آپارتمان هاوکینز براون در سیدنهام پس از دومین چالش قانونی توسط دادگاه حمایت شد

“این پیشنهاد خانه های جدید واقعاً مقرون به صرفه ای را فراهم می کند و در عین حال از درختان تاریخی محافظت می کند و درختکاری باشکوه سایت را تقویت می کند.”



منبع

مبارزان با موفقیت استدلال کرده بودند که شورا به درستی در مورد میزان آسیب وارده به دارایی های میراثی مجاور گزارش نکرده است.

برندا داکرس، معاون شهردار و عضو کابینه در بخش توسعه و برنامه ریزی مسکن گفت که از اجرای طرح مسکن اجتماعی «مهم» «خوشحال» است.

رضایت تازه در ماه اوت صادر شد، اما پس از آن یک چالش قانونی دوم انجام شد.

HawkinsBrown در دسامبر 2019 طرح‌هایی را برای تخریب خانه‌ی متروکه دهه 1970 Mais House، یک بلوک سابق برای زندگی سالمندان، همراه با گاراژهای Otto Close در نزدیکی آن، ارائه کرد. این درخواست برای دو ساختمان جایگزین که به هفت و سه طبقه افزایش می‌یابد، رضایت می‌دهد.

املاک 2.7 هکتاری سیدنهام هیل توسط شرکت شهر لندن مدیریت می شود. سخنگوی این شرکت افزود: “این طرح منعکس کننده آنچه در سطح محلی مورد نیاز است را نشان می دهد و کمک مثبتی به کاهش کمبود مسکن در لویشم خواهد کرد.”

شریک HawkinsBrown Iain Cochran گفت: “ما بسیار خوشحالیم که با شرکت City of London همکاری کرده ایم تا این طرح 100 درصدی اجاره مسکن اجتماعی را به Lewisham بیاوریم، که فشار بر تقاضای موجود را کاهش می دهد.”

او گفت: “با وجود 10000 خانواده در لیست انتظار مسکن ما، ساخت خانه های اجتماعی جدید یک اولویت کلیدی برای لویشم است.”

«توسعه در خانه مایس شاهد جایگزینی یک ساختمان خالی و گاراژ با 110 خانه اجتماعی بسیار مورد نیاز خواهد بود که به خانواده‌های موجود در لیست انتظار مسکن ما کمک می‌کند. همچنین شاهد کاشت درختان بیشتر و ایجاد یک فضای بازی جدید برای ساکنان خواهد بود، در حالی که فضای سبز فعلی در املاک حفظ می شود.

قاضی فوردهام تصمیم شورای لویشم مبنی بر اعطای مجوز برنامه ریزی برای طرح سیدنهام هیل را تایید کرد. این پس از تصویب قبلی شورا توسط دادگاه عالی در ماه مه سال گذشته پس از یافتن “تعدادی از اشتباهات قابل توجه” در روند برنامه ریزی لغو شد.

این سایت، با تایید لویشم، به ما اجازه می‌دهد خانه‌های مقرون به صرفه برای اجاره اجتماعی برای افرادی که به مکانی برای زندگی نیاز دارند ایجاد کنیم. نیمی از 110 آپارتمان به متقاضیانی که در لیست انتظار شرکت شهر لندن هستند، داده می شود.

اکنون قاضی فوردهام از این طرح ها حمایت کرده و یک حکم طولانی صادر کرده و در نهایت تصمیم به لغو تصمیم شورا گرفته است.