آموزش جامع صرافی کوینکس از ثبت نام تا معامله به همراه ویدیو کلینیک سرمایه

توکن CET بر اساس بلاکچین اتریوم و پروتکل ERC-20 ساخته شده است که برای پرداخت هزینه گس شبکه صرافی کوینکس عمل می‌کند. ارزش معاملات روزانه این توکن معمولاً حدود ۱ میلیون دلار است. قابل ذکر است که احراز هویت KYC بر خلاف بایننس در صرافی کوینکس اجباری نیست. این شاید یک نقطه منفی برای معامله گران حرفه‌ای تلقی شود ولی برای کاربران داخل ایران که با محدودیت‎‌هایی در سراسر جهان روبه‌رو هستند یک گزینه مثبت به حساب می‌آید.

مزایا و معایب معاملات مارجین کوینکس

لازم به ذکر است انجام این مراحل از طریق سایت این صرافی هم تفاوت چندانی با نرم‌افزار کوینکس ندارد. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و معامله پرسودی را در صرافی کوینکس داشته باشید. برای برداشت از حساب کوینکس خود وارد قسمت Assets شده، سپس گزینه Withdraw را انتخاب کنید. همچنین لازم به ذکر است که چنانچه در هنگام ثبت نام در کوینکس از کد m7zty در بخش ریفرال استفاده کنید می توانید از تخفیف ۳۰٪ کارمزد معاملاتی بهره مند شوید. برای آموزش ثبت نام در کوینکس و نحوه کار با این صرافی با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. از آنجا بازار ارز دیجیتال چندی است در ایران داغ شده، بسیاری از مردم به دنبال صرافی معتبر برای معاملات خود می گردند.

  • ✔️خیر، نیاز به پرداخت هزینه ای نمی باشد و مراحل ثبت نام در صرافی کوینکس در متن مقال آورده شده است.
  • حتی اگه تراکنش هایی از CET در کوینکس داشته باشید میتونید حساب کاربری خودتون رو ارتقا بدین.
  • در آخر، رمزهای عبور حساب ایمیل ثبت شده در کوینکس را به خاطر سپرده و همچنین در جایی مطمئن یادداشت نمایید و با دقت از آن نگهداری کنید.
  • برای مثال اگر حجم معامله 30 روز اخیر شما بیشتر از 10 میلیون دلار باشد، کارمزد شما با تخفیف 80 درصدی، به ٪0.0400 کاهش میابد.

برای ارتباط با پشتیبانی کوینکس، لازم است که با زبان انگلیسی با آن چت کنید. اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید، می توایند از ترنسلیت گوگل (مترجم گوگل) برای راحتی در ارتباطتان استفاده کنید. آموزش واریز و برداشت در صرافی کوینکس، را در ادامه مشاهده می کنید. در کوینکس فقط امکان واریز و برداشت با ارزهای دیجیتال امکان پذیر است. کاربران با وارد نمودن قیمت دقیق و همچنین حجم مورد نیاز می توانند سفارشات خود را برای خرید یا فروش ثبت نمایند. این فرآیند زمانی انجام می شود که همین میزان حجم و قیمت در سمت مقابل شما وجود داشته باشد.

میزان وام مارجین کوینکس چقدر است؟

آموزش جامع صرافی کوینکس از ثبت نام تا معامله به همراه ویدیو کلینیک سرمایه در ابتدای کار باید نرم‌افزار کوینکس را دانلود و نصب کنید. فیلم آموزشی را تا انتها مشاهده کنید و سپس در بخش نظرات سوالات خود را از ما بپرسید. بعد از ساخت API key و Secret Key، برای اتصال ربات به صرافی، باید یک API Key و Secret key ساخته شده را در فیلد مربوطه در صفحه تنظیمات ربات وارد کنید. توجه نمایید که در دریافت API key از طریق گوشی موبایل ممکن نمی‌باشد. با کلیک بر روی “Allow” از آموزش های رایگان سایت مطلع شوید.

  • در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن توکن کوینکس معامله می‌شود، صرافی CoinEx با سهم %۴۳.۲۴ از حجم معاملات روزانه است.
  • پشتیبانی می کند و شما هم می توانید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید و هم می توانید از اپلیکیشن آن استفاده نمایید.
  • بله در کوینکس، می توانید به صورت لوریج دار و فیوچرز هم معامله کنید.
  • شاید اگر تیم توسعه کوینکس چند نقص عمده مثل دریافت کارمزد از برداشت رمزارز را رفع کند، این صرافی بتواند به رقیبی برای محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی مثل بایننس و کوکوین تبدیل شود.
  • کاربران باید یا رمز ارز خود را برنده شوند یا از این پلتفرم برای خرید رمز ارز از طریق وجوه دیجیتال استفاده کنند که به معنای یک مرحله اضافی برای آن‌ها است.
ایمنی با درک اینکه توسعه‌دهندگان چگونه داده‌های شما را جمع‌آوری و هم‌رسانی می‌کنند شروع می‌شود. شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد. توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد صرافی kucoin لطفا از صفحه ما بخواهید. با موتور تطبیق تراکنش با سرعت بالا و خود توسعه یافته ، می توانیم تا ۱۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه انجام دهیم و نیازهای معاملاتی شما را در هر زمان و هر مکان برآورده کنیم.