدهمی ویلیام گلادستون است.

پیشنهادات برای آخرین قرارداد 50 درصد از نظر کیفیت، 10 درصد ارزش اجتماعی، 10 درصد بر اساس منابع و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد.



منبع