آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin به صورت گام به گام

پس از ثبت نام، در صفحه ی اول کوکوین،مطابق شکل به روی گزینه ی دایره(که مخفف آی دیم را نوشته) کلیک میکنم. چون نمیخوام شماره ایرانم لو برود و متوجه شوند که ایرانی هستم. پس ثبت نام را از قسمت Email انجام میدم.، ایمیل معتبر خود را نوشتم و حالا از من میخواهد که تیک بزنم ربات نیستم. در حال حاضر نیازی به احراز هویت نیست و فقط با VPN مناسب در سایت فعالیت ثبت نام در صرافی کوکوین کنید. کوکوین جهت ترویج صرافی خود میان کاربران، برنامه Affiliate KuCoin را راه اندازی کرده است.

مشکل دیگری که معمولا برای کاربران ایرانی پیش می آید این است که افرادی که از VPN ها با IP ثابت استفاده می کنند ، در صورت قطعی اینترنت و یا مشکلات دیگر ممکن است آدرس IP آنها تغییر پیدا کند. در این صورت صرافی تشخیص خواهد داد که شما از یک کشور تحریم شده از این صرافی استفاده می کنید و حساب شما را بلوکه کند. البته در صورت بروز این مشکل ، برداشت وجه از این صرافی ممکن می باشد.

صرافی کوکوین در سال 2017 توسط Michael Gan و Eric Don در شهر هنگ کنگ کشور چین تاسیس شد. دلیل تاسیس این نوع صرافی، فراهم کردن بستری برای انجام معلاملات در سراسر جهان بوده است و یکی دیگر از نکته‌های مثبت صرافی کوکوین ، ساده بودن و در عین حال مطمئن بودن آن است. کارمز معاملات فیوچرز در این صرافی با نرخ وام USD/USDT تنظیم می شود، زیرا نرخ ‌های مرتبط با بودجه مثبت و یا منفی می باشد. بودجه معاملات فیوچرز هر هشت ساعت یکبار به روز رسانی می شود. می‌توان بدون احراز هویت و ارائه اطلاعات هویتی معاملات اسپات و فیوچرز در این پلتفرم انجام داد.

آموزش صرافی کوکوین | آموزش ثبت‌نام و معامله‌گری در کوکوین (Kucoin) + ویدئو

استفاده از هرگونه کلمات غیراخلاقی و توهین به اشخاص ممنوع است. انتشار دیدگاه غیر مرتبط به مطلب، تبلیغاتی، قراردادن اطلاعات شخصی و لینک‌های نامرتبط غیر مجاز است. انتشار تمامی دیدگاه‌ها نیاز به تایید مسئولین سایت دارد.

مراحل ثبت سفارش استاپ لیمیت در صرافی Kucoin

مقدار مبلغ و رمزارز دلخواه خود را از هر قسمتی از اکانت خود که دارای موجودی است انتخاب کنید و روی گزینه Confirm کلیک کنید. در قسمت Overview می‌توانید موجودی همه حساب‌های خود را مشاهده کنید. در صفحه باز شده، ارز دیجیتالی که قصد برداشتش را دارید انتخاب کرده یا آن را جستجو مکنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله کامل “کد دو عاملی صرافی کوکوین” را مطالعه کنید. با فعال کردن این گزینه امنیت ایمیل‌های ارسالی از طرف کوکوین بالاتر رفته و از شما در برابر حملات فیشینگ حفاظت می‌کند.

در باکس مربوط به خرید و فروش ارز دیجیتال، گزینه Limit Order را انتخاب کنید. پس از تکمیل هر سه کادر با انتخاب گزینه آبی رنگ “Submit” مراحل برداشت ارز دیجیتال را نهایی کنید. انجام احراز هویت تنها برای استفاده از کارت بانکی نیاز بوده و برای شروع معاملات طی کردن مراحل احراز هویت ضروری نیست. صرافی کوکوین یک بستر مبادله ارز رمزنگاری شده است که توسط Michael Gan و Eric Don در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده و مقر اصلی آن نیز در Seychelles واقع شده است. خوشبختانه اعضای بنیان‌گذار کوکوین در این بیزینس با تجربه هستند و پیش از kucoin پروژه‌هایی مانند Ant Financial و iBOX PAY را راه‌اندازی و اجرا کرده‌اند. در صرافی کوکوین کارمزد واریز رایگان است ولی برای برداشت کارمزد وجود دارد که برای هر کوین کارمزد متفاوتی تعریف شده است.

انتقال ارز به صرافی کوکوین

به علت این که سرمایه بیشتری در صرافی کوکوین در حال گردش است ، امنیت فعالیت در این صرافی نیز در مقایسه با صرافی کوینکس بیشتر است. سپس در کیف پول تراست ولت Trust Wallet، در کیف پول تتر USDT، در قسمت کیف پول مقصد پیست کردم. که بتوانم تترها را از کیف پول تراست ولت به کیف پول صرافی کوکوین KuCoin منتقل کنم. 15 دقیقه منتظر می مانم تا تترها به حساب کوکوین بنشیند.

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin به صورت گام به گام طی مکاتبه‌ای که با صرافی و منابع خود انجام داده‌ایم، این موضوع را رد کرده‌اند و تاکید کردند که قوانین صرافی برای کاربران ایرانی تغییری نکرده است. کمیسیون برداشت در این صرافی کمترین هزینه در میان سایر صرافی‌های مبتنی بر ارز دیجیتال محسوب شده و بسته به نوع رمزارز متفاوت است. برای مثال هر زمانی که کاربر قصد برداشت داشته باشد هزینه برداشت بیت‌کوین برابر با ۰.۰۰۰۴ BTC خواهد بود که این میزان کمتر از متوسط هزینه‌های برداشت در سایر صرافی‌ها است.